Αγορά ή κατασκευή λαϊκής κιθάρας

Καλησπέρα αγαπητοί συνοδοιπόροι της μουσικής!
Είμαι ερασιτέχνης μουσικός και η αναζήτηση στο δίκτυο με οδήγησε στο φόρουμ. Ενδιαφέρομαι για αγορά λαϊκής κιθάρας(κιθαρόνι) και έφτιαξα τον λογαριασμό για βοήθεια στην επιλογή μου!
Έχω στην κατοχή μου όργανα που είναι μαζικής παραγωγής και είμαι ευχαριστημένος με αυτά. Θέλω όμως ένα όργανο που να έχει ένα διαφορετικό ,πιο βαρύ και έντονο ήχο.
Θα ήθελα ακούσω προτάσεις για οργανοποιούς.
Σας ευχαριστώ

2 «Μου αρέσει»

Καλωσόρισες στο Φόρουμ και καλώς σε βρήκαμε. Καλές συζητήσεις να έχουμε.
Καλό θα ήταν μιας και μιλάς για κιθάρα, να μας πεις το ρεπερτόριο που θα ήθελες να παίζεις (το λαϊκή κιθάρα από μόνο του δε λέει και πολλά) και εάν θες ένα budget (κλίμακα τιμών) ώστε οι προτάσεις μας να είναι ρεαλιστικότερες και πιο κοντά στις ανάγκες σου. :wink:

2 «Μου αρέσει»

Καλώς σας βρήκα! Ευχαριστώ για την άμεση απόκριση :smile:
Έχεις δίκιο ήταν παράλειψή μου… Τα τραγούδια που παίζω και μ αρέσουν είναι: ρεμπέτικα από τεράστιους δημιουργούς ( π.χ. Σκαρβέλης, Παπάζογλου Β., Βαμβακάρης, Τσιτσάνης κ.λπ.) , λαϊκά ( π.χ. Θεοδωράκης, Κουγιουμτζής και πολλοί πολλοί άλλοι) όπως και “έντεχνα” (όπως τείνουμε να τα αποκαλούμε - λες και όλα τέχνη δεν είναι ???) π.χ. Παπακωνσταντίνου Θ. , Μικρούτσικος κ.λπ…
Για να μικρύνω το πεδίο θέλω να επικεντρωθώ στο ρεμπέτικο.
Τώρα όσον αφορά στην τιμή πιστεύω ότι από 500 έως 800ε θα είναι αρκετά για το όργανο.

1 «Μου αρέσει»

Καλώς ήρθες!
Στο φόρουμ θα βρεις αρκετές πρόσφατες συζητήσεις με προτάσεις και ιδέες. Εν συντομία θα πω ότι 500-800 είναι πολύ καλό μπάτζετ για μεταχειρισμένη κιθάρα, αλλιώς πας σε ερασιτέχνες μαστόρους (με λίγη προσοχή μπορεί να βρεις αξιόλογο όργανο). Τσέκαρε και τις αγγελίες του φόρουμ!
Τί εννοείς όταν λες “βαρύ και έντονο” ήχο, αναφέρεσαι στην ένταση ή και στην χροιά;

1 «Μου αρέσει»

Σε ευχαριστώ φίλε για την απάντηση. Θα ανατρέξω στις συζητήσεις.