Κιθάρα από ανθρακονήματα

Για τις ακουστικες ιδιοτητες του ανθρακονηματος παραθετω και εγω ενα βιντεο απο μια ακουστικη κιθαρα φτιαγμενη εξ΄ολοκληρου απο αθρακονηματα. Μια κιθαρα παντος καιρου με παρα πολυ καλο ηχο.
http://www.youtube.com/watch?v=33B_Oyjm_4A&feature=player_embedded#!
http://www.blackbirdguitar.com/superom.html

Θα πρέπει να είναι πανάλαφρη,άκαμπτη εκεί που πρέπει αλλά δεν ξέρω τι γίνεται με το καπάκι.Το σίγουρο είναι ότι θα είναι ακριβή.Ίσως αυτή η κιθάρα μας δείχνει το μέλλον στην οργανοποιία.Και σε αυτό συμβάλει η εξέλιξη των υλικών.Η αντοχή των υλικών μάλλον θα επιρεάσει και τα σχήματα των οργάνων.Αυτό βέβαια ισχύει σε τέτοια κυρίως όργανα.Δεν νομίζω τα παραδοσιακά να φτάσουν να γίνουν ποτέ έτσι.

Και το καπακι ειναι απο ανθρακονηματα (ακομη και ο καβαλαρης), το δε μπρατσο εσωτερικα ειναι κουφιο.
Η τιμη της ειναι γυρω στα 1700ε. Οταν το καλοκαιρι παω στην Ιταλια, θα την προσθεσω στην συλλογη μου.

Η απορία μου είναι κατα πόσο ελαστικό θα είναι το καπάκι.Θα πάλλεται?Φυσικά και μπορεί να γίνει πολύ λεπτό και ελαστικό.Αλλα θα πάλλεται?

Για τις ακουστικες ιδιοτητες του ανθρακονηματος παραθετω και εγω ενα βιντεο απο μια ακουστικη κιθαρα φτιαγμενη εξ΄ολοκληρου απο αθρακονηματα. Μια κιθαρα παντος καιρου με παρα πολυ καλο ηχο.
http://www.youtube.com/watch?v=33B_O…ayer_embedded#!
http://www.blackbirdguitar.com/superom.html

Για τον ηχο δεν θα μπορουσα να πω πως ειμαι ενθουσιαζμενος. Σε ενα αδειο δωματιο οπως αυτο που εγινε το recording ο ηχος για μενα ειναι μουντος ,φλατ, χωρις ζεστο , γεματο, ηχοχρωμα.

Αυτό φίλε SDimis ίσως σε βοηθήσει να βγάλεις κάποια διαφορετικά συμπεράσματα… Κι εγώ φυσικά είμαι επιφυλακτικός και μάλλον δύσκολα θα έπαιζα με όργανο εξολοκλήρου από αθνρακονήματα

Απο την μικρή μου εμπειρία με το υλικό αυτό, δεν νομίζω οτι αμφιβάλει κανείς για τις ακουστικές του ιδιότητες. Σίγουρα τα ανθρακονήματα έχουν την θέση τους σε συγκεκριμένου τύπου οργανοποιεία. Το θέμα για εμένα είναι οτι, το όργανο στα χέρια μου είναι 2 πράγματα.
1: ευθύνη
2: πηγή μάθησης
Με αυτό το υλικό μου λείπουν και τα 2 αυτά στοιχεία. Οταν μελετάω άσχημα το ίδιο το όργανο κλείνει και χάνει την φωνή του. Με αυτή την έννοια, ένα όργανο είναι η υπογραφή μας. Αν παίζεται σωστά και είναι ζωντανο σημαίνει οτι κάνουμε καλή δουλειά. Επίσης, μου λείπει η αμφίδρομη σχέση μουσικού-οργάνου. Κάθε όργανο αποκτά στοιχεία του μουσικού που το χρησιμοποιεί. Μου πήρε χρόνια να βρω τον ήχο που είχα στο κεφάλι μου επάνω στο όργανο αλλα άξιζε τον κόπο. Στα ανθρακονήματα αυτή η διαδικασία…απλά δεν υπάρχει σε τόσο μεγάλο βαθμό
χαιρετίσματα απο το Bremen της Γερμανίας

Η πλάκα είναι ότι στα αντίστοιχα βιολιά και τσέλο από ανθρακονήματα η “ψυχή” είναι από ξύλο!

//youtu.be/kwfc-6XrurA