Ιδιαίτερα μαθήματα με δάσκαλο

Καλησπέρα παιδία!Χαιρετώ!
Είμαι νέο μέλος του φόρουμ,19 ετών και ασχολούμαι με το όργανο(4χορδο μπουζούκι) σχεδόν έναν χρόνο.
Ξεκίνησα μαθήματα κιθάρας αρχικά πέρυσι μόλις μπήκα στο πανεπιστήμιο,στα δωρεάν μαθήματα που προσφέρει η πανεπιστημιακή λέσχη.Παρόλα αυτά, πάντα το είχα καημό να μάθω μπουζούκι,και έτσι μάζεψα όσα χρήματα μπορούσα και πήρα απόφαση να αγοράσω ένα.
Από τότε,προσπαθώ μόνος μου,εφαρμόζοντας,όσες τεχνικές της κιθάρας μπορώ(δαχτυλοθεσίες κλπ) στο μπουζούκι και έχω καταφέρει να βγάλω καμιά 30αρια τραγούδια αξιοπρεπώς.
Παρόλα αυτά,το βλέπω πως μόνος μου δεν θα έχω καμιά εξέλιξη.Παίζω τα τραγουδάκια αυτά,αλλά μπουζούκι δεν ξέρω!Από συχγορδίες,παρτιτούρες,κλίμακες,δρόμους και τα λοιπά έχω μαύρα μεσάνυχτα επίσης:240:

Για αυτό αποφάσισα φέτος να βρω έναν δάσκαλο στην Αθήνα,ο οποίος προφανώς γνωρίζει το αντικείμενο.
Κάνω λοιπόν έρευνα αγοράς,αλλά με περιορίζει πολύ το γεγονός ότι είμαι φοιτητής και άρα δεν έχω δικό μου εισόδημα!Ακούω κάτι τιμές 30 ευρώ την ώρα και απογοητεύομαι.50 ευρώ μου βάζουν οι γονείς μου ανά δυο βδομάδες:258:.
Μπορώ να διαθέσω από 10 έως 15 ευρώ μιας και οι καιροί είναι πολύ δύσκολοι και η εκμάθηση του παραδοσιακού αυτού οργάνου μάλλον φαντάζει πολυτέλεια.
Σας γράφω εδώ,διότι έχω δει πως είστε ή ίδιοι ή γνωρίζετε δασκάλους που μπορούν να βοηθήσουν.
Έχετε να μου προτείνετε κάποιον ενδεικτικά ή εδώ ή σε προσωπικό μήνυμα?
Θα σας ήμουν υπόχρεος.

Υ.Γ έχω βρει επίσης μαθήματα μπουζουκιού σε ωδείο με 50 ευρώ το μήνα λόγω μιας προσφοράς.
Πιστεύετε αξίζει,ή θα μπλέξω με αρμονίες,διπλώματα,θεωρίες μουσικής και λοιπά χρονοβόρα τα οποία μάλλον υπάρχουν για να κερδίζουν παραπάνω χρήματα?

Αυτές είναι οι σκέψεις μου…Σας ευχαριστώ πολύ για την υπομονή.
Καλά παιξίματα σε όλους:088:

1 «Μου αρέσει»

Γνώμη μου είναι ότι στο ωδείο θα σε τρεναρουν χωρίς λόγο. Δοκίμασε με δάσκαλο, μπορείς ακόμα και μέσω Skype

Ευχαριστώ AfterGr.Της ίδιας άποψης είμαι και εγώ.