Αν εχει κατι να επιδειξει η Ελλαδα σε θεματα μουσικης τοτε αυτο ειναι ο Θεοδωρακης σε συνδυασμο με τη Φωνη του Μπιθικωτση.Αν και κυνηγηθηκε απο τους Ελληνες ο Μικης αγαπηθηκε απο τους ξενους.Ο Μικης εξυγιανε το τραγουδι και το εκανε πιο λαικο.Ο Γρηγορης με τη φωνη του το περασε στο λαο και ειμαι σιγουρος οτι εχει θαψει τον Καζαντζιδη και καθε Καζαντζιδη που εχει η Ελλαδα.Φωνη με τρομακτικη καθαροτητα και εκταση.
Αν ξερει καποιος που μπορω να βρω το ορχηστρικο του Μικη Θεοδωρακη,Χαρταετοι,παρακαλω να μου το πει
Σιγά ρε μεγάλε! Με πέντε σειρές posting “καθάρισες” το Στελάρα. Και τώρα ζητάς να σου πούμε πού βρίσκονται οι “Χαρταετοί”;
Ψάξε στου Φιλοπάππου την Καθαρή Δευτέρα. Θα βρεις πολλούς…
ΑΝ
Ιδίως αυτό το "…τον κάθε Καζαντζίδη…) ήταν καταπληκτικό! Λες κι έχουμε καμιά τριανταριά! Να μην κουφαθούμε κιόλας.
ΑΝ
Δέν σε αντιλαμβάνομαι ρε “Μπιθικώτση”
Διάλεξες δυο κίονες του Παρθενώνα για να τους συγκρίνεις και μάλιστα με αυθάδεια.
Σβήνει???
Να μήν μπούμε σε συγκρίσεις,εξάλλου δεν υπάρχει τέτοιο θέμα.
Είναι τουλάχιστον ιεροσυλία…
οχι σε καμια περιπτωση δεν θελω να προσβαλλω τον Στελιο.Ειναι φωνη με τρομερες δυνατοτητες καταπληκτικα γυρισματα αλλα δεν εχει την χαρη και αυτο που θα σε τραβηξει.Ισως γι’αυτο να ειναι και λιγο παρεξηγημενος.Χρησιμοποιησα λαθος εκφραση.Το ¨θαψει¨ δεν ηταν η καταλληλη λεξη.Και οφειλω να πω οτι ηταν λιγο τραβηγμενη.Απλα ήθελα να τονισω τη μεγαλειοτητα,την οποια πιστευω οτι εχει η φωνη του Μπιθικωτση.Και βεβαια να μη ξεχναμε οτι ηταν και μεγαλος συνθετης και στιχουργος καμια φορα.
Και εγω δεν ειρωνευτηκα ολα οσα λετε εσεις.Απλα ειπα την αποψη μου και σεβαστειτε την οπως σεβομαι εγω τη δικια σας.
Εντάξει φίλε,λύθηκε η παρεξήγηση
Φυσικά σεβομαστε την γνώμη σου αρκεί να την θεμελιώνεις
Εγω δεν ηθελα να γινει καμια παρεξηγηση.Ξερετε αν υπαρεχει σε mp3 το τραγουδι ¨το φεγγαρι κανει βολτα¨που ειναι αφιερωμενο στον Τσιτσανη ή το καποιο πολυ γνωστο ορχηστρικο του Γιαννη του¨Σπορου¨.
QUIZ
Αμα μου πεις ποιός κάνει δεύτερη φωνή στον Μπιθικώτση, θα σου στείλω το ‘Φεγγάρι κάνει βόλτα’ σε ΜΡ3 με e-mail
Φραγκίσκος
O Χρηστακης.Μπουζουκι Κ.Παπαδοπουλος,Λ.Καρνεζης
O Χρηστακης.Μπουζουκι Κ.Παπαδοπουλος,Λ.Καρνεζης.
Το e-mail μου ειναι:Tsitsikas@yahoo.com
Κέρδισες… μέχρι το τέλος της ερχόμενης βδομάδας θα τόχεις
Φραγκίσκος
Αν και νομίζω πως μπουζούκι παίζει ο Ζαμπέτας …
Φ
ευχαριστω.Μηπως τυχαινει να εχεις και το Μενα με λενε Περικλη του Καλδαρα.Αν το εχεις μη στελνεις το Φεγγαρι κανει βολτα γιατι μαλλον θα το βρω .Αλλα αν δεν το εχεις στειλε το φεγγαρι.Ευχαριστω και παλι.
Σημερα ρωτησα τον πατερα μου και ρωτησε τον Καρνεζη κι εχεις δικιο.Ο Ζαπετας παιζει μπουζουκι.
Απλα ο Κααρνεζης και ο Παπαδοπολος ηταν η κυρια ορχηστρα του Μικη.Αν εξαιρεσουμε και το Χιωτη.Γι’αυτο μπερδευτηκα.Τα λεμε.
