Σάββατο 10 Μαρτίου 2012: Παγκόσμια Ημέρα Άσκαυλου

Το Σάββατο 10 Μαρτίου έχει οριστεί Παγκόσμια Ημέρα Ασκαύλων.

Οι γκαϊτατζήδες και οι τσαμπουνιέρηδες της Αθήνας σας καλούν σ’ ένα υπαίθριο γλέντι, κάτω από τον γαλανό Αττικό ουρανό, εφόσον μας κάνει τη χάρη να είναι αίθριος. 12:30΄ το μεσημέρι μέχρις εξαντλήσεως.

Τη διοργάνωση αναλαμβάνουμε από κοινού όλοι όσοι θα συμμετέχουμε.


[CENTER] ΣΑΒΒΑΤΟ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012:

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΣΚΑΥΛΟΥ

[/CENTER]

[CENTER]http://www.bagpipesociety.org.uk/international-bagpipe-day/

[/CENTER]

Αυτό το Σάββατο, οι τσαμπούνες και οι γκάιντες παίζουν ταυτόχρονα σε όλο
τον κόσμο. [CENTER]
Η ΗΜΕΡΑ ΑΣΚΑΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

[/CENTER]

Υ
παίθριο γλέντι στο λόφο του Φιλοπάππου με στόχο:
− να αντιλαλήσουν τα όργανα στο φως του ήλιου αντηχώντας σε όσο το δυνατόν περισσότερα αφτιά, και
− να γλεντήσουμε μέχρι τελικής πτώσης παίζοντας μουσική, χορεύοντας και τραγουδώντας μέχρι να νυχτώσει.

Πρόγραμμα:

  1. Φέρνουμε φαγητά, κρασιά και ό,τι συνοδευτικό εξοπλισμό κρίνουμε απαραίτητο.
  2. Φέρνουμε κρουστά όργανα, ώστε να συνδράμουμε δυναμικά στη γιορτή και τη συλλογική χαρά.
  3. Συναντιόμαστε στις 12:30΄ έξω από το σταθμό του Θησείου και αφού φουσκώσουμε τους ασκούς μας ξεκινάμε μουσικοχορευτική πομπή.
  4. Ανηφορίζουμε θορυβώντας τον πεζόδρομο Αποστόλου Παύλου με τελικό προορισμό το λόφο του Φιλοπάππου.
  5. Κάνουμε πικνίκ γλεντώντας και απολαμβάνοντας τη θέα της Ακρόπολης. [CENTER]
    [SIZE=4]ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ,
    [/SIZE]
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ - ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

[/CENTER]

10 αναρτήσεις διαχωρίσθηκαν σε ένα νέο νήμα: Από πού προέρχεται η λέξη “Γκάιντα”;

Θα γίνετε όλοι γκάιντα με λίγα λόγια?

Τα καθέκαστα της γιορτής:

