Τετρας, αφιέρωμα

Μάρκος ο θεός, Μπάτης ισχυρός, Στράτος αθάνατος, ελέησον Δελιάς.
Η προσευχή του συντονιστή μας babi, στο κλείσιμο της εκπομπής “Στην υγειά μας” 7-7-2012.
Μόνο αυτό άκουσα, και ομολογώ ότι έτσι το άκουσα πρώτη φορά. Είδε κανένας ολη την εκπομπή;

Καλη σε γενικες γραμμες η εκπομπη.
Αυτο που δε μου αρεσε καπως ηταν οι εκτελεσεις των τραγουδιων.

πραγματικα θα ηθελα μια εκπομπη που να επετρεπαν στους καλεσμενους τραγουδιστες και μουσικους, να παιξουν μονο αυτα που θελουν οι ιδιοι. και βεβαια μιλαμε για επιλογη τραγουδιων, ορχηστρας και υφους.
οι μουσικοι της εκπομπης που ειναι σε τακτικη βαση και συνοδευουν, κανουν φιλοτιμη προσπαθεια ωστοσο ειναι φανερο οτι καταπιανονται με πολλα μουσικα ειδη. αυτο το γεγονος τους στερει την αυθεντια. την αισθητικη και την προσεγγιση που εχει ο Αινιτης, ο Γκολες, ο Δημητριανακης, η Τσιριδου, ο Ανδρογιαννης και τοσοι αλλοι που χθες απλα δεν ετυχε να ειναι στην εκπομπη.

γενικα ομως κρινω παντα οτι ολα οσα παιζει η τηλεοραση απλα και μονο ειναι η Γεφυρα για τον πολυ κοσμο να ερθει σε επαφη σιγα-σιγα με το πρωτογενες υλικο και τις αυθεντικες εκτελεσεις. οπως επισης να ερθει σε χωρους που συχναζουμε και αγαπαμε ολοι μας εδω στο Φορουμ, ταβερνακια, παλκα, καφενεια, συναυλιες, μουσικες σκηνες, κλπ.

Όπως πάντα σε παρόμοιες εκπομπές, οι διάλογοι, εκτελέσεις τραγουδιών, χορευτικά κλπ υπακούουν στους νόμους του δημοσίου τηλεοπτικού θεάματος, με ανάλογο στήσιμο,μοντάζ και τόσα άλλα.
Όντως δεν απευθύνεται στην αισθητική, την ακοή και τις γνώσεις μας, αλλά σίγουρο είναι πως αφορά το πλατύ κοινό σε μία προσέγγιση του περιβάλλοντος χώρου.

Πάντως οι εκτός πάλκου δύο εκτελέσεις του “Μάρκου”, από τον Μπάμπη και τους δύο φίλους του, τουλάχιστον ξεχώριζαν για τον ήχο, το ύφος και την αυθεντικότητα.
Και αυτό φάνηκε στα μάτια και την ανταπόκριση των υπολοίπων, μερικοί εκ των οποίων…ιερά τέρατα του χώρου.
Εύγε Μπάμπη με την παρέα σου και το…διδακτορικό :089:
Εύγε!!!

http://www.ert.gr/webtv/net-rss/item/5850-07-07-2012

Για οποιον ενδιαφερεται να δει η να ξαναδει την εκπομπη

Καποιες συντομες προχειρες παρατηρησεις (κατα την αποψη μου):

  • Ο Αινιτης κραταει γερα
    -Δημητριανακης ειδικο βαρος
    -Ανδρογιαννης μερακλης
    -Ο Γκολες καλος χρυσος αλλα εχει αρχισει και το χανει σιγα σιγα
  • Εχουμε τον ιδιο μπαγλαμα με τον Μπαμπη

ΥΓ: Χωρις κανενα ιχνος προθεσης να μειωσω καποιον απο αυτους που εχουν τη δικη τους πορεια στο χωρο και μακαρι να τους εφτανα καποια στιγμη. Απλα κρινω το συγκεκριμενο ακουσμα η και τη γενικοτερη εικονα που εχω ακουγοντας τους ιδιους σε διαφορα μαγαζια.

Κατα τη φτωχη μου αποψη, μετρια εκπομπη.Εχει κανει [ο Σπυρος] και καλυτερες ρεμπετο-αφιερωσεις κυριως οσον αφορα τους συμμετεχοντες μουσικους και τραγουδιστες.Σε καθε περιπτωση ομως ΘΕΤΙΚΟ το οτι ασχοληθηκε.
ΥΓ
την παρασταση βεβαια εκλεψε η προσευχη.

