Αηδία γιά την απουσία αηδίας...

Άνευ σχολίων…

http://www.youtube.com/watch?v=dLyAGFC5Huw

Είναι η τρίτη φορά που “ανεβαίνει” αυτό το βίντεο στο φόρουμ. Τώρα που τρίτωσε το κακό, ελπίζω να μην το ξανά δω…:079:

Λυπάμαι. Αν τό΄ξερα δε θα τό΄κανα. Ή μάλλον, μπορεί και να τό΄κανα, γιατί παραπέμπει σε πολλών ειδών σκέψεις…

Οι διαχειριστές μπορούν να αποσύρουν το θέμα και το video.

Δεν θα το αποσύρουμε ρε Κώστα, αφού δεν πρόκειται να βελτιώσουμε την ποιότητα της τηλεόρασης με μια τέτοια ενέργεια. Αλλά και εσύ, τι θα περίμενες; Να σηκωθεί έστω και ένας «καλεσμένος» και να πεί «-Μου προξενεί αηδία το θέαμα, αποχωρώ!»; Απλά, δεν θα τον ξαναπροσκαλούσαν. Και τα χαχανητά και οι θαυμασμοί, θα παρέμεναν.

Αντε και σε τσίρκο βρε. Μαζί με τους κλόουν τα λιοντάρια το μασίστα και τους ακροβάτες. Δεν είμαστε καλά μου φαίνεται, καθόλου καλά. Έρμο μπουζουκάκι τι άλλο θα προλάβεις να ζήσεις στη ζωούλα σου.:245::245::245:

ενταξει καλως ο κολλιας , απλα τραβιξε λιγο παραπάνω χαΧΑχαΧΑχα

Κάθε φορά που βλέπω αυτό το βιντεάκι, μ’ αρέσει όλο και πιο πολύ! Ιδιαίτερα η φιγούρα που ο Κόλλιας παίζει με την πλάτη στο πάτωμα και χέρια πόδια πάνω. Θα μπορούσε να γίνει ακόμη καλύτερη αν ταυτόχρονα στριφογύριζε “αλά μπρέικντας”, όπως άλλωστε γυρίζει και το μυαλό μας όταν βλέπουμε τέτοια κάλλη. Του προτείνω ανεπιφύλακτα αυτή τη φιγούρα, ως γνωστός άλλωστε χορογράφος που είμαι.

Οι αρκουδες βγαινουν πριν η μετα τους κλοουν???:019::019::019::019::019::019::019:

Όταν πηγαίναμε στο Λύκειο (εξατάξιο Γυμνάσιο τότε), όταν γινόταν κάποια πλάκα, ένας καθηγητής έλεγε συνήθως “Χμ! γελάτε, γελάτε … αλλά άμα σας βάλω εγώ τη Δευτέρα αιφνιδιαστικό διαγώνισμα να δούμε αν θα γελάτε”

Αυτή η παραδοξολογία (την Δευτέρα … αιφνιδιαστικό διαγώνισμα) μας έκανε να γελάμε ακόμα περισσότερο. Ελάχιστοι ήταν αυτοί που του έδιναν σημασία. Αλλά τελικά αυτός την Δευτέρα έβαζε διαγώνισμα “αιφνιδιαστικό”. Και βέβαια η αποτυχία αυτών που έκαναν πλάκα, ήταν συνήθως παταγώδης.

Σήμερα μου φαίνεται όλο και λιγότερο παράδοξη η φράση αυτή.

Ας πάρουμε την σημερινή κατάσταση στην Ελλάδα. Ας το περιορίσουμε στην τηλεόραση (το αντίστοιχο συμβαίνει σε όλους τους τομείς της δημόσιας ζωής). Η πλάκα που μας κάνουνε είναι καθημερινή και καταιγιστική. Τόσα σούργελα και τόση φτήνια δεν την έχει ματαδεί άνθρωπος. Μα δεν είναι προφανές ότι τη “Δευτέρα” (την κάθε Δευτέρα) θα έχουμε να δώσουμε διαγώνισμα; Ότι σε αυτό το “αιφνιδιαστικό” διαγώνισμα θα αποτυγχάνουμε διαρκώς; Ότι το μέλλον του τόπου πάει κατά διαόλου; Ότι με αυτή την κατάσταση δεν έχουμε να ελπίζουμε σε τίποτα καλύτερο από τον δυστυχή(:wink: κύριο Κόλλια και τις κότες και τις γλάστρες που βλέπουμε σε αυτές τις εκπομπές;

