Αγορά μπουζουκιού στο Ηνωμένο Βασίλειο

Καλησπέρα!

Σκέφτομαι αυτόν τον καιρό να ξεκινήσω μπουζούκι. Γενικώς δεν έχω γνώσεις πάνω στο όργανο, είμαι τελείως αρχάριος. Σκέφτομαι να αγοράσω τετράχορδο. Το πρόβλημα είναι ότι επειδή ζω στο Ηνωμένο Βασίλειο, δεν υπάρχουν πολλές επιλογές για αγορά μπουζουκιού.

Τρεις βασικές ερωτήσεις έχω:

  1. Γνωρίζετε αν κάποιο μαγαζί που πουλάει μπουζούκια στην Ελλάδα θα μπορούσε να το στείλει στο Ην. Βασίλειο;
  2. Αν το μπάτζετ μου είναι περίπου μαξ. 250, να προτιμήσω καινούργιο μπουζούκι ή μεταχειρισμένο; Τι θα πρέπει να προσέξω αν πάρω μεταχειρισμένο;
  3. Τι θα πρέπει να κοιτάξω πριν αγοράσω ένα μπουζούκι; π.χ. αυτό είναι στο budget μου, πως θα κρίνω την ποιότητά του;

edit: Απ’ότι βλέπω αυτό το μαγαζί εδώ κάνει παράδοση και στο εξωτερικό.

1 «Μου αρέσει»

Καλώς ήλθες Παύλο, στα 250 θέλεις και τα μεταφορικά μέσα ?
Σε περίπτωση μεταχειρισμένου έχεις κάποιον γνωστό Ελλάδα για να το δει από κοντά ?
Νομίζω ότι πλέον πολλά καταστήματα στέλνουν σε άλλες χώρες.

1 «Μου αρέσει»

Καλώς σας βρήκα!

Στο περίπου τα 250, οπότε και χωρίς μεταφορικά θα ήταν οκ αν ήταν για κάτι καλό.

Δεν έχω δυστυχώς κάποιον να το δει αν είναι μεταχειρισμένο…

Ποιά είναι κάποια κλασσικά καταστήματα για μπουζούκι (για να δω αν στέλνουν σε άλλες χώρες);

Καλωσόρισες Παύλο και καλές συζητήσεις.

Είναι ένα θέμα ο τόπος διαμονής σου, αυτό είναι αλήθεια. Τώρα στο θέμα του μπουζουκιού, πρώτον είναι πολύ πιθανό ένα μεταχειρισμένο να βγει πιο καλό από αυτό το μπουζούκι που παρέθεσες. Αρκεί βέβαια να έχεις κάποιον να αξιολογήσει το μεταχειρισμένο, ώστε σίγουρα να είναι οκ!