Άλλο πάλι και τούτο! Ούτε που θα φανταζόμουν ότι υπάρχει τέτοια εκτέλεση και τέτοιας εποχής!
Βυνίλιο παλιό είναι, ή σιντί; Ονόματα υπόλοιπων τίτλων; Γνωστά ονόματα μουσικών; Ο βιολιτζής, πιάνουμε πώς λέγεται;
Για όποιον ενδιαφέρεται για τη συγκεκριμένη δουλειά το βρήκα εδώ :
https://www.amazon.com/Galatas-Brooklyn-Istanbul-Recordings-1954-56/dp/B008S6C8FI
κι εδώ
κι εδώ φυσικά
https://music.apple.com/il/album/from-galatas-to-brooklyn-bridge-istanbul-new-york-recordings/549579377
και σε άλλες πολλές διαδικτυακές πλατφόρμες.
Μάλιστα. Πολλά κομμάτια από το ρεπερτόριο που διαμόρφωσε στην Κων/λη η Ρόζα.
Ε, δεν είναι διασκευή, κανονική εκτέλεση είναι και πολύ καλή. Ξέρουμε ποιος παίζει βιολί;
Έχει πλάκα μία πέμπτη (για να βρώ λίγη χαρά) που το βιολί τη θέλει χαμηλωμένη και το απαιτεί, με τον τρόπο του, ο Μάρκος όμως αμφιταλαντεύεται γλιστρώντας από τη μιαν άκρη στην άλλη.
Έκανα μια βόλτα στο κανάλι του “ανεβάτορα”, όπου μεταξύ άλλων βρήκα ένα σύνδεσμο που οδηγεί στη σελίδα με το αρχείο του. Εκεί έχει ανεβάσει κάποια πράγματα για το Νούρο, που δεν τα είχα ποτέ ακούσει ή διαβάσει. Βέβαια, επειδή είναι στα Αγγλικά και δεν είμαι σε θέση να αντιληφθώ με ακρίβεια τα γραφόμενα(τα πολλά όμως, ναι), μήπως να ρίξει κανείς καμιά ματιά; Υπάρχει επίσης και μία δημοσίευση του 1935, που φιλοξενείται, σύμφωνα με το άρθρο, στο Barcelona museum of Hash, Marijuana & Hemp, όπου ένας γάλλος δημοσιογράφος επισκέπτεται τεκέδες στον Πειραιά, με τη συνοδεία ενός μπάτσου!
Δεν βρίσκω κανένα λίνκ. Ψάχνοντας «Νούρος» μου βγάζει μόνο βιντεάκια.
Εδώ το λινκ: https://amnesiac-archive.com/
(Η απάντηση του Γιώργου πάει στον Μιχάλη, άρα αφορά το βίντεο και τον uploader του #861.)
Ότι υπάρχει το Βιβλιάριον ασθενείας του Νούρου στο αρχείο Πετρόπουλου είναι γνωστό, όπως και το ότι ο Νούρος ήταν ομοφιλόφιλος, όμως ο ιδιοκτήτης της σελίδας αγνοούσε και τα δύο, ως φαίνεται. Ενδιαφέρον πάντως έχει η πληροφορία από γαλλικό περιοδικό του 1935 για τεκέδες (hashish dens) στον Πειραιά, γιατί αποδεικνύει χωρίς την παραμικρή αμφιβολία ότι υπήρχε στενή συνεργασία Αστυνομίας – τεκετζήδων, κάποιοι μάλιστα από τους οποίους τύχαινε να είναι και Σικελοί!
σωστη παρατηρηση… μπραβο. κατω στα σχολια παραπεμπει καποιος και το αφηγημα του κανελλη που με τη σειρα του εχει και αυτο πολλα ενδιαφεροντα σχολια…
Ο μπάτσος δεν είναι σκέτος μπάτσος, είναι ανώτερος αξιωματικός και πολύ καλός γνώστης του θέματος. Inspector τον ονομάζει η αγγλική μετάφραση. Προφανώς είχε καλά κοννέ ο Γάλλος!
Aυτός ο Γκούπουτου πρέπει να λέγεται Oliver Gerlach. Μοιάζει σοβαρός και ιδιαίτερα ενημερωμένος ερευνητής της βυζαντινής μουσικής. Τον ξέρει κανείς;
εδώ μία παρωδία που με έκανε να γελάσω πολύ. Οι τρεις νότες του τζουρά που προηγούνται, είναι το απήχημα (Λέγετος) του κομματιού.
Φαίνεται πως ο άνθρωπος αυτός άλλαξε το όνομά του, μάλλον κυνηγημένος….
Aξίζει μία εξερεύνηση στο γτ με GouTouPou