Για τον Καζαντζίδη...

Συμφωνώ 101% με το Γιάννη Βαμβακά.

Φίλε, επειδή… παρά λίγο να φάνε σε… άλλο θέμα, και αγανάκτησα με
τις μαλακίες στις οποίες απαντάς, θα σου πω το εξής.
Πρόκειται για μία μεγάλη μαύρη τρύπα που χάσκει έτοιμη να καταπιεί
νεανικό αίμα, και βρυκολάκιασε. Κάποτε αυτή η μαύρη τρύπα που ΤΟΣΟ
ΕΥΣΤΟΧΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙΣ, ήταν βεβαίως “λαμπερό άστρο”, και έλαμπε στους ουρανούς με επαναστατικές δραμαρτυρίες για το χάλι της κοινωνίας. Τώρα,
αυτή η μαύρη τρύπα ξεπεράστηκε, βρυκολάκιασε, και ψάχνει για νέο αίμα.

Κοίταξε να δεις. Υπάρχει κάτι ΠΝΙΓΗΡΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟ στο μεγαλύτερο μέρος
της (αυτο-αποκαλούμενης) “ελληνικής μουσικής”. Συμβαίνει επίσης το εξής.
Σε ΟΛΑ τα είδη μουσικής, υπάρχουν τόσο “πατάτες” όσο και “διαμάντια”.
Αλλά, το “Μαύρο Ιερατείο Υπέρ της Κλάψας”, εν Ελλάδι, έχει αποφασίσει
ότι … ΟΛΗ η ελληνικά μουσική είναι θεΪκή, ο Καζαντζίδης είναι ένας άγιος,
το ρεμπέτικο είναι ΟΛΟ αξεπέραστο δώρο των θεών, κλπ. κλπ.>

Εγώ φίλε, γράφω -πλέον- trance (ξεκινώντας από το ροκ).

Δείγμα στίχων (μου):
Να το χέσω εγώ το άαααχρηστο το αρχίδι του Αρχιμήδη
Που τόξυσε και είπε “εύρηκα” και πίκρανε τον Κααααα-ζαντζίδη".

Γεώργιος ο Παραβάτης
(μουτζαχεντίν του Εθνικού Αντι-σκυλαδικού Απελευθερωτικού Μετώπου)


Μεταξύ φίλων κυκλοφορώ την χιουμοριστική ιδέα, ότι πρέπει να
γραφτεί ένας (ακόμη μεγαλύτερος τόμος) με τίτλο
“Ψυχοπαθολογία της Ελληνικής Μουσικής”.

Οι Ελληνες αγάπησαν την ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΠΑΝΟΥΚΛΑ που τους
τάϊσε ο Καζαντζίδης (κατά Βίλχελμ Ράιχ / Wilhelm Reich -μαθητής του
Φρόυντ) και… έπεσαν στην ΠΑΓΙΔΑ της, αφού γίνανε όλοι σχεδόν
γκαντέμηδες, γκρινιάρηδες, κολλημένοι και αδιάλλακτοι, εριστικοί,
και όλα τα συναφή.

Είναι εντελώς άλλο πράγμα να κάνεις 1, 2, 3 άντε 10 τραγούδια
διαμαρτυρίας, και άλλο να οδηγείς την ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΒΙΟ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΕ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ με το να προκαλείς το πιό
συχαμένο πράγμα στον κόσμο, δηλαδή τη ΘΕΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ
ΚΛΑΨΟΥΡΑΣ και της ΗΤΤΑΣ.

Δεν το πιστεύεις; Δες τη σημερινή αδιαλλαξία και δογματικότητα
όσων μεγάλωσαν με Καζαντζίδη. Αυτή τη βλέπω ακόμη και σε
ΠΟΛΥ αγαπητούς προσωπικούς μου φίλους (ή τους γονείς τους).

ΔΕΝ μπορώ να υποκριθώ άλλο ότι δεν υπάρχει, όμως!

Γεώργιος ο Παραβάτης

ΣΥΜΦΩΝΩ και ΕΠΑΥΞΑΝΩ.

