Τι θα γινω εγω χωρις εσενα-βοηθεια στα ακκορντα!

Ειμαι σε διλημμα σε σχεση με τα ακκορντα που θα βαλω στο τραγουδι. http://www.youtube.com/watch?v=QBffeSiVeqQ&feature=g-hist&context=G29c2127AHT2m8uwACAA. Η, αν προτιματε, http://www.youtube.com/watch?v=uHg8MqlEgzo&feature=related (που ειναι και σε ρε μινορε). Το προβλημα μου ειναι οτι εχω βρει δυο συνδυασμους και δεν ξερω ποιος ειναι περισσοτερο σωστος. Εχουμε και λεμε (σε ρε μινορε):

[A#]Τι θα γινω εγω[Gm] χωρις εσ[Dm]ενα

[A#]κι ειναι πια τα νι[Gm]ατα μου χαμ[Dm]ενα…

Και ο δευτερος συνδυασμος:

[A#]Τι θα γινω εγω[C] χωρις εσ[F]ενα

[A#]κι ειναι πια τα νι[C]ατα μου χαμ[F]ενα…

Μου ταιριαζει λιγο καλυτερα στο υφος του κομματιου ο πρωτος συνδυασμος, αλλα και ο δευτερος δε μου ακουγεται ασχημος. Εσεις τι λετε;:241:

Ή αλλιώς: «Βρήκα μια γυναίκα που σου μοιάζει».

Νομιζω οτι το κομματι παιζει (απο λα-),φα+ σολ+ λα- και δευτερη βολτα φα+ λα- δηλ κραταει το φα+ και δεν βαζει σολ καθολου.
Αν μπει και σεγοντο εγω θα εβαζα φα+ σολ+ λα-(στο μερος του κομματιου που αναφερεις)

Ρε παιδια ακουστε το πιανο στην πρωτη εκτελεση,παιζει μη συγκερασμενη κλιμακα σε ανταποκρισεις στο δευτερο και τριτο κουπλε,ειναι ετσι ?ή εγω δεν ακουω καλα…

Μου ακούγεται σαν να κάνει ένα συνδυασμό των δύο που γράφεις… δηλαδή:
Bb_______Gm______ Dm
Τι θα γίνω εγώ χωρίς εσένα
Bb________ C_________F___Dm_D
είναι πια τα νιάτα μου χαμένα

Gm
και για το χατίρι σου
Dm
μπρος στο παραθύρι σου… κλπ

Για να δώσει έμφαση στη δεύτερη στροφή και να σε “πλασάρει” στο ρεφρέν πιο δυναμικά.
To Dm και το D είναι περαστικά ακόρντα.

Τάκη το πιάνο παίζει μη συγκερασμένη κλίμακα;;;;;

τι είναι ξεκούρδιστο;;;;

Ελα ντέ? ή παίζει ασυγκεραστα ή ο μάστορας που το κουρδισε πριν την ηχογράφηση τα χε κοπανισει ή τα χω κοπανισει εγώ

Εγώ νομίζω ότι ακούω ολόκληρο ημίτονο διαφοροποιημένο, αλλά το πέρασμα της μελωδίας είναι πολύ γρήγορο για σίγουρη παρατήρηση. Μη γελάτε πάντως, έχουν γίνει επιτυχείς πατέντες με “πειραγμένα” κουρδίσματα πιάνου και κάτι είχε δημοσιευτεί και σ’ εμάς κάποια χρόνια πριν. Εκεί που σίγουρα τα χαλάμε είναι, στα τρανσπόρτα!.. Για ραστ από ρε (μακαμίσιο), γίνεται, αλλά αν θελήσουμε και άλλες τονικότητες;

Καταρχάς εμένα στο αυθεντικό μου βγαίνει από ΣΟΛ#

και οι νότες είναι


σολ# - σολ# - σολ# - σολ# - σολ# - φα# - μι  - φα# - μι  - ρε#
ό      λοι    με     γε     λούν   που   σε    λα    τρεύ  ω
G#-                         F#           E           B

και το γύρισμα του πιάνου μου φαίνεται για
D# - D - D# - F# - E - D# - D - D# - D - B - G#

ατο μπουζούκι στο 18ο τάστο στη δεύτερη χορδή (D#)

αυτά όσο μπορώ να τα διακρίνω από μια γρήγορη ματιά μιας και είναι από γραμμόφωνο… θα το ξανακοιτάξω αύριο με καθαρό μυαλό και αν κάτι είναι λάθος θα το διορθώσω.

Υ.Γ. Προσοχή εάν παίρνετε τα ακόρντα από το kithara.to τα περισσότερα είναι λάθος… πάρτε τα απλώς ως μπούσουλα και καθίστε και βγάλτε τα σωστά σε κάθε τραγούδι.

Μάρκο για πάντα,

Στην εκτέλεση της Στίνη είναι σε ΣΟΛ# Αρμονικό και περνάει μέσα στο τραγούδι κάποιες γέφυρες (όπως και οι δύο πρώτοι στίχοι) σε ΣΙ Χουζάμ (γι’ αυτό και βάζουμε ΣΙ ματζόρε αντί για ΡΕ# μινόρε, αν κάποιος νόμιζε ότι σχηματίζεται ΡΕ# ουσάκ).

στην εισαγωγή τα ακόρντα είναι αυτά

[b]D#/b - G#m (εδώ μπορεί να μπει και 10ης για να έχει την οξύτητα του σχήματος) [b]C#m - G#m /b
και το κλείσιμο D# - G#m

θα καθήσω να το γράψω στην κάμερα ως μάθημα και μέσα στο Σαββατοκύριακο θα το ανεβάσω