Κάθε σοβαρός άνθρωπος θα ένοιωθε πραγματική αηδία για την έλλειψη αηδίας. Μπλιάχ!
Αλλά που είναι οι σοβαροί άνθρωποι σήμερα, και ιδιαίτερα εκείνοι που θα μπορούσαν να παίξουν κάποιο ρόλο; Δυστυχώς δεν τους βλέπουμε. Ο καθένας μοιάζει να γλύφει τις πληγές του μόνος του στο σπίτι του, ή έστω σε πολύ στενό περιβάλλον. Και έτσι από ποιόν να περιμένεις να εκφράσει την αηδία του; Η συνήθης φράση που ακούς να λένε οι πιο σοβαροί από αυτούς που εμφανίζονται στο γυαλί, είναι ένα συγκαλυμμένο και αμήχανο: “Εγώ διαφωνώ βέβαια αλλά η τηλεόραση κάνει τη δουλειά της. Και καλά κάνει! Τι κάνει το ανάλγητο κράτος; Που είναι οι πνευματικοί άνθρωποι;”

Μπούρδες !!!

Κατά την ταπεινή μου άποψη την ευθύνη την έχουμε ΟΛΟΙ ΜΑΣ! Αυτοί που εμφανίζονται στις εκπομπές είναι μέρος της κοινωνίας μας. Είναι οι γνωστοί μας, οι φίλοι μας, οι συγγενείς μας ή έστω οι συμπατριώτες μας. Παρατηρήστε ότι όποιον πολίτη βγάζουν να πει τη γνώμη του, πριν πει οτιδήποτε άλλο, λέει “Συγχαρητήρια για την εκπομπή σας”; Το κάνει από ευγένεια; Μα είμαστε από τους πιο αγενείς λαούς στον κόσμο! Είναι ένας και δύο; Δυστυχώς όχι. Είναι η πλειοψηφία σήμερα.

Άρα ο κύριος Κόλλιας είναι μόνο το σύμπτωμα, μιας κοινωνίας σε βαθεία κρίση. ΔΥΣΤΥΧΩΣ! Και από αυτούς που συμμετέχουν σε αυτές τις εκπομπές-σκουπίδια (που είναι οι περισσότερες), ας μην περιμένουμε να εκφράσουν την αηδία τους. Γιατί ακόμα και αν αηδιάζουν πραγματικά, έχουν πουλήσει την ψυχή τους στο διάβολο. Για λίγη δημοσιότητα, για λίγα ψίχουλα ματαιόδοξης προβολής. Και κάποιοι για να εξυπηρετήσουν τα συμφέροντά τους, να πουλήσουν την πραμάτεια τους (πολιτικοί, δήθεν καλλιτέχνες, σκηνοθέτες, διευθυντές περιοδικών και διάφοροι άλλοι άθλιοι τύποι). Οι υπόλοιποι ονειρεύονται την ευκαιρία να γίνουν σαν και αυτούς, και να τους καλούν στις εκπομπές με τον κύριο Κόλλια (ακόμα και σε πολύ χειρότερες).

Ούφ! Οργίστηκα πάλι! :mad:

To Bιντεάκι το είδατε, τα σχόλια από κάτω τα διαβάσατε;
Μεταφέρω το πρώτο, αυτούσιο (copy-paste):
"Po Po ti les re paidi mou, ama to baleis ston kolo tou tha paiksei? :019::019:

Οι αρκούδες, είπαμε, έχουν καταργηθεί! Άντε μη μας ακούσει (διαβάσει) ο Πολίτης κι έχουμε παρεξηγήσεις:)

— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 13:21 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 13:16 —

Μη βάζετε ιδέεεεεεες! Υπάρχουν και πνευστοί βιρτουόζοιοιοιοιοι!:019:

Αμαν ξεχασα οτι υπαρχει και ΑΡΚΤΟΥΡΟΣ. συμπαθατε με…:):):slight_smile:

Μη βάζετε ιδέεεεεεες! Υπάρχουν και πνευστοί βιρτουόζοιοιοιοιοι!:019:

Εμ αυτο που το πας!!! Λετε να ζηλεψουν να εχουμε κανα κρουσμα τυπου ΣΑΛΕΑ???