Ολα αυτά τα σκουπίδια που αναφέρεις, Αρη, ΟΥΤΕ θέλω να τα ακούσω
ούτε τα βάζω ποτέ στο σπίτι μου.

Δεν ξέρω την ηλικία σου φίλε, και μαντεύω ότι έχεις τα μισά μου χρόνια
(χρονολογικά) αλλά να ξέρεις ότι (1) είμαι υπερ των απόψεων σου,
(2) έχω μείνει νέος σαν συνέπεια, (3) γράφω μουσική trance (τώρα…
στο γεράματα) γιατί έχω αγανακτήσει με όλα αυτά.

Ετσι παραμένω… ΠΑΡΑΛΗΡΗΜΑΤΙΚΑ και ΦΑΝΑΤΙΚΑ και ΑΝΕΝΔΟΤΑ…
ηχητικός εχθρός του Καζαντίδη (ελπίζω το κάθαρμα να βράζει σε μία
κόλαση κακοφωνίας, ή να υποχρεώνεται να ακούει… Μπάχ).
:slight_smile:

[b]Γεώργιος ο Παραβάτης (εξόριστος ποιητής στον αιώνα του)

Υ.Γ. πουρο-σκυλάδες, πάρτε το χαμπάρι: Η νεολαία ακούει electronica!
(τελευταίο κάστρο να ρίξουμε είναι το τσιφτετελο-μπορντέλο, το οποίο
θα αντικαταστήσουμε με περήφανο και ρωμαλέο Ελληνικό Trance!)092:
[/b]

Το να είναι φανατικοί οι οπαδοί του Κ. είναι φυσικό, διότι οφείλεται
σε άρρωστα συναισθηματικά μηνύματα, με τα οποία τους τάϊσε ο Κ.
και τους δηλητηρίασε ψυχικά για πάντα. Το σημαντικό είναι να
ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΙ όχι μόνο ο φανατισμός των Καζαντζιδικών, αλλά
και η… ψυχοπαθολογία του μουσικού αυτού είδους αυτού καθ’
εαυτού.
ΔΕΝ με ενδιαφέρει αν το τραγουδάει ο Καζαντζίδης ή
κάποιος άλλος. Πρόκειται έτσι κι αλλιώς για “πανούκλα της ψυχής”.

Χέστηκε η φοράδα στ’ Αλώνι. Εξω από την Ελλάδα ΠΟΙΟΣ ΤΟΝ
ΑΚΟΥΕΙ φίλε μου; Μαλάκες είναι οι… υπόλοιποι κάτοικοι του
ΠΛΑΝΗΤΗ (πλην… Ελαναδειστάν) που τον Καζαντζίδη τον έχουνε
μόνο για πέταμα και για φτύσιμο;

(Ξυπνάτε, ρέ!!!..)

Γιώργος (trance composer)
http:///www.soundclick.com/omadeon

Έλεος outsider…

Σταμάτα να λειτουργείς με αυτόν τον τρόπο στο φόρουμ. Κάνεις επιφανειακές κρίσεις χωρίς ουσία και νόημα και είσαι σφόδρα προκατειλημμένος. Ειδικά τα τελευταία δύο σου μηνύματα είναι επιεικώς απαράδεκτα, προκαλώντας με τον τρόπο που γράφεις έριδες και μπάχαλο. Αν συνεχίσεις με τον τρόπο αυτό, τα μηνύματα σου θα είναι moderated.

Μεγάλε φάουλ! :108:

Στο άλλο thread δεν έχεις προκλητικό ύφος, μην το χαλάς εδώ. Χαρακτηρισμούς του στυλ “Πουρο-σκυλάδες” και “Ξυπνάτε ρε” βάλτους στην κωλότσεπη.
Επίσης, προσπάθησε να ολοκληρώνεις τις απόψεις σου σε ένα post (γι’ αυτό υπάρχει και η επιλογή “Διόρθωση”). Δεν θα θέλαμε να έχουμε φαινόμενα flooding, αν με πιάνεις…

