ο Βαγγέλης Πετρινιώτης ειναι αυτός, που μετα απο πολυ έρευνα ανακάλυψε, πως η γνωστή “Τετράς του Πειραιώς” ηταν οι εξής τρεις.!
Οι εξής τρεις; δεν βάζεις μέσα τον Στράτο; μόνο Αρτέμης Μάρκος και μπάτης; αυτό μόνο “τετράς” δεν είναι. Δεν καταλαβένω.
Μην ξεχνάς την γνωστή φωτογραφία.
Σπυρο δεν καταλαβαινω γιατι ειρωνεύεσαι, ξέρουμε για ποιον λογο το εξώφυλλό ειχε 3 αντι 4, επισης γιατι λερώνεις ενα νήμα άσχετο με το βιβλίο?
Τέτοιες συμπεριφορές ερημώνουν το φορουμ.
Αναγνωρίζω την προσφορά σου εδω μεσα καθως και την μεγάλη συμμετοχή σου, δεν δέχομαι ομως να λερώνεται μια προσπάθεια εξέλιξης του οργανου με αυτον τον τροπο.
Το φόρουμ εχει στόχο την μέγιστη συμμετοχή μελών για το ρεμπέτικο, δεν ειναι ενας χωρος για να καταληξουν 10 ατομα και να απομακρύνουν με τις συμπεριφορες τους ολους τους άλλους.
Οποιοσδήποτε συμμετάσχει στο σεμινάριο και θελει να αφησει μια αρνητική κριτική η θετική αυτο εδω ειναι το σωστό νήμα.
Οποιος θέλει να ξανασυζητησει για το εξώφυλλο του βιβλιου να παει στο αντιστοιχο νημα.
Εδω σεβομαστε τις προσπάθειες ολων και φυσικά τις εργασίες ολων των επαγγελματιών ειτε ειναι μέλη του φορουμ είτε όχι, ευχαρίστως να τους ασκηθεί κριτική απο οσους εχουν εμπειρια μαζι τους, αλλιως λάσπες και ειρωνείες δεν ανήκουν στο φορουμ…
πολυ σωστά σκέφτεσαι Πάνο. ετσι ειναι.
δεν θα πάθει κάτι. διαφήμιση του γίνεται νομίζω.
Διαφήμιση δια της δυσφήμησης θελεις να μου πεις οτι προσφερεις ?
Δεν είμαι κάποιος για να το σχολιάσω αυτό, αλλά δεν έχω την εντύπωση πως είναι πολύ κακό… αν κατάλαβα για την τετράδα ήταν ένα κοροϊδευτικό-ειρωνικό σχόλιο.
Συμφωνώ με ολόκληρο το σχόλιο του Πάνου.
Όταν κυκλοφόρησε το βιβλίο, εδωμέσα έγινε ολόκληρο θέμα για την κομμάνη φωτογραφία, το οποίο ξεκίνησε πολύ απλά από άγνοια του πώς είναι δυνατό / θεμιτό / καθιερωμένο να χρησιμοποιεί κανείς μια προϋπάρχουσα εικόνα στο εξώφυλλο ενός καινούργιου βιβλίου.
Το βιβλίο προερχόταν από μια φοιτητική εργασία στην οποία είχα κάνει οξεία κριτική. Εντελώς ανεξάρτητα από αυτό όμως, με τη φωτογραφία του εξωφύλλου ο συγγραφέας κινήθηκε ΑΚΡΙΒΩΣ όπως δικαιούται και είθισται. (Αν ήταν δικό του το εξώφυλο κι όχι των εκδοτών. Αλλά και πάλι το ίδιο ισχύει.)
Επιτρέπεται άραγε, αν ένα βιβλίο μιλάει για τη γεωγραφία κάποιας περιοχής, να βάζουμε στο εξώφυλο τον σχετικό χάρτη; Ή μόνο παγκόσμιους;
Γιατί, η διαφημιστική του είμαστε; Μας πλέρωσε τουλάχιστον;
Edit:
Εδώ έγινε η συζήτηση:
Αν είναι να την ανακινήσουμε, ας πάμε εκεί για το βιβλίο κι όχι εδώ για το σεμινάριο.
Όχι, Περικλή, δεν είναι έτσι. Το «φάουλ» (για να το πώ υπέρκομψα) να φτιάξεις ολόκληρο βιβλίο παραποιώντας υπάρχουσα πασίγνωστη φωτογραφία και κάνοντάς την εξώφυλλό του, είναι πάρα μα πάρα πολύ χοντρό και δεν ξεφτάει με το πέρασμα του χρόνου. Όταν λοιπόν κάποιος ανοίγει θέμα για οτιδήποτε, καλό είναι να ξέρει ο κάθε αναγνώστης του θέματος, για ποιόν πρόκειται.
Νικο για ποια παραποιηση μιλαμε ?
Και αν εκανε τετοιο εγκλημα γιατι δεν τον παει καποιος δικαστικα ?
Επισης αν ειναι καθε φορα που λεει ο καθε πετρινιωτης καλησπερα να του το κοπαναμε γιατι διαφωνουμε σε κατι μαζι του, τοτε γιατι η διοίκηση του φορουμ δεν του εριξε ban να τελειωνουμε ?
Μηπως επισης το εξωφυλλο κανει τον Βαγγελη λιγοτερο καλο δασκαλο η σολίστα ?
Γιατι αν ειναι ετσι, τοτε ΚΑΚΙΣΤΑ εγω συνεχιζω και προτείνω δασκάλους σε κοσμο … οι οποιοι δασκαλοι ειναι μελη του φορουμ και διαφωνώ μαζι τους σε αρκετα θεματα.
