Οι «Σωφρονιστές» - Αγάθων Ιακωβίδης

Αυτο ειναι το νεο τραγουδι του Αγαθων το οποιο αναφερεται στην δολοφονια του αλβανου κρατουμενου ,τον οποιο εξυμνει σχεδον ,απο τους σωφρονιστες .
Η βλακεια ειναι ανικητη.

Μεταφέρθηκε για ασφάλεια σε άλλη φυλακήμα διψούσαν για το αίμα του οι σωφρονιστικοί
Δύο-τρεις ώρες τον χτυπάγανε και νέοι και παλιοί
και μετά ετοιμοθάνατο τον σύραν στο κελί
Μπέρδεψαν το ρόλο τους οι «σωφρονιστές»
νόμισαν πώς έγιναν οι ίδιοι δικαστές
και αποφασίσανε με ξυλοδαρμό
να τον «ξαποστείλουνε» δίχως γυρισμό
Χειροπέδες και πισθάγκωνα να μην αντισταθεί
δεκαπέντε ανθρωπάρια του βγάλαν την ψυχή
Κι ούτε ένας τους δεν τόλμησε να το παραδεχτεί
σαν σκουλήκια πού κρυφτήκανε βαθιά μέσα στη γη
Κόμπλεξ ατελείωτο οι σωφρονιστικοί
βασιλιάδες νιώθουνε μέσ’ στη φυλακή
Και τ’ απωθημένα τους από τη ζωή
βγάζουν στους κρατούμενους βράδυ και πρωί

μεγαλε…περαστικα…

ρεμα, δεν είναι ξεκάθαρο σε ποιον απευθύνεσαι, αλλά καλό θα ήταν να είμαστε όλοι ήρεμοι και να συζητήσουμε πολιτισμένα.
Εγώ διαφωνώ με τον Ηλία 1 στα περί βλακείας, διότι θεωρώ ότι το τραγούδι δεν θέλει να εξυμνήσει τον κρατούμενο, αλλά να καταδικάσει μια υπαρκτή κατάσταση, ένα περιστατικό όπου έγινε κατάχρηση εξουσίας, που οδήγησε στην αυτοδικία, κτηνωδία, δολοφονία από ανθρώπους που λόγω επαγγέλματος θα έπρεπε να μην αντιδράσουν έτσι.
Για μένα είναι ένα τραγούδι που πάει κόντρα στην -δυστυχώς επικρατούσα- κοινή λογική δικαίωσης της πράξης με λογική “ξεκαθαρίσματος λογαριασμών” και μπράβο σε αυτόν που το έγραψε και στον Αγάθωνα που το είπε.

Μπαμπη,αναφερομαι στον Ηλια και σ’αυτα που υπονοει,γιατι πιστευω οτι ειναι φανερο τι κρυβεται πισω απο τις λεξεις του!κατα τα αλλα,συμφωνω με οτι ειπες σχετικα με το συγκεκριμενο τραγουδι.

δηλαδή τί, το παίζει αντισυστημικός και ανθρωπιστής; λεφτά από τον πόνο του άλλου πάει να βγάλει…
αν ήθελε, ας έλεγε κάτι για τους απολυμένους του κουρή, στις πλάτες των οποίων βγάζει λεφτά από την γιουροβίζιον (το μπλόγκ τους εδώ: http://ergazomenoimetropolis.blogspot.gr/)

υγ: δεν είδα πουθενά να εξυμνεί τον καρέλι…

babis
Απτην στιγμη που δεν αναφερει καθολου την δολοφονια του δεσμοφυλακα που του εκοψαν την καρωτιδα ,για μενα το τραγουδι ειναι αδικο ,αδικο ,αδικο και οταν θες να βγαλεις πολιτικοκοινωνικα τραγουδια θα πρεπει να εισαι προσεκτικος.
Καλα θα κανει ο Αγαθωνας να μην ανακατευεται με τετοια θεματα γιατι υπαρχουν και δυο ορφανα παιδια πισω απαυτην την ιστορια.Ας συνεχισει να τραγουδαει για κρασια και τζατζικια που ειναι και το στοιχειο του.

και όλοι βέβαια (θα έπρεπε να) ξέρουμε για πόσα καθημερινά βασανιστήρια, εξευτελισμούς και δολοφονίες ευθύνονται οι ανθρωποφύλακες, πολλές φορές με περισσότερο ζήλο και από τους εντολείς τους.
δεν ξέρω για τον συγκεκριμένο που δολοφονήθηκε και δεν αναφέρομαι σ’αυτόν, αλλά σίγουρα μιλάμε για κοινή πρακτική και όχι για μεμονωμένα περιστατικά.