Οι δικαιολογίες πολλές. Ο μέσος συμπατριώτης βιώνει μια διαρκή εξαθλίωση. Μπορεί να έχει αποκτήσει πλέον ένα φτηνιάρικο αυτοκίνητο, να γεμίζει την ντουλάπα του από ποιοτικά άθλια κινέζικα ρούχα και αξεσουάρ, αλλά έχει την πιστωτική του κάρτα στο κόκκινο. Η εργασιακή του αξιοπρέπεια είναι ανύπαρκτη. Υποσυνείδητα αισθάνεται ότι η εκπαίδευσή που παίρνει και οι ευκαιρίες που του δίνονται, του στερούν κάθε ελπίδα να κινηθεί σε όλο το κοινωνικό εύρος. Για πρώτη φορά αισθάνεται ότι είναι απόλυτα παγιδευμένος σε ταξικά στεγανά. Και ταυτόχρονα κάθε τι που τον γέμιζε περηφάνεια, κάθε ταυτότητά του, δέχεται την επίθεση της παγκοσμιοποίησης και των ελίτ, που προσπαθούν να επιβάλουν, υποβιβάζοντας παράλληλα κάθε ποιότητα μέσα από τα τηλεοπτικά θεάματα, τα τραγούδια των πολυεθνικών δισκογραφικών εταιρειών, τις κουτσομπολίστικες εφημερίδες και μύρια όσα, για τα οποία τα ραδιοτηλεοπτικά συμβούλια και οι επιτροπές τηρούν αιδήμονα σιωπή…

Δεν είναι παράξενο λοιπόν που κατέληξε στο να κοροϊδεύει εαυτόν και αλλήλους. Γιατί στο βάθος αισθάνεται ότι μοιάζει σʼ αυτό που βλέπει! Ακουμπά σπασμωδικά τις υποσυνείδητες επιθυμίες του στα διάφορα show και reality, που θα ανακαλύψουν το «τίποτα» που είναι εφοδιασμένος και θα τον βγάλουν από τα αδιέξοδα. Που θα μετατρέψουν το ελάττωμά του σε μόδα και επομένως σε χρήμα. Και τραγουδώντας μπροστά στον καθρέφτη το πρωί πριν πάει στην ωρομίσθια και απασχολήσιμης μορφής δουλειά του, για την οποία φίλησε κατουρημένες ποδιές, βλέπει μπροστά του τον Βας-Βας! Και για πρώτη φορά μετά από καιρό, δεν χλευάζει πραγματικά! Γιατί δεν αντιλαμβάνεται πλέον ουσιώδεις τις διαφορές. Η παραίτηση του όμως δεν μπορεί να έχει διάρκεια.

Το αφύσικο και το γκροτέσκο δεν ήταν ποτέ η τελική επιλογή!

Nα 'σαι καλα ρε φιλε ψοφησα απ’τα γελια,εδω και ενα τεταρτο καθομαι μπροστα απ’την οθονη και γελαω μονος μου,ξαναειδα το βιντεο εχοντας διαβασει αυτο το σχολιο…πεθανα σου λεω:019::019::019::019::019::019::019:

Ο τυπος ειναι ο,τι πρεπει,να του φορεσουμε κανα δασος(απο τριχα) στο στηθος κανα ιδρωμενο πουκαμισο (μασχαλες και πλατη) και να τον χωσουμε σε ενα καικι γεματο τουριστες να πεθανουν απ τα γελια…ειναι γεννημενος animateur…η εικονα ενος τετοιου τυπου μεσα σε ενα καικι η στην παραλια καποιου ξενοδοχειου μου ειναι αρκετα οικεια:019::019::019:…αυτο θα πει δεξιοτεχνης:019::019::019:

Λυπάμαι που κατεβάζω λίγο τον πήχυ - ενώ έφτασε σε σοβαρό επίπεδο.