Παρεπιπτόντως, επισκέφτηκα το site σου που διαφημίζεις σχεδόν σε κάθε σου post. Είσαι ο Γιώργος Στάθης aka WinterSwimmer ή κάνω λάθος;

Όχι. Και ποιοι είμαστε εμείς οι κοινοί θνητοί που θα αμφισβητήσουμε τον Στελάρα;

ΥΓ: Πιστεύω ότι το μήνυμα σου ήταν ότι καλύτερο στο να αποδείξεις τα προλεγόμενα μου. Ωστόσο, αν όντως γυρεύεις απάντηση, στην έχει δώσει ήδη ο κ. Ν. Πολίτης κάπου στην πρώτη σελίδα.

Απο οτι καταλαβαίνω, ο Κ. είναι θέμα τόσο δύσκολο να συζητηθεί, που απο μόνο του προκαλεί “υψηλούς τόνους”.
Προσωπικά “συμμαζέυω” τα λεγόμενά μου και σου υπενθυμίζω οτι τίποτα το προσωπικό δεν έχω μαζί σου.

Τελικά έγινε ακριβός το σκηνικό που είχα στο μυαλό μου.

Στο τέλος όλης αυτής της ιστορίας θα υπάρχει ο τσακωμός… :106:
( όπως γίνετε σχεδόν πάντα σε μια συζήτηση για τον “Στελάρα” )

Για σκεφτείτε την ίδια συζήτηση με όλους μας, σε ένα καφενείο η σε καμιά ταβερνούλα…

Καλό θα είταν να είχαμε και κανένα γιατρό κοντά μας…

Δεν νομίζω να υπάρχουν πολλοί που να αμφισβητούν α)την αξία της φωνής του Κ. β)Οτι έχει πάρα πολλούς και φανατικούς θαυμαστές.γ)σχεδόν όλοι οι μεγάλοι συνθέτες του δώσαν τραγούδια τους.
Εδώ ακριβώς όμως είναι και (κατά την προσωπική μου άποψη) η μεγάλη του ευθύνη για τις επιλογές που έκανε στη συντριπτική πλειοψηφία των τραγουδιών που τραγούδησε.Ενώ μπορούσε να κρατήσει ψηλά το λαϊκό τραγούδι προτίμησε -πάντα κατά την άποψη μου-για καθαρά ΚΕΡΔΟΣΚΟΠΙΚΟΥΣ λόγους να τραγουδάει ότι νάναι.Ποιός ασχολείται από το τι τραγούδησε π.χ ο Καρβέλας ή ο “μου θυμίζεις την μάνα μου”::Μπορούσαν να επηρεάσουν στο παραμικρό το λαϊκό τραγούδι:Για τον Κ.όμως ασχολούμαστε γιατί μπορούσε αλλά δεν τ’όκανε.

Δεν μπορεσα να διαβασω ολα τα λεγομενα του φιλου outsider που εξεδιωχθει
ετσι κι αλλιως και γιατι ειμαι κουρασμενος και γιατι αυτο που θελει να πει το περικλειει σε δυο επαναλαμβανομενες φρασεις ή τσιτάτα :
Καζαντζιδης = Κλαψας αρα κακος, μηδεν κλπ
Electronica = Η μουσικη των μουσικων

