Γκουβέντας Κυριάκος, ΤΟ βιολί

Νομίζω ότι έθεσα δύο συγκεκριμένα ερωτήματα εντός του θέματος και μόνο, για να καταλάβω εγώ τουλάχιστον, τον τρόπο που αντιλαμβάνονται και επεξεργάζονται κάποιοι κάποια πράγματα, και όχι για όλα τ’ άλλα που έκανες λόγο και που μπορούν βέβαια να συζητηθούν, αλλά πιστεύω το καθένα από αυτά στο θέμα του και όχι εδώ, π.χ. για το θέμα των μικροφώνων και της ηλεκτρικής ενίσχυσης, υπάρχουν ανοιχτά κάποια θέματα γι’ αυτό, όπως π.χ. εδώ:

Καλές και προσεγμένες ηχογραφήσεις έχουν γίνει και από άλλους μουσικούς και όχι μόνο από τον συγκεκριμένο, επίσης υπάρχουν και νησιώτες μουσικά καταρτισμένοι βιολιστές καλλιτέχνες και όχι απλά βιολιτζήδες όπως τους αποκάλεσες.

Στις ερωτήσεις που έκανα καλύφθηκα πολύ ελάχιστα.