Πρέπει να μαζεύτηκαν καμιά εκατοστή άτομα, ίσως και λίγο παραπάνω, όχι όμως όλοι ταυτόχρονα. Γκαϊντατζήδες και τσαμπουνιέρηδες ήταν καμιά δεκαριά, καθώς και κάμποσοι με κρουστά και με μερικά άλλα όργανα (π.χ. μια θρακιώτικη λύρα). Μια ώρα μετά το αρχικό ραντεβού τούς βρήκα στο Θησείο, στην πλατεία, να χορεύουν θρακιώτικα με τις γκάιντες. Κάποια στιγμή, μετά από μερικές αλλαγές στο ρεπερτόριο, ξεκίνησε η πομπή. Περάσαμε τον πεζόδρομο παίζοντας όλοι μαζί ως θίασος, και ανεβήκαμε στο λόφο του Φιλοπάππου. Ο καιρός ήταν ψυχρούτσικος (όχι απάλευτος) και έδειχνε ότι μπορεί να βρέξει αλλά μπορεί και όχι. Προσωπικά έτρεφα την απόλυτη πεποίθηση ότι επειδή είμαστε καλοί ανθρώποι και κάνουμε μια δουλειά που δεν έχει ούτε κερδοσκοπία ούτε ατομική προβολή ούτε τίποτε παρόμοιο, θα είμαστε τυχεροί και δε θα μας τα χαλάσει ούτε ο καιρός ούτε άλλος κανείς. Όπως και έγινε.
Μια μικρή αλλαγή ήταν ότι αντί για το ξέφωτο που αρχικά σχεδιάζαμε, απέναντι από την Ακρόπολη, τελικά σταθήκαμε στον περίβολο του Λουμπαρδιάρη, που φύσαγε λιγότερο και που είχε και υπόστεγα για περίπτωση βροχής. Επίσης είχε ένα τραπέζι, στο οποίο έβαλε ο καθένας ό,τι μεζεδάκι είχε κουβαλήσει.
Επί κάμποσες ώρες έπαιζε μουσική και γινόταν χορός. Γίνονταν εναλλαγές ανάμεσα στα “καθαρά” ρεπερτόρια της μιας ή της άλλης περιοχής (θρακιώτικα, ναξιώτικα, καλύμνικα κλπ.) και στα σύμμεικτα. Άλλοτε έπαιζε μία γκάιντα ή μία τσαμπούνα, άλλοτε πολλοί μαζί. Τα όργανα άλλαζαν χέρια. Κάποιοι φεύγαν, κάποιοι καινούργιοι έρχονταν, κόλλησαν και μερικοί περαστικοί που ήρθαν από περιέργεια και ενώθηκαν με την παρέα. Άλλοτε φούντωνε ο χορός, και τα νταούλια με τα τουμπάκια βροντούσαν, άλλοτε χαμήλωναν οι τόνοι και τραγουδούσαμε ηρεμότερα τραγούδια της τάβλας και της ανάπαυλας.
(Κοιτώντας εκ των υστέρων τις φωτογραφίες μού φαίνεται αστείο πόσος κόσμος μπορεί να χορεύει με μπουφάν και κασκόλ. Αλλά άμα υπάρχει κέφι και πίνεις και από το πρωί, όλα γίνονται.)
Γύρω στις 8 ή 9 το βράδυ αποχωρήσαμε. Μερικούς, μεταξύ των οποίων κι εγώ, μια παρέα από τη γιορτή μάς παρέσυρε σ’ ένα μπαράκι στον Κεραμεικό, λέγοντας ότι “μας περιμένουν”. Πράγματι, το παίξιμο συνεχίστηκε και εκεί, καθώς και σ’ ένα δεύτερο μπαράκι αργότερα. Συνολικά έπαιζα ή άκουγα μουσική ένα 12ωρο.

Απολογισμός: Έγινε ένα πολύ ωραίο γλέντι, ανοιχτόκαρδο και κεφάτο, με το τίποτα. Δε δαπανήθηκε ούτε μία δραχμή (τα μεζεδάκια έγιναν με τα υλικά που ούτως ή άλλως ψωνίζει ο καθένας για το σπίτι του). Δεν υπήρξε καμία κεντρική, επίσημη οργάνωση. Δε ζητήθηκε από κανέναν να μας διαθέσει χώρο, χρησιμοποιήθηκαν μόνο δημόσιοι κοινόχρηστοι χώροι. Δεν υπήρξαν φορείς, ΜΜΕ, λόγοι, μικρόφωνα. Το μοναδικό πράγμα που χρειάστηκε να γίνει παραπάνω απ’ ό,τι κανει κανείς κάθε μέρα ήταν ότι έγιναν μερικά τηλέφωνα και μέιλ. Με μόνο αυτό το κόστος και με το πνεύμα της συλλογικότητας βγάλαμε ώρες ολόκληρες χορού και μουσικής, τραγουδήσαμε, απολαύσαμε μερικές από τις ομορφιές της υπέροχης (παρόλα τα μύρια όσα) Αθήνας, και ρίξαμε στο ρεζερβουάρ μας μια καλή δόση θετικής ενέργειας, πολύτιμης σήμερα περισσότερο από ποτέ.

Δεν είναι τόσο δύσκολο τελικά.

μπράβο ρε παιδιά! έτσι πρέπει να γίνονται τα γλέντια, καλά που κάποιες παρέες κρατήσανε το πνεύμα της γιορτής μακριά από κυριλάδες και πίστες!

