Νομιζω οτι το κομματι παιζει (απο λα-),φα+ σολ+ λα- και δευτερη βολτα φα+ λα- δηλ κραταει το φα+ και δεν βαζει σολ καθολου.
Αν μπει και σεγοντο εγω θα εβαζα φα+ σολ+ λα-(στο μερος του κομματιου που αναφερεις)
Ρε παιδια ακουστε το πιανο στην πρωτη εκτελεση,παιζει μη συγκερασμενη κλιμακα σε ανταποκρισεις στο δευτερο και τριτο κουπλε,ειναι ετσι ?ή εγω δεν ακουω καλα…
Μου ακούγεται σαν να κάνει ένα συνδυασμό των δύο που γράφεις… δηλαδή: Bb_______Gm______ Dm
Τι θα γίνω εγώ χωρίς εσένα
Bb________ C_________F___Dm_D
είναι πια τα νιάτα μου χαμένα Gm και για το χατίρι σου Dm μπρος στο παραθύρι σου… κλπ
Για να δώσει έμφαση στη δεύτερη στροφή και να σε “πλασάρει” στο ρεφρέν πιο δυναμικά.
To Dm και το D είναι περαστικά ακόρντα.
Εγώ νομίζω ότι ακούω ολόκληρο ημίτονο διαφοροποιημένο, αλλά το πέρασμα της μελωδίας είναι πολύ γρήγορο για σίγουρη παρατήρηση. Μη γελάτε πάντως, έχουν γίνει επιτυχείς πατέντες με “πειραγμένα” κουρδίσματα πιάνου και κάτι είχε δημοσιευτεί και σ’ εμάς κάποια χρόνια πριν. Εκεί που σίγουρα τα χαλάμε είναι, στα τρανσπόρτα!.. Για ραστ από ρε (μακαμίσιο), γίνεται, αλλά αν θελήσουμε και άλλες τονικότητες;
σολ# - σολ# - σολ# - σολ# - σολ# - φα# - μι - φα# - μι - ρε#
ό λοι με γε λούν που σε λα τρεύ ω
G#- F# E B
και το γύρισμα του πιάνου μου φαίνεται για
D# - D - D# - F# - E - D# - D - D# - D - B - G#
ατο μπουζούκι στο 18ο τάστο στη δεύτερη χορδή (D#)
αυτά όσο μπορώ να τα διακρίνω από μια γρήγορη ματιά μιας και είναι από γραμμόφωνο… θα το ξανακοιτάξω αύριο με καθαρό μυαλό και αν κάτι είναι λάθος θα το διορθώσω.
Υ.Γ. Προσοχή εάν παίρνετε τα ακόρντα από το kithara.to τα περισσότερα είναι λάθος… πάρτε τα απλώς ως μπούσουλα και καθίστε και βγάλτε τα σωστά σε κάθε τραγούδι.
Στην εκτέλεση της Στίνη είναι σε ΣΟΛ# Αρμονικό και περνάει μέσα στο τραγούδι κάποιες γέφυρες (όπως και οι δύο πρώτοι στίχοι) σε ΣΙ Χουζάμ (γι’ αυτό και βάζουμε ΣΙ ματζόρε αντί για ΡΕ# μινόρε, αν κάποιος νόμιζε ότι σχηματίζεται ΡΕ# ουσάκ).
στην εισαγωγή τα ακόρντα είναι αυτά
[b]D#/b - G#m (εδώ μπορεί να μπει και 10ης για να έχει την οξύτητα του σχήματος) [b]C#m - G#m /b
και το κλείσιμο D# - G#m
θα καθήσω να το γράψω στην κάμερα ως μάθημα και μέσα στο Σαββατοκύριακο θα το ανεβάσω