Λοιπόν, από το #1 εκείνης της συζήτησης, όπου είναι συγκεντρωμένες αρκετές ηχογραφήσεις του Σμυρναίικου Μινόρε, βλέπω ότι τη συγκεκριμένη εισαγωγή την έχουν βάλει πολλοί. Εκ πρώτης όψεως θα έλεγα, όλοι όσοι το παίζουν σε ρυθμό αργό τρίσημο. Μάλιστα ανάμεσα σ’ αυτές τις εκτελέσεις περιλαμβάνεται και του Τσανάκα 1909, όπου σύμφωνα με μια πληροφορία παίζει βιολί ο ίδιος ο Γιοβανίκας, που φέρεται ως ο συνθέτης του Σμ. Μινόρε. Ωστόσο νομίζω ότι κάπου αλλού (τελευταία σε πολλές συζητήσεις πρωταγωνιστεί το Σμυρναίικο μινόρε!) είχαμε βρει ότι η συμμετοχή του Γιοβανίκα στη συγκεκριμένη ηχογράφηση δεν τεκμηριώνεται.
Όπως και να 'χει, δεν είναι μια τυχαία οργανική μελωδία που κάποιος από τους πολλούς αποφάσισε να την κολλήσει στο Σμυρναίικο μινόρε: αντιθέτως, είναι σε αρκετό βαθμό συστατικό τμήμα της όλης σύνθεσης.
Βέβαια επιμένω: ακόμη κι αν θεωρήσουμε ότι οι ομοιότητες ανάμεσα σ’ αυτή την εισαγωγή και στο Σ’ αγαπώ γιατί είσαι ωραία δεν είναι συμπτωματικές -που θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι- αλλά το ένα προέρχεται από το άλλο, εξακολουθούμε να μην έχουμε βρει ποιο προηγείται και ποιο έπεται.