Αγορά μπουζουκιού, Αρχάριος

Καλησπέρα κι από μένα στις όμορφες συζητήσεις που κάνετε στο φόρουμ!

Ας πω κι εγώ λοιπόν τα δικά μου. Θέλω πολύ να ξεκινήσω να μάθω μπουζούκι, και συγκεκριμένα 3χορδο γιατί μου αρέσουν πολύ τα ρεμπέτικα και γενικότερα μου κάθεται πολύ ωραία στο αυτί. Είμαι τελείως αρχάριος από μουσικά όργανα κι από μουσική, κι εδώ και αρκετές μέρες έχω ξεκινήσει να βλέπω βίντεο στο youtube και να διαβάζω διάφορα στο ίντερνετ και στο φόρουμ εδώ. Πέρα από το ότι είμαι αρχάριος, το βασικότερο μειονέκτημα είναι ότι δεν μπορώ να διαθέσω για αγορά παραπάνω από 200 ευρώ. Επειδή έχω διαβάσει πάρα πολλές συζητήσεις εδώ μέσα και ξέρω ότι η πρώτη συμβουλή που θα μου δώσετε είναι “φίλε μου κάνε υπομονή και μάζεψε λεφτά”, κι επειδή το ξέρω ότι θα αργήσει πολύ αυτή η στιγμή, αν θέλω με 200 ευρώ 3χορδο μπουζούκι, τι μου προτείνετε? Καινούριο? (από ότι έχω καταλάβει δεν συνίσταται), Μεταχειρισμένο από καμιά αγγελία? Υπάρχουν μαγαζιά που πουλάνε μεταχειρισμένα μπουζούκια? (αν τυχόν υπάρχουν πείτε μου να τα επισκεφτώ)

Ευπρόσδεκτες οι όποιες συμβουλές σας!

καλώς ήρθες!
το πιο φτηνό που έχει ο μάτσικας είναι στα 275 ευρώ, δεν ξέρω αν γίνεται κάποια καλύτερη τιμή. από κει και πέρα υπάρχουν ένα σωρό σάιτ και ομάδες στο φβ με αγγελίες, αν και σε αυτή την τιμή γενικά δεν βλέπω κάτι να αξίζει. το θέμα είναι να μην σπάσεις τα χέρια σου και να μην μπορέσεις να μάθεις επειδή θα φταίει το όργανο. απέφυγε μαγαζιά στα μοναστηράκια κλπ…
νομίζω με δεδομένο το μπάτζετ, καλύτερα να ξεκινήσεις με έναν τζουρά. σε αυτή την τιμή μπορείς να βρεις καινούριο ή ακόμα καλύτερα μεταχειρισμένο. άμα πάει καλά και προχωράς, μαζεύεις παράλληλα ό,τι μπορείς, τον πουλάς, και πας σε μπουζούκι.
όπως και να έχει, στην αγορά να είσαι οπωσδήποτε με κάποιον που ξέρει (ειδικά στα μεταχειρισμένα). έτσι κι αλλιώς κάποιος θα πρέπει να σου δείξει από κοντά, και αυτός ή κάποιος άλλος ίσως έχει κανένα παλιό μπουζούκι που δεν παίζει.
καλή αρχή!