Μαθητικός Μπαγλαμάς

Καλησπέρα
ως καινούργιος στο φόρουμ αλλά και ως αρχάριος σε θέματα μουσικής θα ήθελα να εκφράσω τις εξής απορίες
1.θελω να αγοράσω έναν μαθητικό μπαγλαμά ποιον μου προτείνετε ; έχω διαβάσει αντίστοιχα threats στο forum Αλλά δεν έβγαλα άκρη εκτός αυτού δεν θέλω να δώσω πολλά χρήματα γιατί απλά δεν ξέρω εάν θα τα καταφέρω να προχωρήσω ( όπως έγραψα και ποιο πάνω είμαι τελείως άσχετος με θέματα μουσικής )
2.Υπαρχει κάποια μέθοδος διδασκαλίας (κάποιο βιβλίο) που θα μου δώσει τις βασικές γνώσεις;

Όταν είχα πάρει το μπαγλαμα, για τα ακόρντα στο τρίχορδο πήρα αυτό το βιβλίο: “ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΓΙΑ ΜΠΑΓΛΑΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΧΟΡΔΟ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙ”
Συγγραφέας: Α. ΜΑΥΡΟΜΟΥΣΤΑΚΗΣ, βλ κι εδώ:http://mavromoustakis.gr/default.asp?pid=930&langid=35&

Δεν είναι πλήρες, λείπουν εβδόμες, ντιμινουίτες, ελαττωμένες, αλλά πάντως με βοήθησε στα εντελώς βασικά. Δεν ξέρω αν το γνωρίζουν και άλλοι περισσότερο ειδήμονες, μήπως πούνε μια γνώμη. Έχει και μιά αναφορά σε ρυθμούς και δρόμους, αλλά με αυτά δεν έχω καταφέρει ν’ ασχοληθώ.
Για τους δρόμους είχα πάρει και το βιβλίο του Παγιάτη ( http://www.biblioasi.gr/product_info.php?products_id=20340 ), αλλά όπως είπα, δεν έχω μπορέσει ν’ ασχοληθώ κι έτσι δεν μπορώ να έχω γνώμη για το βιβλίο.

Φίλε θα σου πρότεινα να πάρεις από οργανοποιό (έχει πολλές διευθύνσεις το forum) και όχι από κατάστημα μουσικών οργάνων, τουλάχιστον εγώ που παίζω 2 χρόνια τώρα το έχω μετανιώσει. Μην τσιγκουνευτείς τα 20-30-40 ευρώ παραπάνω γιατί μετά θα θες καινούριο :stuck_out_tongue:
Με 150-160 ευρώ παίρνεις αξιόλογο όργανο που θα σου καλύψει και με το παραπάνω τις ανάγκες σε επίπεδο χόμπι-παρέας αλλά και επαγγελματικό.
Τέλος θα σου συνιστούσα να πάρεις σκαφτό μπαγλαμά και όχι με δούγιες, καθώς κατά γενική ομολογία βγάζουν πιο δυνατό ήχο και θα σου αρέσει περισσότερο πιστεύω.
Αυτά, φιλικά