Εύκολες παρτιτούρες για αρχάριους

Γεια σας και πάλι , έψαχνα για παρτιτούρες στο τετράχορδο μπουζούκι αλλά όλες ήταν πολύ δύσκολες και εγώ είμαι ακόμα αρχάριος , έχετε καμία ιδέα για εύκολες παρτιτούρες για μπουζούκι , ρεμπέτικα κατά προτίμηση ; (Εννοείτε και οποιοδήποτε άλλο είδος ελληνικής παραδοσιακής μουσικής)

1 «Μου αρέσει»

Επίσης , αν δεν έχετε ιδέες για παρτιτούρα συστήνεται μου ένα βιβλίο .

Φίλε γιατί δε ξεκινάς με κάτι πολύ απλό, π.χ. το Ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας; Το έχει ο Νάκας σαν online παρτιτούρα σε σολ μινόρε, αν μπορείς να το βρεις γραμμένο σε ρε μινόρε ακόμη καλύτερα.

1 «Μου αρέσει»

Το έχω εκτυπωσει αλλά πραγματικά μου φαίνεται πάρα πολύ δύσκολο … Πριν λίγο πηγα σε ένα μαγαζί ειδών μουσικής για να πάρω κουρδιστηρι , και αγορασα με την ευκαιρία ένα βιβλίο με διάφορες πάρτιτουρες , τέλος πάντων θα το δοκιμάσω μια ακομη φορά :+1:

Δύσκολες να τις παίξεις ή δύσκολες να τις διαβάσεις;

Αν είσαι αρχάριος στο μπουζούκι αλλά έχεις άνεση στη μουσική ανάγνωση, δεν είναι δύσκολο να τις απλοποιήσεις στα μέτρα σου. Τραγούδα αυτό που διαβάζεις, αφαίρεσε νοερά οτιδήποτε μπορεί να λείψει (=πολλές νότες μικρής αξίας που να μπορούν να αντικατασταθούν από λιγότερες με μεγαλύτερη αξία και ίδιο άθροισμα) χωρίς να κάνει τη μελωδία κουτσή ή αγνώριστη, και παίξε ό,τι κράτησες.

Υποθέτω ότι αρχάριος μπουζουξής που όμως να διαβάζει καλά νότες θα είναι ήδη μουσικός άλλου οργάνου, οπότε κι από εκεί μπορείς να βοηθηθείς για να κάνεις τη διασκευή σου, αφού στο όργανο βλέπεις πάντα τι νότα παίζεις, ενώ τραγουδώντας όχι.

Αν πάλι σε δυσκολεύει η ίδια η ανάγνωση σ’ αυτές τις παρτιτούρες, τότε όντως θες πιο απλές.

1 «Μου αρέσει»

Μπορώ να διαβάσω αρκετές πάρτιτουρες , σε όσες παλι είναι δύσκολες \ γρηγορες γράφω τις νοτες από πάνω μέχρι να το μάθω

1 «Μου αρέσει»