🎵 Τι τραγούδι ακούμε... τώρα!

Η αναμόχλευση κάνει καλό στα αυτιά μας..(για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι..

απολαύστε Πρίμο /σεκόντο

Τον Ροβερτάκη και Παπαϊωάνου !

2 «Μου αρέσει»