Τελικά Περικλέτο το λέει η καρδιά σου !!!

Εύχομαι και του χρόνου με υγεία να ξαναγιορτάσετε !

Πρέπει να την γουστάρεις πολύ την γκάϊντα, για να παίζεις τόσες ώρες !
Σε παρακαλώ αν θέλεις και αν υπάρχουν φωτό ή βίντεο, πόσταρε μας
εδώ μέσα, όπως κάνει και ο Παραδοξολόγος, για να μπούμε στο κλίμα !

σημ. όλοι αυτοί οι άνθρωποι που παίζουν, να`ξερες μόνο πόσο περίμεναν την μέρα …

Μπράβο Περικλή!! Αυτό θα πρέπει να το καθιερώσουμε τώρα με την οικονομική κρίση (και τη βελτίωση του καιρού…), κι όχι μόνο κάθε χρόνο!! (Δυστυχώς οι συνθήκες δεν μου επέτρεψαν να έρθω παρά το ότι θα το ήθελα πάρα πολύ…)

Να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά. Η ημερομηνία είναι η ίδια, οι λεπτομέρειες ετοιμάζονται.

Άιντε με το καλό.Ελπίζω να τα καταφέρω φέτος.

KΥΡΙΑΚΗ 10 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013:

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΑΣΚΑΥΛΟΥ

Αυτήν την Κυριακή, οι τσαμπούνες και οι γκάιντες παίζουν ταυτόχρονα σε όλον τον κόσμο.

Η ΗΜΕΡΑ ΑΣΚΑΥΛΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Το υπαίθριο γλέντι στο λόφο του Φιλοπάππου πραγματοποιείται με στόχο:− να αντιλαλήσουν τα όργανα στο φως του ήλιου αντηχώντας σε όσο το δυνατόν περισσότερα αφτιά, και− να γλεντήσουμε μέχρι τελικής πτώσης παίζοντας μουσική, χορεύοντας και τραγουδώντας μέχρι να νυχτώσει.
Πρόγραμμα:

  1. Φέρνουμε φαγητά, κρασιά και ό,τι συνοδευτικό εξοπλισμό κρίνουμε απαραίτητο.
  2. Φέρνουμε κρουστά όργανα, ώστε να συνδράμουμε δυναμικά στη γιορτή και τη συλλογική χαρά.
  3. Συναντιόμαστε στις 13:00 έξω από το σταθμό του Θησείου και αφού φουσκώσουμε καλά τους ασκούς μας ξεκινάμε μουσικοχορευτική πομπή.
  4. Ανηφορίζουμε θορυβώντας τον πεζόδρομο Αποστόλου Παύλου με τελικό προορισμό το λόφο του Φιλοπάππου (βλ. συνημμένη εικόνα).
  5. Κάνουμε πικνίκ γλεντώντας και απολαμβάνοντας τη θέα της Ακρόπολης.
    ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΕΡΕΣ, ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ

    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ - ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑΣ

…Θα παρατηρήσετε ότι δεν αλλάξαν και πολλά.

Αναδημοσιεύω την ανταπόκριση από τα «Λαϊκά Αερόφωνα». Βέβαια εκεί είναι γραμμένη ως μεταξύ γνωστών, κάποια αυτονόητα εδώ δε θα είναι τόσο αυτονόητα, αλλά πιστεύω να πιάσετε το γενικό νόημα.


Θα σας πω την ιστορία όπως την έζησα. Θα ήθελα όποιος ξέρει να συμπληρώσει τα κενά, γιατί δεν ήμουν παντού ταυτόχρονα.

Το αρχικό μας ραντεβού ήταν στη 1 στο Θησείο. Το σχέδιο προέβλεπε να το στήσουμε αρχικά εκεί, μέχρι να μαζευτούμε όλοι ή τέλος πάντων αρκετοί, και μετά να προχωρήσουμε προς:
α) Λουμπαρδιάρη
β) Κορυφή Φιλοπάππου, αν ο Λουμπαρδιάρης ήταν πιασμένος από καμιά βάφτιση
γ) Παρκάκι δίπλα στο σταθμό του Θησείου, αν ο καιρός παραήταν ζόρικος για την κορυφή.
δ) Ενδεχομένως αλλού, αν έτσι κανονιζόταν εκείνη τη στιγμή επιτότπου.