Μπορώ να πω ότι, επίτηδες έβαλα ΄το συγκεκριμένο βίντεο. Όχι γιά να προβοκάρω, αλλά γιατί η ογκούμενη και επαναλαμβανόμενη αηδία έχει και θετικές πλευρές. Βάζει το χεράκι της σε κάποιου είδους εξέγερση που, αργά ή γρήγορα, βρίσκεται στο δρόμο, συνεπικουρούντων και πολλών άλλων παραγόντων.

Τα κανάλια ζουν και αναπνέουν στην οσμή των δικών τους πτωμάτων. Εν μέρει μόνο, μπορούν να το συνειδητοποιήσουν. Λογικά, νομίζουν πως η γιορτή των προβολέων δε θά΄χει ποτέ τέλος. Όλα όμως έχουν κάποιο τέλος και κάποιο πάτο, εκτός απ΄το Σύμπαν…

Εξομολογούμαι ότι έβαλα το βίντεο αμέσως μετά που είχα δει τον Τατασόπουλο να τυραννάει το “Πέντε Έλληνες στον Άδη”, και αφού έβαλα και άκουσα 5 CD’s με τραγούδια του αντιπαθητικού, αλλά υπέροχου συνθέτη Μανώλη Χιώτη.
Το ερώτημα, θετικά προβοκατόρικο, είναι, ο Χιώτης είχε αυτή τη δεξιοτεχνία που είχε και ο Τατασόπουλος έχει τη δική του. Σε κάποιους λέει, σε κάποιους δε λέει. Μετά; Το επόμενο βήμα; Προς τα μπρος; Πώς; Υπάρχουν άλλα περιθώρια γιά το μπουζούκι; Προς τα πίσω; Ίσως γιά να πάρουμε μεστές δυνάμεις και να πεταχτούμε ξανά μπροστά, αλλά προς άλλες κατευθύνσεις; Ή να παραδοθούμε στην αηδία, να μας σύρει, “όπως τον Έκτωρ ο Αχιλλεύ τον έσουρνε στο κάρο”;

Ερωτήματα ρητορικά. Δε περιμένουν απάντηση. Παροτρύνσεις γιά περισυλλογή…

:026::244::026::026::026::026:

παντως παρακολουθηστε πόσο γιδια ειναι ολος ο κοσμος γενικα οι καλεσμενοι :112:… χειροκροτανε κιολας … :109:

Ναι λες και οι περισσότεροι καταλάβαιναν τι έπαιζε… αφού είπαμε το τσίρκο αρέσει στον κόσμο τι να κάνουμε. Για τον συγκεκριμένο δεν ξέρω στην πραγματικότητα τι μπουζούκι παίζει, αλλά όπως και να 'χει δεν μπορεί κανείς να τον πάρει στα σοβαρά όταν κάνει αυτά τα πράγματα

Ουτε εγω τον ξερω τον τυπο (χαιρομαι που τον εμαθα επειδη μου εφτιαξε τη μερα:019:),απ οτι φαινεται το κατεχει το αθλημα,αερας τα δαχτυλα του.Βεβαια με την παρασταση που δινει μονο αυτο δε μπορεις να παρατηρησεις,αλλα τον πετυχα σε αλλο ενα βιντεο και παιζει ενα τραγουδι…οι θαυμαστες του ειδους μην περιμενετε τιποτα ιδιαιτερο εκει ειναι σοβαρος,πρεπει να το κατεχει http://www.youtube.com/watch?v=Y0FNXqkXtJA

συμμετεχει (πιο ενεργα απο το προηγουμενο) και η μεγαλη μου συμπαθεια ο Ζαγοραιος!!!:044:

Δεν μπορώ να πω ότι είδα κάτι αξιόλογο και ούτε ότι μου άρεσε το παίξιμο του, πολύ βρώμικο το βρίσκω και πάλι νούμερα κάνει, δεν μπορώ να πω ότι είναι σοβαρό αυτό που δείχνει όταν παίζει