Η αναμόχλευση κάνει καλό στα αυτιά μας..(για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι..
απολαύστε Πρίμο /σεκόντο
Τον Ροβερτάκη και Παπαϊωάνου !