Δεν ήμουν στο αρχικό ραντεβού. Έφτασα στην ευρύτερη περιοχή κατά τις δυόμιση. Πέρασα από το σταθμό του Θησείου. Δε βρήκα κανέναν, αλλά τέτοια ώρα αυτό δε με ανησύχησε. Θα μαζεύτηκαν, λέω, και θα έχουν ήδη προχωρήσει. Αν εξαιρέσουμε μια σύντομη και ελαφριά ψιχάλα, ο καιρός ήταν τόσο γλυκός ώστε λογικά όλοι θα ήταν ήδη στου Φιλοπάππου, είτε στον Λουμπαρδιάρη είτε στην κορυφή. Έτσι κι αλλιώς για να πάω εκεί πέρναγα κι απ’ το παρκάκι, που ήταν μια άλλη από τις πιθανότητες. Ούτε εκεί ήταν κανείς. Πήρα τη Διονυσίου προς Φιλοπάππου.
Να διευκρινίσω ότι δεν πήρα κανέναν στο κινητό να τον ρωτήσω πού είστε, γιατί δεν έχω κινητό. Βέβαια έχω μια χάρτινη ατζέντα με όλα μου τα τηλέφωνα και φροντίζω πάντα να κουβαλάω τηλεκάρτα, ώστε να μπορώ να παίρνω τηλέφωνα από το δρόμο. Όμως είχα ξεχάσει την ατζέντα και την τηλεκάρτα (που τη βάζω μες στην ατζέντα για να μην την ξεχνάω) στο σπίτι. Δεν υπήρχε όμως λόγος να πτοηθώ, αφού καμία ένδειξη δεν υπήρχε ότι τα πράγματα εξελίσσονται διαφορετικά από το πρόγραμμα.
Ανηφορίζοντας τη Διονυσίου σκέφτηκα προς στιγμήν να ρωτήσω κανένα μαγαζάτορα ή υπαίθριο μουσικό αν πέρασε μια παρέα με γκάιντες και τσαμπούνες, αλλά μετά λέω, άσε: αν μου πουν «είμαι εδώ από το πρωί και δεν πέρασε κανείς», τι θα έκανα; Οπότε καλύτερα να συνεχίσω τη στράτα μου ως να μην υπήρχε το ερώτημα.
Στον Λουμπαρδιάρη είχε βάφτιση. Κόβω λοιπόν δεξιά και ανεβαίνω στην κορυφή. Πλησιάζοντας, το εξασκημένο αφτί μου αρχίζει να διακρίνει στο βάθος μια χαρακτηριστική σιωπή, όπως όταν κανείς δεν παίζει τσαμπούνα, γκάιντα και τουμπάκι. Αυτό ήταν λίγο εκτός προγράμματος. Αλλά τι να κάνω, συνέχισα μέχρι την κορυφή γιατί δεν ήξερα πού αλλού να πάω.
Στην κορυφή υπήρχε μια παρέα μεσηλίκων, δυο τρεις, όχι παραπάνω, χωρίς γκάιντες. Τρεις Χρυσαυγίτες, χωρίς τσαμπούνες. Μια κοπέλα μόνη της, χωρίς τουμπάκι, που μάλλον κάτι περίμενε, τόσο όμορφη ώστε θα χαιρόμουν πολύ να περιμένει εμένα. Κι ένας κύριος με γυρισμένη πλάτη που ατένιζε την Ακρόπολη και συλλογιζόταν τα πεπρωμένα της φυλής.
Όταν ο κύριος ολοκλήρωσε τις σκέψεις του κι έκανε μεταβολή, είδα ότι ήταν ο Φραγκίσκος. Τέλεια! Όποιος χαθεί μαζί με το Φραγκίσκο έχει εξασφαλίσει διάσωση από τη Σμαράγδα. Η ώρα είχε πάει τρεις, τρεις και. Τον ρώτησα αν ξέρει πού είστε, κι εκείνος με ρώτησε επίσης το ίδιο. Απ’ όσο ήξερε, φαίνεται ότι είχατε μόλις μαζευτεί στο Θησείο και περιμένατε εμένα και τον Γκελέσο. Εγώ δεν είχα ζητήσει να με περιμένει κανείς -και μάλιστα τόσες ώρες μετά το ραντεβού- και όλη μαζί η πληροφορία μού φαινόταν κάπως παράξενη, αλλά τέλος πάντων, το θέμα ήταν ότι ο Φραγκίσκος είχε μιλήσει με την ομάδα και εκείνοι ήξεραν πού βρίσκεται αυτός. Άρα όλα καλά.
-Και έρχονται κατά δω; πετάχτηκε και ρώτησε η ωραία άγνωστη.
Τόμπολα!

