Λίγα λόγια για την διασκευή σου:
Τα κορμιά και τα μαχαίρια ήταν καθοριστικός δίσκος για μένα, αν και γούσταρα και το Μένω εκτός με τον πιο μοντέρνο του ήχο. Κάνω το τυπικό λάθος του ερασιτέχνη που ενθουσιάζεται και χάνει το ρυθμό σε ένα δυο σημεία αλλά δεν είμαι επαγγελματίας μουσικός, μη βαράτε
Μιά χαρά παίζεις ρε φίλε με μεράκι🙂
τέτοια ακούω και κρύβω τα όργανα.
Χαρά στο κουράγιο σου που κάθεσαι και ηχογραφείς μόνος σου.Κάθε φορά που το προσπαθώ χάνω την υπομονή μου και τα παρατάω
Χαιρετίζω με ενθουσιασμό την ανάρτηση της ηχογράφησης! Είναι πρώτη φορά, απ’ όσο έχει υποπέσει στην αντίληψή μου, που σ’ ακούμε να παίζεις, emc! Μπράβο, δώσε κι άλλα!
Ε ναι, όταν ο συμπαίχτης σου δεν είναι ζωντανός αλλά ηχογραφημένος (ο εαυτός σου ή άλλος, δεν παίζει ρόλο) είναι απείρως πιο δύσκολο. Τέτοιες ατελειούλες θα τις έκαναν πολλοί σε τέτοιες συνθήκες, που σε κανονικό ζωντανό παίξιμο δε θα τις έκαναν ποτέ.
Ευχαριστώ και τους δυο σας. Είχα βάλει παλιά ηχογραφήσεις κιθάρας, πρέπει να είναι η πρώτη φορά που βάζω λαούτο.
@alk το συμπέρασμα μου είναι ότι ηχογραφούμε μόνοι μας όταν δε μπορούμε για τον Α ή Β λόγο να παίξουμε με παρέα , ή δε μπορούμε να πείσουμε την μουσική μας παρέα να εκτελέσει τις ιδέες μας, που παρόλα αυτά δε θέλουμε να εγκαταλείψουμε. Η διαδικασία είναι όντως εκνευριστική και χρονοβόρα, αυτό νομίζω το πρωτοξεκίνησα με κιθάρα (η ηχογράφηση είναι από το πρώτο λοκνταουν την άνοιξη), μετά το λαούτο δεν κολλούσε από πάνω, οπότε ξαναξεκίνησα με λαούτο . Respect στους σέσσιον μουσικούς!
Μπράβο Στέλιο! Πολύ ωραία παιγμένο, ανάλαφρο αλλά και με δυναμισμό μαζί. Μου άνοιξε η όρεξη και άκουσα τα άλλα δύο σου βίντεο με την κλασσική κιθάρα, εκεί έβγαλες ένα διαφορετικό πρόσωπο με γλυκύτητα και συναίσθημα. Πόσο σημαντικό για έναν μουσικό να μπαίνει στο είδος που κάθε φορά υπηρετεί, όχι μόνο με τεχνική αρτιότητα αλλά και με το κατάλληλο ύφος… Χαίρομαι που έγινα ο πρώτος συνδρομητής στο κανάλι σου, περιμένουμε τα επόμενα!
Ευχαριστώ, η πλάκα είναι ότι το ένα από τα δύο είναι το Μένω Εκτός, το έβαλα με τον αρχικό αγγλικό τίτλο, αν και η διασκευή μου δανείζεται κυρίως από την εκδοχή του δίσκου με την Αρβανιτάκη. Τελικά η μελωδία πάει όπου την πάει το όργανο και η διασκευή!