Οργανοποιείο Echowood στη Θεσσαλονίκη

Καλησπέρα στο forum. Ήθελα να ρωτήσω αν έχει δει κάποιος ή αν έχει ακούσει ποτέ κάποιο μπουζούκι από το οργανοποιείο Echowood στη Θεσσαλονίκη. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω το παρακάτω, Μπουζούκι BZK-6 WB15 Καρυδιά - Φλαμούρι , και θα ήθελα να ακούσω γνώμες γενικά για την ποιότητα των οργάνων τους. Ξέρω ότι σε τόσο χαμηλό μπάτζετ όλα τα ίδια είναι πάνω-κάτω αλλά είμαι αρχάριος και δεν δύναμαι να διαθέσω περισσότερα.

Θα ήθελα απλά να σε καλωσορίσω στο Φόρουμ. Καλές συζητήσεις να έχουμε.
Όσο για το οργανοποιείο δεν έχει τύχει να πιάσω όργανό τους και από ένα βιντεάκι προφανώς δε μπορώ να κρίνω την ποιότητα. Ελπίζω να βρεις αυτό που ζητάς.

3 «Μου αρέσει»

Έχω πάρει ένα μπαγλαμαδάκι πολύ οικονομικό το οποίο για τα λεφτά του εμένα με φαίνεται καλό. Τώρα για μπουζούκι σε αυτά τα λεφτά εγώ θα σε πρότεινα να μη πάρεις από οπουδήποτε για να είμαι ειλικρινής. Από εξυπηρέτηση πάντως είναι άψογοι.

1 «Μου αρέσει»

Δυστυχώς δεν γίνεται να δώσω παραπάνω αυτή τη στιγμή. Το ξέρω ότι σε αυτά τα λεφτά τα περισσότερα είναι βιομηχανίας, όπως ο Μάτσικας π.χ., απλά επειδή πέρασα και μια βόλτα από το echowood είδα ότι τα φτιάχνει χειροποίητα. Για αυτό μου άρεσε.

Σε αυτά τα χρήματα αξιόπιστα όργανα έχει και ο Σταμκος, δεν χάνεις να ρίξεις μια ματιά.
Αυτό πάντως που έδειξες έχει ωραία αισθητική.

2 «Μου αρέσει»

Συμφωνώ με τον Πάνο περνά μια βόλτα από το Στάμκο.

1 «Μου αρέσει»

Αν το Echowood και ο Στάμκος είχαν και οι δυο έτοιμα όργανα για να δοκιμάσεις θα σου έλεγα να συγκρίνεις και να πάρεις ότι σου ταιριάζει περισσότερο στο χέρι ή/και το αυτί.

Υπάρχει βέβαια και αυτό που λέγαν και λένε βέβαια οι περισσότεροι εδώ μέσα: Αγόρασε μεταχειρισμένο! Εγώ δεν ημουν αρχικά αυτής της άποψης. Με το καιρό όμως αναθεώρησα και καταλήγω να συμφωνήσω ότι (τουλάχιστον στα λεφτά αυτά) το μεταχειρισμένο όργανο είναι η καλύτερη επένδυση! Θέλει λίγο υπομονή όμως και καταλαβαίνω ότι αυτό είναι δύσκολο…

5 «Μου αρέσει»

Καλημέρα φίλε.