Μήνυμα από συντονιστή: Η συζήτηση για τον Στέλιο μεταφέρθηκε από εδώ.
Διαβάζοντας μετά από καιρό όλες τις δημοσιεύσεις επί του θέματος, θα ήθελα να πω πως θα ήταν άδικο για τον Στέλιο να πούμε πως εκμεταλλεύτηκε το όνομα του πατέρα του. Για τον Δομένικο, δεν μπορώ να πω μιας και δεν έχω ασχοληθεί αλλά για τον Στέλιο, μπορώ να πω ότι πρόκειται για έναν πολύ ιδιαίτερο συνθέτη, προικισμένο. Νομίζω πως, μαζί με τον Κορακάκη, είναι οι δύο αμιγώς λαϊκοί εναπομείναντες συνθέτες. Μην αμελούμε το γεγονός πως έχει δέκα δίσκους στο ενεργητικό του και συνεργασίες με την Μπέλλου, τον Ξυλούρη, τον Νταλάρα, την Πομώνη, την Αμπάβη, τον Ξανθάκη, τον Μπαρμπεράκη και άλλους ενώ, από προσωπική εμπειρία, μπορώ να πω ότι έχει αρκετά έτοιμα τραγούδια στο συρτάρι τα οποία είναι πολύ πάνω από το απλώς αποδεκτό. Κάθε άλλο λοιπόν παρά στηρίχθηκε στον πατέρα του. Έχει ένα όνομα που σαφέστατα του άνοιξε κάποιες πόρτες αλλά δεν νομίζω πως επαναπαύτηκε σε αυτό. Συν τοις άλλοις, πρόκειται για ένα πολύ μεγάλο παίκτη του οργάνου. Στις παρακάτω εκτελέσεις, τα ταξίμια και τα παιξίματα είναι δικά του
Ακούστε και κρίνετε.
Εν γένει, νομίζω πως πρόκειται για έναν πλήρως ολοκληρωμένο μουσικό ο οποίος είχε την τύχη να είναι γιος του Μάρκου.
Όσον αφορά το Μάρκο, νομίζω ότι είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα του δημιουργού που όλοι έφαγαν και τρώμε ακόμα από αυτόν εκτός από τον ίδιο.