Τοποθετουμαι λακωνικα επ’αυτων

  1. Ο ιδιος μεσα σε ενα 6μηνο -αν κρινω απο την ηλικια του και το ευμεταβλητο του θυμικου σε αυτες τις ηλικιες- μπορει να αλλαξει γουστα και να εκθειαζει κατι αλλο … αρα ας μην παρει κανεις στα σοβαρα την γκα-γκαν “μαρτυρια” του υπερ της ελεκτρονικα …
  2. Η ελεκτρονικα αν την σχολιασει κανεις και τη δει αντικειμενικα σε καλλιτεχνικη βαση τι ειναι τελικα ;; Ενα επαναλαμβανομενο μπητ με μια μουσικη συνοδεια καποιων ταχα μου πρωτοτυπων και στο φιναλε απλων μελωδιων, συνηθως χωρις κανενα συνειρμο απο ασχετους συνηθως μουσικους απλους χειριστες υπολογιστων αλλα και σχετικοι να ειναι χρησιμοποιουν τη γνωση τους αφαιρετικα, υποταγμενοι στη “μαστουρα” του μπητ …
    Αν παμε και στον υποτιθεμενο τροπο ζωης που υποκρυπτεται απο πισω τι συμπερασμα βγαζουμε ; Μια μουσικη χωρις νοημα, χωρις μυνημα, χωρις εστω και το παραμυθιασμα ενος αφελους λαικου στιχου για να μην παμε στα αριστουργηματα που εχουν γραφτει στις λαικες εως λαικο-εντεχνες μουσικες ολου του κοσμου απο Γουντυ Γκαθρυ μεχρι Απαλλαχιανς και απο Λιντερ μεχρι Ριτσο…
  3. Η οπαδικη και υπερφιαλη αντιμετωπιση του φιλου φορουμιτη στο ειδος μουσικης που γουσταρει ακυρωνει τα οποια λογικα του επιχειρηματα και τον κατατασει φτηνο χουλιγκανο σε ενα γηπεδο που ολα ειναι στημενα απο τα κορακια των μεγαλων πολυεθνικων στο βωμο της ισοπεδωσης των παντων και στο προσκυνημα σε μια νεα μουσικη δικτατορια … φευ !!

Στο ευγενικο “οξω απο την παραγκα” των διαχειριστων ωστοσο θα αντοπροτεινα την επιμελειμενη λογοκρισια σε καποιες αστοχες φρασεις του φιλου μια και αρχικα ειχε διαθεση να συνομιλησει …

Διορθωσε με αν κανω λαθος αλλα, αν καταλαβα καλα, θεωρεις οτι ειναι μικρος σε ηλικια. Καθε αλλο, τα εχει τα χρονακια του αν κρινω απο το CV στο site του, γεγονος που αποχρωματιζει τα λεγομενα του απο την “ευκολη” αιτιολογια της επιπολαιοτητας. Η γραφικοτητα θα ηταν ισως πιο πετυχημενος -εστω και επιεικης- χαρακτηρισμος… Πολυ δεν ασχοληθηκαμε;

Γραψε λαθος web-Μαστρο-Κωστα !

Καπου ειδα κι εγω -εκ των υστερων- σε ενα ποστ οτι ειναι μεγαλουτσικος …
οσο για το σαιτ του δεν εκανα τον κοπο … και ουτε προκειται …

Αρα λοιπον ειναι συνειδητοποιημενος ελεκτρονικάς !!
Που να παμε να κρυφτουμε ;;

Μιας και μιλάμε για Καζαντζίδη, είδατε το νεό blog?

Τον θαυμασμό για τον Καζατζίδη μπορώ να τον καταλάβω, αλλά τέτοια απαξία για τον Μπιθικώτση … πως να την εξηγήσεις? :087:

Εφηβικά συμπλέγματα.

Σιγά ρε παιδιά! Που απαξιώνει το Μπιθικώτση; Εγώ σε γενικές γραμμές συμφωνώ με όσα γράφουν.

" … Ανακαλύψανε τώρα τελευταία και τη δωρικότητα του Μπιθικώτση, σε αντιδιαστολή με τον αμανέ του Καζαντζίδη. Αλήθεια από πότε η έλλειψη δυνατοτήτων ονομάστηκε δωρικότητα; …"

Αυτό είναι αλήθεια. Απλά έχουμε άλλη αποψη. Ούτε εγώ πιστεύω πως ο Μπιθικώτσης είχε φωνητικές δυνατότητες. Είχε εναν ωραίο τρόπο να λεει τα τραγουδια. Τίποτε περισσότερο. Και εγω παραξενευομαι που εχουν αναγάγει την “δωρικότητα” σε τραγουδιστική αρετή.

Καταλαβαίνεις την διαφορά του να μην αρέσει σε κάποιον η φωνή του Μπιθικώτση και του να λέει πως ο Μπιθικώτσης δεν είχε φωνητικές δυνατότητες;

:019: