Βοήθεια - Εκμάθηση μπουζουκιού (2011)

Καλησπέρα σε όλους, είμαι εντελώς αρχάριος, δεν έχω καμία απολύτως σχέση με την μουσική, δεν έχω ακουμπήσει ποτέ μουσικό όργανο…αλλά μπορώ να κάθομαι μέρες ολόκληρες να βλέπω και να ακούω κάποιον να παίζει μπουζούκι! Είμαι 32 χρονών και αποφάσισα να μάθω μπουζούκι και ευτυχώς σας βρήκα. Βέβαια το ότι λατρεύω να το ακούω δεν ξέρω αν σημαίνει ότι λατρεύω να παίζω κιόλας. Το λέω αυτό γιατί έπαιζα μπάσκετ και όταν το σταμάτησα μου λέγαν όλοι γιατί όχι προπονητής…αλλά δεν μου αρέσει καθόλου και είναι εντελώς άλλο πράγμα…
Τέλοσπάντων το θέμα μου είναι ότι έχω διαβάσει πολλές συζητήσεις σας και το μέλλον μου το βλέπω χαοτικό…τρίχορδο, τετράχορδο, σκάφος, μουντός ήχος κτλ πώς μπορώ να αγοράσω ένα όργανο χωρίς να έχω ιδέα και χωρίς να έχω κάποιον γνωστό να γνωρίζει έστω τα βασικά? Το ίδιο ισχύει και με τα μαθήματα…ωδείο, δάσκαλος ή μόνος…και αν δάσκαλος που θα τον βρώ και πως θα ξέρω ότι είναι καλός και δεν θα με κοροιδέψει?
Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά χρειάζομαι την γνώμη σας απεγνωσμένα…

Το ότι σου αρέσει ν’ ακούς είναι καλό αλλά δεν είναι και ενδεικτικό ότι θα σου αρέσει να παίζεις εσύ…

Εφόσον όμως έχεις διακαή πόθο να μάθεις, πάνω πάρε ένα πολύ πολύ φθηνό οχτάχορδο, αγόρασε μια μέθοδο εκμάθησης μπουζουκιού (βιβλίο) και ξεκίνα.

Δεν πας να γίνεις επαγγελματίας, για την “ψώρα σου” θέλεις να μάθεις. Οι περισσότεροι αυτοδίδακτοι ξεκινήσαμε… μάθε τα βασικά και ζήτα και κάποια βοήθεια από αυτούς τους φίλους σου που παίζουν… ώστε να σου διευκρινίζουν τυχόν απορίες σου…

και αν τα βρεις σκούρα και μεις εδώ είμαστε…

3χορδακι γιατι οχι?χαχαχαχαχα