Αγορά μαθητικού στεριανού/νησιώτικου λαούτου

Καλησπέρα σε όλους, θέλω να πάρω ενα μαθητικό στεριναό λαούτο για να ξεκινήσω σιγά σιγά.
Είμαι χρόνια ερασιτέχνης σε μπουζούκι και κιθάρα,και λαούτο εχω παίξει μια φορά μόνο πριν κάτι χρόνια,με βοήθεια απο έναν γνωστό που μου έδειξε τα ακόρντα.Δεν ξέρω τι τιμές παίζουν στην αγορά αλλά σίγουρα δεν θέλω να ξεφύγω πάνω απο 600€.
Όποιος μπορεί δώσει κάποια συμβουλή,ευπρόσδεκτη.

Κάτι πολύ γενικό:

Τα λαούτα κατά κανόνα είναι ακριβά όργανα (σπανίως να πέσουν κάτω από το χιλιάρικο). Χωρίς να ξέρω κατασκευαστικές λεπτομέρειες, έχω την αίσθηση ότι αυτό είναι αναπόφευκτο: ότι χωρίς λεφτά, λαούτο απλώς δε φτιάχνεται! Επομένως, ένα φτηνό καινούργιο λαούτο θα μου προξενούσε καχυποψία.

Αντί για «μαθητικό», δεν προσανατολίζεσαι καλύτερα στο μεταχειρισμένο;

3 «Μου αρέσει»

To έχω υπ όψιν και το μεταχειρισμένο,αλλα με μια έρευνα που έχω κάνει,δεν υπάρχει ποικιλία,λίγες αγγελίες,με αρκετά επαγγελματικά ακριβά όργανα

Χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις, μάλλον ο πάτος της αγοράς (οικονομικά) θα βρεθεί στην Τουρκία οπου φτιάχνουν και κάποια λαούτα.
Δεν ξέρω κατα πόσο αξίζει να πάρεις Τούρκικο του κιλού.Δεν έχω ιδέα για ποιότητα. Αν είχες κάποιον να σου διαλέξει θα βοηθούσε
Ψάξε στο google για Yunan Lavtası

Υπάρχουν παντως και φτηνά (χωρίς να ξέρω πολλά, με γρήγορη αναζήτηση)

@jkidd13

Μαθητικό λαούτο μπορείς να βρεις σχετικά εύκολα. Μέσα σε 3-4 δευτερόλεπτα ψάχνοντας στο google βρήκα τα ακόλουθα:

https://www.adagio.gr/el/μουσικα-οργανα/paradosiakaorgana/paradosiakaexhorda/λαούτο-κρητικό-καββαδίας-νο1-64983-detail/