Κάτσαμε λοιπόν να γνωριστούμε over μια πιατέλα φασόλια πιάζ, ένα κρασοτύρι Λέρου και λίγη ρακή. Μετά κάναμε με το Φραγκίσκο μια προθέρμανση στα τσαμπουνοτούμπακα. Όλα πήγαιναν όλο και καλύτερα. Τη στιγμή ακριβώς που έπρεπε, ακούστηκε από κάτω ο αχός των γκαϊντοτσαμπουνοτουμπάκων των υπολοίπων, που ανέβαιναν εν πομπή. Φουσκώσαμε κι εμείς (ο Φραγκίσκος δηλαδή, εγώ έπαιξα τουμπάκι) για την τελετή υποδοχής, και μετά ξεκίνησε το γλέντι.

Ο καιρός ήταν γλυκύτατος. Η τοποθεσία ιδανική, ένα μαρμαρένιο αλώνι με γύρω γύρω πεύκα και απέναντι την Ακρόπολη. Σε μια μαρμάρινη πλάκα που τελούσε χρέη τραπεζιού στρώθηκαν κάτι καβουρμάδες και άλλα εκλεκτά εδέσματα, για να κάνουν παρέα στα φασόλια πιάζ μας και το κρασοτύρι Λέρου μας. Τα όργανα ήταν: Χρήστος-γκάιντα, Αλέκος-τσαμπούνα, Φυσάλης-τσαμπούνα, Γκελέσος-τσαμπούνα, Δημήτρης-λύρα, Βασίλης Μιχ.-λαούτο, νομίζω αυτοί αρχικά. Αργότερα έσκασαν ακόμη Τρελολευτέρης, Ρουσολιανός με Νίκη, Μακρής-γκάιντα με μερικούς μαθητές του, καθώς κι ένας Γαλικιανός (Ισπανός), ο Σεβερίνο, με τη γάιτα γαγιέγα (γαλικιανή γκάιντα) του. Ήταν επίσης ο μαθητής μου ο Κωνσταντίνος που έχει μόλις ξεκινήσει, είναι ακόμη στο μονοτσάμπουνο, αλλά έπαιξε τουμπάκι.

Ανάμεσα στα άλλα ακούστηκαν και τα δέοντα αποκριάτικα. Πέρα από τον καθιερωμένο σταρ του είδους Γκελέσο (που όμως η καλή του ώρα δεν ήταν η καλύτερη ώρα του όλου γλεντιού, καθώς θύμιζε περισσότερο Παγκόσμια Ημέρα iPhone Και Κάμερας παρά Γκάιντας Και Τσαμπούνας, αλλά τι να κάνεις) είπαμε και οι υπόλοιποι το κατιτίς μας, το δε πιπέρι ετρίβη θρακιστί.

