απ οτι εχω καταλαβει υπαρχουν 2 τεχνικες οσον αφορα το επιπεδο οπου θα πατησει η ταστιερα και το καπακι!!ο ενας τροπος ειναι να κολλιεται το μανικο και το σκαφος στην ευθεια και μετα να κοβεται το καπακι ωστε η ταστιερα να “κατσει μεσα”…
και ο δευτερος ειναι με “σκαλοπατι”,ωστε οταν μπει το καπακι να ερχεται ευθεια με το μανικι και να παταει η ταστιερα εκει πανω!!
αν κανενας εχει να μοιραστει πληροφοριες σχετικα με τα υπερ και τα κατα των 2 διαφορετικων τεχνικων…
Αυτο που εχω διαπιστωσει στο συντομο διαστημα που ασχολουμαι ειναι οτι σε αυτες τις δυο τεχνικες
πρεπει να δωσεις διαφορετικη κλιση στο μανικο!
Εαν ειναι το μανικο και το σκαφος στην ιδια ευθεια πρεπει να δωσεις περισσοτερη κλιση γιατι η ταστιερα θα κατσει πιο χαμηλα
Οπως το λες η ταστιερα θα κατσει μεσα αρα θα κατσει πιο χαμηλα απο οτι αν παταει επανω στο καπακι!
Οποτε μεταβαλεται το υψος του καβαλαρη.
Η διαφορα ειναι τα 2,5 χιλιοστα περιπου του παχους του καπακιου!
Αισθητικα πιστευω ειναι πιο σωστο να παταει η ταστιερα το καπακι και ισως να ειναι και και πιο γερη η κατασκευη!
Εγκρινω και επαυξανω.Γνωμη μου ειναι οτι μονο σε περιπτοση επισκευης-αντικαταστασης του καπακιου,το καπακι δεν το κλεινει μεσα η ταστιερα.Αλλα και απο στατικοτητα-στιβαρωτητα να το δεις ειναι καλυτερα.Σε απλα ελληνικα…για να μην ξεκωλαμε την ταστιερα σε μια αντικατασταση του καπακιου, σκαλοκοβουμε το καινουριο καπακι με ακριβια χιλοστου, και το ταιριαζουμε μεσα.Αλλοιος…δεν βρισκω το λογο
Κάπου είχα διαβάσει ότι στην ένωση του μάνικου με το σκάφος
χρησιμοποιούμε τραπεζοειδής ένωση ή κοπή ή κάτι τέτοιο .
Γνωρίζει κανείς να μου εξηγήσει τι γίνεται ? ευχαριστώ