Ευχαριστώ τους φίλους που αναφέρθηκαν στην παρουσία της κομπανίας ΡΑΣΤ ΧΙΤΖΑΖ, στην οποία παίζω μπαγλαμά, στην εκπομπή.
Σίγουρα, μετά από τόσα χρόνια, η εκπομπή έχει καταθέσει καλές, μέτριες και βαρετές εκπομπές και τα αφιερώματα στο ρεμπέτικο πάντα είναι λίγο πιο δύσκολο να είναι πετυχημένα (όπως σε όλες τις εκπομπές), λόγω της ιδιαιτερότητας του ρεπερτορίου. Από την πλευρά μου θα σας μεταφέρω τα εξής: Για εμάς ήταν μια ωραία εμπειρία, χαρήκαμε τη συμμετοχή μας, τύχαμε εξαιρετικής φιλοξενίας και βρεθήκαμε ανάμεσα σε καλλιτέχνες που αγαπάμε και θαυμάζουμε. Προσπαθήσαμε να μην επέμβουμε με προσωπικά στοιχεία στα δύο κομμάτια (χωρίς όμως να χάσουμε και την παιχτική ελευθερία μας και να είναι στείρα απομίμηση), έτσι διατηρήσαμε τα αυθεντικά ακκόρντα, τη δομή, τη βασική μελωδική γραμμή τους. Δυστυχώς δεν καταφέραμε να χρησιμοποιήσουμε όργανα εποχής, διότι τέτοιο μπουζούκι και μπαγλαμά δεν διαθέτουμε (Το τρίχορδο του Στράτου είναι του Θεόφιλου Μπρα κι ο μπαγλαμάς μου Γιώργου Καρελλά). Ωστόσο, ο Γιάννος παίζει με το κιθαρόνι μου του Ευαγγελίδη του 1913, το οποίο φοράει τις χορδές silk n steel της D’ Addario, με μπάσα κλασσικής και πρίμα ατσάλινα. Σε κάθε περίπτωση παίξαμε με αγάπη, αυτοί είμαστε, μακάρι να αρέσαμε, αν όχι καλή καρδιά.
Για την ορχήστρα της εκπομπής, εγώ έχω να πω ότι είναι δυνατή! Παιδιά ο ήχος στο γύρισμα δεν έχει σχέση με αυτό που φτάνει στην τηλεόραση του καθενός. Το είπα και στον ηχολήπτη της εκπομπής, ότι αυτό που ακούω από το σπίτι δεν έχει σχέση με αυτό που ακούω εκεί (ο άνθρωπος μου εξήγησε αναλυτικά το γιατί-ας μην μπω σε λεπτομέρειες). Πιστέψτε με ότι το παίξιμο και ο ήχος τους ήταν πολύ καλύτερος από το μέσο όρο που παίζει στα ρεμπετάδικα. Ναι, φυσικά οι μουσικοί αυτοί δεν είναι ειδικοί του ρεμπέτικου, αλλά δεν το πάνε καθόλου άσχημα. Ενδεικτικά προσέξτε τον μπουζουξή, πόσο αλλάζει το ύφος του στις εκπομπές που παίζει τρίχορδο σε σχέση με αυτές που παίζει τετράχορδο. Μόνο για τον κιθαρίστα, θα προτιμούσα αντί να παίζει με τα δάχτυλα σε Godin, να κοπανάει μπασοκιθαριστικά καμιά Απρτιάν. Για τους επαγγελματίες δεν θα πω τίποτα, για μένα ο καθένας έχει την προσωπιικότητά του κι ο καθένας αρέσει για διαφορετικό λόγο. Μόνο θα σταθώ στην Κατερίνα Τσιρίδου, την οποία θεωρώ κορυφαία τραγουδίστρια, αψεγάδιαστη.
Υ>Γ> Αντώνη, μεταπτυχιακό είναι, το διδακτορικό έχει μέινει στον πάγο, δυστυχώς…

Με το καλό Μπάμπη μου, να σε δούμε και σένα με “Δρ.”

αντε ανεβαστε και κανενα βιντεο βρε παιδια…
Μήνυμα από συντονιστική ομάδα: alexcr στο μήνυμα #5 παραθέτουν το λινκ της εκπομπής

a) "Ξεχωρίσατε" φίλε μου!!! :110:

b) “Γλώσσα λανθάνουσα τα αληθή λέγει”!!!:089:

[i]“αντε ανεβαστε και κανενα βιντεο βρε παιδια…
Μήνυμα από συντονιστική ομάδα: alexcr στο μήνυμα #5 παραθέτουν το λινκ της εκπομπής”

[/i]
το ειδα ευχαριστω…
ο μπαγλαμας του Μπαμπη ειναι σκαφτος απο σφενδαμι??

Είναι σκαφτός, από φλαμούρι.