ετσι παντα γινεται με τα τραγουδια και με την τεχνη γενικωτερα…παραδέιγματα υπάρχουν πάμπολα ειδικα στα ρεμπετικα…
ο καλλιτεχνης ,με αφορμή ενα περιστατικό ,τοποθετείται και σχολιάζει όχι μονο το συγκεκριμενο περιστατικό αλλα και την κατάσταση που το δημιουργησε δίνοντας του αν μπορει και συγκεκριμενες διαστασεις…
συνεπως δεν παιρνει το μέρος του αλβανου κρατουμενου…

Ωραια λοιπον,ας βγαλει τωρα και ενα τραγουδι για την σφαγη του φυλακα απο τον αλβανο κακοποιο.

ηλία σου απάντησε ήδη ο άλεξ από πάνω. εξάλλου τόσο καιρό γράφτηκαν τόσα στα μέσα υπέρ του δεσμοφύλακα.
κατά τα άλλα, γιατί θεωρείτε χρήσιμο να αναφέρετε την χώρα καταγωγής του;

Δεν θα κατσω να απαντω συνεχεια.
Αν δεν μπορειτε να καταλαβετε βασικα πραματα ,που το παει το πραμα ο στιχος του τραγουδιου,δεν σας φταιω εγω.

Το τι και πόσα τραγούδια θα βγάζει ο κάθε καλλιτέχνης, είναι αποκλειστικά δικό του θέμα και δεν χρειάζονται παροτρύνσεις.

Όταν παίρνουμε μέρος σε μιά συζήτητη, οφείλουμε να απαντούμε άν κάποιος κάτι ρωτάει. Αλλοιώς, δεν ανοίγουμε καν συζήτηση.

Καταλάβαμε κάποια βασικά πράγματα, ναι. Δεν έχουν όμως καμμία σύνδεση με το στίχο του τραγουδιού.

Που το πάει Ηλία ο στίχος του τραγουδιού;Πες και σε μας να καταλάβουμε.Απ την μια έχουμε έναν κακοποιό (δεν με ενδιαφέρει η εθνικότητα,με ενδιαφέρει η ιδιότητα,δηλαδή ότι είναι απλά κακοποιός), και φυσικά από έναν κακοποιό δεν περιμένει κανείς και πολλά καλά πράγματα.Από την άλλη έχουμε υπαλλήλους σωφρονιστικούς, που περιμένουμε εξ επαγγέλματος,να μην δρουν εν θερμώ,και με υπερβάλλοντα ζήλο,- για να μην πω χειρότερα πράγματα - ,αλλά με ψυχραιμία και αυτοσυγκράτηση,και γίνονται δολοφόνοι εκδικητές,λες και κάποιος τους έδωσε τέτοια εξουσία.Και βέβαια υπάρχουν ορφανά,και χήρες στις όποιες δολοφονίες ,θεωρείς όμως εσύ ότι δρώντας εκδικητικά,σωφρονίζεται κάποιος οι κάποιοι; Ο νόμος της φύσης λέει, “ότι θέλεις να διαδοθεί , απαγόρευσέ το”.Ακόμα έχει δίκιο ο Νίκος.Ακούμε στις ειδήσεις, “Αλβανός ληστής,Βούλγαρος μαστροπός,Ρουμάνος δολοφόνος” , δεν έχω ακούσει όμως ποτέ π.χ. Έλληνας παράνομος,ή ημεδαπός παράνομος που λεγόταν πριν από αρκετά χρόνια.Θεωρεί κανείς ότι η ιδιότητα της Εθνικότητας στην προκειμένη περίπτωση,υπερισχύει της ιδιότητας του παρανόμου;

Ο ορισμός του τρολ

Το τραγούδι είναι τόσο …ποιοτικό που σε λίγες μέρες θα έχει ξεχαστεί

για κοιτάξτε λίγο τον δημιουργό του τραγουδιού!!! θα συμφωνήσω με τον Νίκο τον Πολίτη στο τι θα γράψει ο κάθε καλλιτέχνης.όπως θα συμφωνήσω και με τον Μπάμπη.

Πάντως, ο δημιουργός του τραγουδιού, Δημήτρης Πανούσης, τυγχάνει δικηγόρος, συνεπώς είναι και …καθ’ ύλην αρμόδιος για τέτοιας θεματολογίας τραγούδι.

Σωστός ο ρέμα!

από οσο θυμαμαι από το ονομα του δημιουργου και καποιες παλιες ρεμπετοεκπομπες στην ΕΤ3, μηπως είναι του ρεμπετικου συγκροτηματος του Δικηγορικου Συλλογου Θεσσαλονικης?

Αφου τυγχανει δικηγορος ο κυριος στιχουργος,δεν τρεχει τιποτα μαγκες.
Απολαυστε το ασμα.:102: