Κάλιο αργά παρά ποτέ

Καλησπέρα στην όμορφη παρέα. Είμαι ο Γιώργος 53 χρόνων από Χαλκίδα. Κατάφερα να πάρω (τον περιμένω) ένα τζουρά. Μετά από χρόνια (πάρα πολλά αλήθεια) κατάφερα να καταλαγιασω τις φοβίες μου ότι είναι πολύ δύσκολο και δεν θα τα καταφέρω. Έχω αρχίσει ήδη το διάβασμα στο φόρουμ μας πλέον για να βάλω τα πράγματα σε μια σειρά, είμαι εντελώς άσχετος. Θα ήθελα την κατανόηση σας στην προσπάθειά μου να βγάλω το ρεμπέτικο που τόσο αγαπώ μέσα από τον τζουρά μου.

6 «Μου αρέσει»

Καλώς όρισες! Ακριβώς όπως το λες, ποτέ δεν είναι αργά. Με το καλό να σου έρθει το οργανακι, και ο,τι θες εδώ είμαστε.

4 «Μου αρέσει»

Γεια σου Γιώργο, να σου πω μια ιστορία. Πριν από αρκετά χρόνια, κάποιος σύλλογος ομογενών στη Νέα Υόρκη, παρείχε ομαδικά (=γκρουπ) μαθήματα μπουζουκιού κάθε Σάββατο πρωί, έναντι κάποιου συμβολικού αντιτίμου. Τα δίδασκε κάποιος μπουζουξής της εποχής, καλός τρίχορδος. Τα μαθήματα είχαν ως επίκεντρο το ρεμπέτικο, καθώς ο δάσκαλος είχε τέτοιες καταβολές.Είχε αρκετούς μαθητές, οι περισσότεροι παιδιά ή έφηβοι. Ανάμεσά τους όμως ήταν και ένας γλυκύτατος κύριος που πηγαινε ανελλιπώς κάθε Σάββατο με το μπουζουκάκι του οδηγώντας καμιά ώρα μέχρι εκεί. Δε θυμάμαι το όνομά του, αλλά ήταν 70+ ετών.
Οπότε όχι, δεν είναι αργά. Και πληροφοριακά, τα παιδιά μπορεί να έχουν μνήμη σαν σφουγγάρι, αλλά ο ενήλικας έχει πιο ανεπτυγμένη αντίληψη και κρίση. :wink:

6 «Μου αρέσει»

Φίλε Γιώργο καλωσόρισες στην παρέα μας, καλές συζητήσεις να έχουμε! Καλή αρχή στο ξεκινήμά σου και ό,τι χρειαστείς είμαστε εδώ να βοηθήσουμε όσο μπορούμε!

2 «Μου αρέσει»

Καλως ήλθες και καλή αρχή. Με υπομονή και θέληση θα βγάλεις και τις πρώτες νότες οι οποίες θα φέρουν σιγά σιγά τραγουδια. Οτι σε προβληματίζει μπορείς να το μοιράζεσαι αφοβα στο αντίστοιχο νήμα.

2 «Μου αρέσει»

Καλώς ήρθες.Και εγώ στα 40 ξεκίνησα και δεν το μετάνιωσα καθόλου.Με το καλό να πάρεις το όργανο και να μας το παρουσιάσεις κιόλας.Καλή αρχή.

3 «Μου αρέσει»