Στις “Γειτονιές των αγγέλων” παίζουν οι Ζαμπέτας-Μακρυδάκης. Ο Μίκης είχε “ψαχτεί” με τα μπουζούκια αρκετά. Το πρόβλημα όμως ήταν άλλο:
Ο Ζαμπέτας απαιτούσε (με το δίκιο του) πάνω στους δίσκους που έπαιζε να αναγράφεται τ’ όνομά του. Κάτι που ο Μίκης (σε αντίθεση με το Χατζηδάκη) δεν τήρησε. Ετσι ο Ζαμπέτας τον “έγραψε”. Γενικά η σχέση του Μίκη με τους μπουζουξήδες ήταν κάκιστη (εξαίρεση το μόνιμο ντουέτο του, Καρνέζης-Παπαδόπουλος). Κάποιοι μπουζουξήδες μάλιστα δεν αποφεύγουν να δηλώνουν ότι “τον σιχαίνονται για τις εξηγήσεις του”. Ο Ζαμπέτας μάλιστα στη βιογραφία του του “χώνεται” ακόμα πιο άσχημα, λέγοντας “…έβαζε πέντε νότες ο Μίκης, ενενηνταπέντε ο Χιώτης…”.
Αυτά.
ΑΝ
Ο Θεοδωρακης εκανε μια τεραστια αλλαγη.Απο την συμφωνικη μουσικη και τα λοιπα και πηγε στη λαίκη.Εστι βαδιζε σε ενα χωρο αγνωστο.Ο ιδιος ο Μικης δηλωσε οτι ο Χιωτης αλλαξε τους ρυθμους του επιταφιου απο ζειμπεκικα σε χασαπικα και αντιθετα.Επισης στον επιταφιο δεν θα ακουσεις ο Χιωτης να παιζει τις συνηθισμενες ανταποκρισεις του καθε δρομου.Εβαλε πολλα δικα του στοιχεια και το παραδεχτηκε ο Θεοδωρακης οτι ηταν ο μαθητης και εξακολουθει να ειναι μαθητης ολων αυτων ακομα και του Ζαμπετα.Αλλα μην τα ισοπεδωνουμε ολα.Κι ο Καζαντζιδης ειχε πει οτι την μουσικη την εγραφε ο Χιωτης.Αλλα εγω δεν νομιζω να εγινε κατι τετοιο.Βεβαια πρεπει να ξερεις,οτι ο Μικης εκτος απο τα καλα μπουζουκια που διαλεγε διαλεγε και τους πιο αθλιους μουσικους οπως κανει και σημερα.Βεβαια δεν νομιζω η διαμαχη αυτη η μικρη διαμαχη να εγινε και λογω κομματικων διαφορων.Γιατι ο Ζαμπετας ητανε αντιθετος με τις αποψεις του Θεοδωρακη αλλα συμφωνος με του Χατζιδακι.Εσενα σα μπουζουκι ποιος σε τραβα περισσοτερο;
Τι εννοεις “τον σιχαινονται για τις εξηγησεις του”
Την μουσικη του θεοδωρακη πως την κρινεις.Και δεν μιλαμε για το ποιλιτικο τραγουδι που ειναι εντελως παρεξηγημενο αλλα για το καθ’αυτου λαικο τραγουδι
Χωρίς να θέλω να γίνω ο “αντ’ αυτού”,νομίζω πως αυτά τα λόγια δεν είναι του ʼρη.Για τον απλούστατο λόγο ότι είναι μέσα σε εισαγωγικά!
Και ο λόγος που στέλνω αυτό το σημείωμα είναι για να πω και πάλι πως αυτές οι συζητήσεις είναι άτοπες.
Η γνώμη του Ζαμπέτα για τον Θεοδ/κη καθορίζει και την δική σου γνώμη?Ή μήπως η γνώμη των άλλων για τον Χιώτη?Δεν νομίζω.Αλλά κι αν ακόμα γίνεται αυτό(ποιος ξέρει) είναι τελείως λάθος.Για να έχεις γνώμη για κάποιον πρέπει να τον γνωρίσεις!!
Τα τραγούδια του Θεοδ/κη έχουν ριζώσει στους ανθρώπους που μιλούν τα Ελληνικά και όχι μόνο.
Τι την χρειάζεσαι την γνώμη του Ζαμπέτα?Και γιατί να μας απασχολεί??Αν είναι έτσι θα πρέπει να απαρνηθούμε τα τραγούδια του Σαββόπουλου γιατί πήγε στις μονάδες της παραμεθορίου κι έκανε χαζομάρες,του Μάρκου γιατί ο Μάθεσης τον βρίζει, του Τσιτσάνη γιατί η Γεωργακοπούλου θυμήθηκε πως της είχε “κλέψει” τον "Τρελλό Τσιγγάνο"μετά από 30 χρόνια και γενικώς τα τραγούδια όλων των δημιουργών γιατί σχεδόν για όλους κάποιος έχει ρίξει “θάψιμο”.Και να ακούμε μόνο Βαγγέλη Παπάζογλου, που ήταν και εκτός συναγωνισμού!!
Ε, σ’ αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να αλλάξει το όνομα του φόρουμ και να γίνει “χάϊ”, “σοκ”,
“λοιπόν” ή κάτι τέτοιο , γιατί για κουτσομπολιά πρόκειται!!Ας κουβεντιάζουμε πια μόνο για την μουσική, το τραγούδι και τις άπειρες διαστάσεις του στην ψυχή και το μυαλό μας αλλά και στην
κοινωνία κι ας αφήσουμε τους ανθρώπους να έχουν τα πράγματα που κράτησαν όπως τα θέλουν.
Προσωπικά τουλάχιστον, δεν με ενδιαφέρουν!!
Αυτά, κι ελπίζω να μην συνεχίσουμε αυτήν την κουβέντα!