Αν το φορουμ παει για τέτοιο λιθοβολισμό και υπερβολή καλο ειναι δημοσίως ο διαχειριστής να παρει θέση και ευχαρίστως αν ειναι οπως τα λες Νίκο να αποχωρήσω σημερα απο το φορουμ…
Για την “απομόνωση” του Στράτου απ’ την “Τετράδα”.
Σπουδαιο εγκλημα για βιβλίο που αφορά το μπουζουκι στο προπολεμικο ρεμπέτικο.
Απορώ πως διδασκει ακόμα σε μουσικό σχολείο και συνεχίζει την καριέρα του.
Τα θεωρώ αστεία και επειδη δεν θελω να πεσω σε αυτο το επιπεδο… περιμενω την θέση του Χρήστου και ισχύει οτι ανέφερα.
Ας συμπεριφερθουμε ως ενήλικες και χωρις διακρίσεις εδώ μεσα… το ειχαμε στους οργανοποιους, το εχουμε στους συγγραφείς ας το βάλουμε και στους μουσικους… αντι να διορθώνουμε ας τα κανουμε ολα λαθος δηλαδη ?
Επ’ αυτού, αδυνατώ να απαντήσω, συγνώμη…
Σε αλλους πρεπει να δοθούν οι συγγνωμες αλλα…
Ψυχραιμία παρακαλώ!
Καταλαβαίνω ότι ήθελε να απομονώσει τους τρεις με τους οποίους ασχολήθηκε στο βιβλίο αλλά ούτε εμένα μου αρέσει η φωτοσοπιά στην φωτογραφία. Αυτό όμως δεν έχει καμία σχέση με το αν είναι το βιβλίο καλό ή αν έχει να πει πράγματα στα σεμινάρια ή όπου αλλού διδάσκει.
Δεν τον γνωρίζω προσωπικά τον Βαγγέλη Πετρινιώτη, μου άρεσαν κάποια παλιότερα βίντεο, πχ από την παρουσίαση της πτυχιακής και κάποια με την Δέσποινα Ψαθά. Να πω ότι τα ταξίμια στα βίντεο που συνοδεύουν το σεμινάριο μου φάνηκαν πολύ σύγχρονα για κάποιον που έχει ασχολήθεί τόσο με την πειραιώτικη σχολή, φυσικά είναι θεμιτό να αλλάζει ο προσανατολισμός και να εμπλουτίζεται το παίξιμο του κάθε μουσικού.
Σε κάθε περίπτωση, εδώ είναι ο άνθρωπος και άνοιξε αυτό το νήμα για να μας ενημερώσει. Ας εκτιμήσουμε το ότι περιλαμβάνει το φόρουμ στην ενημέρωση σχετικά με τις δραστηριότητές του και ας είμαστε ευγενικοί στην όποια κριτική μας.
Συμφωνώ απόλυτα με τον Νίκο Σαρηγιάννη (η χρηση του επιθέτου γίνεται για να μην μπερδευτούν οι Νικοι), παρόλα αυτά ο συγκεκριμενος Νίκος εχει την δυνατότητα να το καταλάβει και να εκφραστεί ετσι επειδή ισως ειναι και ο ιδιος επαγγελματίας δάσκαλος και με τρέχων σεμινάριο, το θέμα ειναι οτι δεν χρειάζεται να ειμαστε ολοι επαγγελματίες δάσκαλοι για να έχουμε τετοια συμπεριφορά και προσέγγιση.
Οποτε για να καθαρίσει το νήμα θα περιμένω την επίσημη θεση του Χρήστου και το ιδιο θα κάνω σε οποιοδήποτε νήμα που αφορά εργασία οποιουδήποτε είτε λέγεται Πετρινιώτης είτε Σαρηγιάννης ειτε Παούρης…
Δεν το κάνω από συναδελφική αλληλεγγύη, όποιος έχει να κάνει βάσιμη κριτική να την κάνει και σε μένα και σε όλους. Να έχει σχέση με το περιεχόμενο της δουλειάς όμως, και φυσικά με κάποια επιχειρήματα.
Ήταν εξαρχής απολύτως θεμιτό και καθιερωμένο.
Ειδάλλως, θα πρέπει εσύ να μας εξηγήσεις από πού απορρέει η παράλογη υπορχρέωσή του να χρησιμοποιήσει τη φωτογραφία ολόκληρη.
(Βέβαια, υποθέτω χωρίς να το γνωρίζω ότι στο ειδικώς προβλεπόμενο σημείο των πρώτων σελίδων, πριν την αρχή του κυρίως βιβλίου, θα δίνεται η προέλευση της φωτογραφίας μαζί με τη λέξη «λεπτομέρεια» όπως πάντα. Αλλιώς υπάρχει όντως φάουλ, σ’ αυτό το σημείο όμως, όχι στην ίδια τη φωτογραφία.)
Για τους χάρτες δεν έλαβα απάντηση.
Ωπ, δεν είχα παρατηρήσει ότι είναι ο ίδιος που άνοιξε το θέμα.
Καλέ μου άνθρωπε, έλα να βάλεις τα πράγματα στη θέση τους!
Γιατί πρέπει να έρθει και να βάλει τα πράγματα στην θέση τους;
Γιατί θα πρέπει να εξηγήσει τι και πώς;
Επειδή γράφτηκε κάτι που δεν άπτεται στην δουλειά του αλλά στην εμφάνισή της;
Συμπλήρωση.
Καλύτερα να καθαρίσει το νήμα για τον απλό λόγο ότι με τη δουλειά του άλλου δεν παίζουμε και αν υπάρχει κριτική πάνω στα σεμινάρια ή τον τρόπο που διδάσκει να γίνει από όποιον γνωρίζει.