Θελω να ρωτησω για τον δρομο που χρησιμοποιηται στο “καίγομαι”, και στο “παιδια της γειτονιας σου”. αν και το εχω ακουσει και σε αλλα κομματια που δεν θυμαμαι τωρα.
ΕΙναι d - e - f - g -a - a# - b - d.
Δεν ξερω αν τεχνικα ειναι ενας δρομος ή παραλλαγη καποιου αλλου ( ; ), αλλα μιας και τον ακουω αυτουσιο σε πολλα, υποθετω πως μαλλον προκειται για αυτουσιο
Ο σαμπαχ ειναι ΡΕ-ΜΙ-ΦΑ-ΣΟΛb-ΛΑ-ΣΙb-ΝΤΟ- ΡΕ ενω αυτος: d - e - f - g -a - a# - b - d. και οι παραλλαγες του που διαβαζω δεν ταιριαζουν. Ακουστικα ακουγεται τελειως διαφορετικα.
ΒΕβαια ειμαι σχετικα νεος και δεν γνωριζω κατα ποσο μπορει καποιος να “πειραξει” τους δρομους.
Μαυροντυμένε, μαύρε κι άραχνε, καημένε… έπεσες σε έναν από τους πιο χαρακτηριστικούς δρόμους. Είναι όντως Σαμπάχ όπως λέει και ο Νίκος. Τον έχεις όμως λάθος. Ο Ρε Σαμπάχ κατεβαίνει
D - E - F - Gb - A - Bb -C - D
και ανεβαίνει ακριβώς ανάποδα. Άκου και κανένα άλλο κομμάτι, όπως το ταξίμι ζεϊμπέικο, το αράπ ζεϊμπέκικο, τον μάγκα του Βοτανικού, τις φυλακές του Ωρωπού, την σουλτάνα μαυροφόρα, την υπόγα, την ξυπόλητη, το Αϊβαλιώτικο, το σάλα-σάλα (αν κι αυτό είναι κάπως …άλλη ιστορία) κλπ, κλπ.
Τώρα που το σκέφτομαι, ρίξε μια ματιά και στη κλίκα:
Ρε συ κατσε και παιξε το καιγομαι ή το τα παιδια της γειτονιας σου ή το ταξιμακι απο το happy day και θα δεις οτι ειναι ακριβως Οι νοτες που εγραψα χωρις διαφορα . Απο κει και περα αν χαρακτηριζεται σαμπαχ οκ. Εσεις ξερετε, εγω τωρα τα μαθαινω.
— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 13:04 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 13:02 —
το τραγουδι βαθεια στην θαλασσα οπως το ακουσα απο τον βαμβακαρη ,την ωρα που λεει τα λογια και παιζω εγω στο μπουζουκι παταει ακριβως στον δρομο σαμπαχ απο ΡΕ δλδ στις νοτες του δρομου.
μεχρι εδω ολα καλα;
η εισαγωγη ομως που κανει στην αρχη του τραγουδιου την ωρα που παιζω μου φερνει σε χιτζακιαρ απο ΡΕ.
εκατσα τωρα και ψαχτηκα και ανακαλυψα οτι αμα παιξεις την εισαγωγη απο ΦΑ ακουγεται οπως ακριβως η εισαγωγη που μου φαινεται σε ΡΕ χιτζασκιαρ και το εκανα αυτο για να βρω τις νοτες που εχει στο ΡΕ σαμπαχ.
σταματησε το μυαλο μου,δεν βγαζω ακρη :084:
τελικα στην βυζαντινη μουσικη εχουν δικιο που τους λενε ΗΧΟΥΣ.