Καλή ακρόαση παιδιά…
Ευχαριστούμε Μπάμπη για το ανέβασμα.
Θα ηθελα να σταθώ εκει πρός το τέλος πού λέει…Εφτασε στα χέρια της αριστοκρατίας το μπουζούκι και κρατήθηκε
…και επίσης…
‘’ Ειναι ενα οργανο που κατέχει την εμπορικότητα ‘’…
Το εξέλιξε ο Χιώτης,το κράτησε και το ανέβασε στα σαλόνια της αριστοκρατίας....
Και η η Μιχαλίτση για κόντρα λέει …της δήθεν αριστοκρατίας
,και μετά ρωτάει…το ανέβασε ,η το κατέστρεψε
;;
Mέσα σε αυτά τα λόγια κρύβονται πολλά για μένα φίλε…Πάρα πολλά,πού μπορεί να γίνει μια μεγάλη συζήτηση…!!
Φοβερά πράγματα ,ειδικά αυτά που λέει για τους μανέδες,τον καντηλαναύτη το ψάλσιμο άλλο πράμα Σε ευχαριστούμε πολύ Μπάμπη!Μοναδικό ντουκουμέντο!
Πραγματικά αποκαλυπτική αφήγηση από έναν τεράστιο τραγουδιστή . Όντως δίνει τροφή για σκέψη ,ιδίως στο σημείο που αναφέρεται
στους μουσικούς, μεγάλος δάσκαλος για τους τραγουδιστές, άντρες και γυναίκες, κατά τη γνώμη μου .Με εκτίμηση.
Τον “καντηλανάφτη” ρε παιδιά, πρώτη φορά τον ακούω. Ξέρει κάποιος κάτι παραπάνω; Σωστά τα λέει βέβαια ο Στελλάκης, ρουμάνικης προέλευσης πρέπει να είναι το “Σμυρναίικο μινόρε”, αφού φαίνεται ότι ο Γιοβανίκας (Γιάγκος Αλεξίου, Ρουμάνος) το πρωτόκανε γνωστό, αλλά ο καντηλανάφτης ποιός είναι; δισκογραφία έχει; πού έδρασε;
Τι ερμηνεία, όμως, α καπέλλα μάλιστα, στο Κουκλί της Κοκκινιάς!!! Και στο “βυζαντινό” βέβαια, και ας μην ήξερε να τραγουδήσει το πλήρες απήχημα…
Υπάρχει νομίζω ανάφορα,το έχω ξανακούσει το όνομα σίγουρα… ο Κονταξής και ο Καντηλαναύτης, νομίζω κάτι λέει η Αγγελίτσα στο βιβλίο της ,αλλα δεν το χω εδώ πέρα για να βρω το σημείο, ίσως εκεί που λέει για τον Βαγγέλη τον ψεύτη ή το κοκκινάκι.
Kορυφαια συνεντευξη.Συγκινηθηκα.Μπραβο Μπαμπη μας!
Αυτη η δημοσιογραφος δεν μου πολυαρεσει, μου φαινεται λιγο χαζουλα:)Πεταει κατι διαμαντια.
και τι ερμηνεια ο Στελλακης στο α καπελα.Ποσω χρονων ειναι εδω?
φιλια απο Κονιτσα!!
μπάμπη σε ευχαριστούμε!
είχε πολλά να πει ο στελλάκης, με δυνατή μνήμη και άποψη. εντυπωσιακή η ακρίβειά του στο κουκλί της κοκκινιάς!
κρίμα που η μιχαλίτση δεν είχε τις γνώσεις (μουσικές και ιστορικές) για τέτοιες συνεντεύξεις, παρ’όλα αυτά είναι σημαντικά αυτά που κατέγραψε. πάντως στον κερομύτη δεν έκανε τόσες άστοχες διακοπές και παρεμβάσεις. από ποιούς άλλους είχε πάρει συνέντευξη τότε;
Τη γνωστή του Κερομύτη.
Πάει καιρός από τότε που έψαχνα μήπως βρω κάτι από αυτόν τον άνθρωπο.Να μιλάει, να θυμάται…Να ακούσω πως είναι η φωνή του μόνο να μιλάει.
Σ ευχαριστώ που το ανέβασες, εκπλήρωσες μια μεγάλη μου επιθυμία χωρίς να το ξέρεις.
Και ένα ηχητικό που σίγουρα θα σε έκανε να θυμηθείς πιο πολλά στο αρχικό μέρος της συνέντευξης σου.Εκεί που μιλάς για το σμυρναίικο μινόρε.
Γεια σου Μαρίκα γεια σου λέω.
Γεια σου Σμύρνη μου όμορφη…Γεια σου.
<a href=“https://www.youtube.com/watch?v=RDxb2sfj9hc” target="_blank">
//youtu.be/RDxb2sfj9hc
Βέβαια, η Παπαγκίκα τραγουδάει εδώ, όχι ο Στελλάκης.
Αναφέρομαι στην αναφορά που κάνει σχετικά με την προέλευση του σμυρναίικου μινόρε,“΄Όχι του χαλκιά το μινόρε…το άλλο.”
άκου και αυτά τα τρία:
για τσιτσάνη-καλδάρα και κλοπές
για την δίκη της βαρβάρας
τραγουδά με την αλεξάνδρα
Σ’ ευχαριστώ Νίκο!!!
Να προσθέσω και αυτό το συγκλονιστικό που μιλάει για το Βαγγέλη
και το Θανάση…
Να σαι καλά Μπάμπη, ευχαριστούμε πολύ!
Οπότε, σύμφωνα με τον (κύριο) Στελλάκη, στη Βαρβάρα παίζει ο Τσαούς. Έχω την εντύπωση ότι δεν είχε διασταυρωθεί.
ευχαριστούμε και τους υπόλοιπους φυσικά!
Στο 2.46 ακούγεται σαφέστατα: -"Γειά σου Γιοβάν Τσαούς με την παρέα σου!.
Και από τον Τσιτσάνη το 1975. Αποσπάσματα των απαντήσεων του Τσιτσάνη θα ανεβάσω σε λίγες μέρες. Όχι ηχητικά φυσικά αλλά όπως τα έχει καταγράψει στο ακυκλοφόρητο βιβλίο τους ο Θεόφιλος και Φωτεινή Αναστασίου με τίτλο “Βασίλης Τσιτσάνης ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ”.
Πολύ σωστά κύριε Πολίτη. Ο Γιοβάν Τσαούς συμμετέχει στην ηχογράφηση (ακούγεται πεντακάθαρα αυτό που λέει ο Στελλάκησ "Γιεα σου Γιοβάν Τσαούς …) με μπουζούκι και μπαγλαμά όπως γράφει η ετικέτα η οποία δεν αναφέρει όμως τον Γιοβάν Τσαούς παρά μόνο τον Στελλάκη και τον Π.Τούντα.
Εδώ η ετικέτα
Είναι η πρώτη από τις δύο κυκλοφορίες που έκανε η “Βαρβάρα” στην Κολούμπια.