Την κοπάνησα στις οχτώμιση - εννιά παρά. Αν δε χρειαζόταν να μαζέψω τα πράγματά μου που ήταν σκόρπια από δω κι από κει, ούτε που θα το 'παιρνα χαμπάρι ότι έχει νυχτώσει. Το γλέντι κρατούσε καλά ακόμη, και υπό Κ.Σ. δε θα το εγκατέλειπα, ούτε φυσικά θα κανόνιζα τίποτε για το βράδυ μιας τέτοιας μέρας. Όμως είχα κανονίσει κάτι που άξιζε την εξαίρεση: ο Πάνος Αθανασόπουλος έπαιζε Αριστοφάνη (τον Πλούτο) στο «Εμπορικόν» της οδού Σαρρή, εκεί κοντά (Ψυρρή). Ο Πάνος Αθανασόπουλος είναι αυτός που θα είχε γράψει όλες τις κωμωδίες του Αριστοφάνη και όλα τα αποκριάτικα τραγούδια της Σάμου και των άλλων νησιών, αν τυχόν δεν είχαν προλάβει ο Αριστοφάνης και η γιαγιά του Γκελέσου. Για να δω λοιπόν μια τέτοια παράσταση, δεν υπήρχε ιδανικότερη στιγμή από το βράδυ της Ημέρας Ασκαύλου, ιδίως που έπεφτε και Αποκριά! Φρόντισα να πάω στο θέατρο ολομέθυστος, αλλά για καλό και για κακό συνέχισα να πίνω και κατά τη διάρκεια της παράστασης. Νομίζω ότι το κατάλαβα τέλεια το έργο.

Ως εκ τούτου δεν ξέρω πώς συνέχισε η βραδιά, και πού και πότε σχόλασε. Είδατε επίσης ότι δεν έχω ακόμη καταλάβει πώς και πότε ξεκίνησε. Περιμένω λοιπόν τις συμπληρώσεις, καθώς και όσες φωτογραφίες και βίντεα έχετε τραβήξει (και δε θέλω δικαιολογίες, σας είδα όλους σας, τζαπάνια, γύρω από τον Γκελέσο), ώστε να μείνει ένα πλήρες ραπόρτο στη διάθεση του μελλοντικού ιστοριογράφου.

Και του χρόνου μας, και καλήν Αποκριά!

Κατ αρχήν Περικλή σ ευχαριστούμε που μας ενημέρωσες για την χθεσινή εκδήλωση! Εμείς αφού σας ψάξαμε για καμιά ώρα (είμαστε πάντα ακριβείς στα ραντεβού μας…) καταλήξαμε στο Ηρώο Μουσαίου (όπου προστατευθήκαμε από το ψιλόβροχο και αρχίσαμε τις πρώτες ρακές), συνεχίσαμε με τα μεζεδάκια μας κατεβαίνοντας λίγο πιο κάτω, προσπαθώντας να ακούσουμε τις τσαμπουνες και αποφεύγοντας το ξέφωτο, όπου ανεβαίνοντας είχαμε πάρει πρέφα τους Χρυσαυγίτες. Τελικά ακούστηκαν επιτέλους οι πρώτες τσαμπούνες και κυριολεκτικά κουτρουβαλήσαμε για να σας ανταμώσουμε ! Και ήταν πραγματικό Διονυσιακή λατρευτική μέθεξη! Με θέα την Ακρόπολη, με μουσικές και χορούς, με ρακές και καλή παρέα!! Εάν δεν είχαμε κλείσει για θέατρο (Σωτηρία Μπέλλου με την Κώνστα ) θα θέλαμε να το ξενυχτίσουμε γιατί με τη Ακρόπολη φωτισμένη το όλο σκηνικό ήταν πραγματικά μαγευτικό!! Ελπίζω να γίνονται συχνότερα τέτοιες μαζώξεις και όχι μόνο κάθε χρόνο και να μας ενημερώνεις Περικλή ώστε να σας ανταμώνουμε!!

Φέτος η 10η Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα Ασκαύλου, πέφτει Δευτέρα. Οπότε θα το πάμε λίγο πιο αργά. 5μμ ισχύει το ίδιο ραντεβού όπως τις προηγούμενες χρονιές, στο σταθμό του Θησείου. Άπαντες ευπρόσδεκτοι, ασκαυλωμένοι και φουσκωμένοι ή όχι. Φέρνουμε και τα χρειώδη για πικνίκ. Υπενθυμίζω ότι μέσα στο κόνσεπτ κεντρική σημασία έχει ο αντικαταναλωτισμός. Άρα, όχι πλαστικά ποτήρια-πιάτα μιας χρήσεως. Φέρνουμε μερικά αληθινά.

Σύντομα και η επίσημη ανακοίνωση.

Πάλι τα ίδια και φέτος…

Η φετινή Παγκόσμια Μέρα Ασκαύλου, στην Αθήνα είναι αφιερωμένη στη μνήμη του Αντώνη Ζωγραφίδη.