Ενα ρημαδι ακορντο...! "το παλιό μου μπουζουκάκι"

συγχορδίες

(giwrgos_) #1

προσπαθω να βγαλω εξ ακοης στην κιθαρα, τα ακορντα απ το <<το παλιο μου μπουζουκακι>> και τα εχω ολα εκτος απο ενα στην εισαγωγη.
το κομματι ειναι απο λα+ στην εισαγωγη και εχει ως εξης…περιπου…
ΛΑ+/ΣΟΛ-/ΛΑ+/ΡΕ-
γυρναει σε ρε+…
ΡΕ+/ΣΟΛ-/
ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΡΩΩ ΤΟ ΚΟΛΛΗΜΑ! Μπορει να βοηθησει καποιος?


(Kostas(tm)) #2

Δεν ξέρω να παίζω κιθάρα, μόνο να ακούω αν παίζει σωστά ξέρω, κι αυτό με αμφιβολία πολλές φορές.
Παρά ταύτα να ρωτήσω, πού το ακούς το Ρε ματζόρε;
Το μόνο που “περίεργο” που ακούω εγώ είναι: Λα+, Ρε-, Λα#+, Σολ-, Λα+
Αυτά από ένα ξεκούρδιστο μπαγλαρημάδι που έχω στο γραφείο…
:112:


(Δημήτρης Μυστακίδης) #3

Μάλλον είναι Μι ματζόρε αυτό που ψάχνεις.


(Petros Veneris) #4

Δοκίμασε D#7 ή Edim7 όποιο σου κάτσει καλύτερα


(Δημήτρης Μυστακίδης) #5

Σωστά!Και μάλλον το D#7.


#6

Δημήτρη και PenVen μιλάτε για "διαβατική " συγχορδία Ρε#7 που θα λυθεί σε Μι ματζόρε κατευθείαν, έτσι ?
Στην α’ εισαγωγή/ά εκτέλεση, βάζει αν δεν κάνω λάθος κατευθείαν Μι +…


(Petros Veneris) #7

Νομίζω ότι η πρώτη εκτέλεση είναι με τον Στελλάκη και είναι σε Dm. Οπότε το συγκεκριμένο ακόρντο που είναι “διαβατικό” είναι το G#7.
Σε εκτέλεση από Am αντίστοιχα η συγχορδία περνάει από D#7 σε Ε (Μι+).
Αν ξέρεις να υπάρχει εκτέλεση από Am, πες μου σε παρακαλώ με ποιούς είναι, γιατί κάνω συλλογή από διάφορες εκτελέσεις όλων των τραγουδιών.
Το συγκεκριμένo τραγούδι, το έχω με τον Στελλάκη (Dm), (νομίζω πρώτη εκτέλεση), με το Τσομίδη (C#m), με το Τσέρτο (Cm), από ζωντανή ηχογράφηση στη Καρδιοκλέφτρα (Bm) και με το Νικολαίδη (A#m):109:


#8

μάλλον PenVen (Πέτρο ?) σε μπέρδεψα χωρίς λόγο…
αναφερόμουνα στο πρώτο πρώτο ερώτημα του giwrgos_ …
ζητάει ποια συγχορδία λείπει, λείπει Μι +, κι απο κάτω βλέπω να του λέτε
“Δοκίμασε D#7 ή Edim7 όποιο σου κάτσει καλύτερα”
κι άρα υποθέτω πως εννοείτε κάποια διαβατική δυγχορδία που θα οδηγήσει στο Μι+.

Κατάλαβα λάθος ?
Δεν μιλάω για κάποια εκτέλεση από Λα -…
Βέβαια έχω μια με τον Λουκά Νταράλα :088::088:, αλλά δεν θυμάμαι τονικότητα. Κάνε λίγο υπομονή, γιατί σήμερα πνίγομαι…:063:


(yiorgosv) #9

Φοβερη εκτελεση αυτη του Νταράλα !!


(Μήτσος) #10

Κι εγώ συμφωνώ με το Μι+ (ή ίσως και Μι7), όπως είπε αρχικά ο Μυστακίδης αλλά και ο Babis, το οποίο βέβαια παίζει κι ο κιθαρίστας στην εκτέλεση με το Στελλάκη (ποιός να’ ναι άραγε;…)

Υπάρχει και μια εκτέλεση με τίτλο “Το παλιό μπαγλαμαδάκι”, όπου παίζει μπαγλαμά ο Χιώτης και τραγουδάει ο Αντώνης Ρεπάνης. Οι στίχοι είναι κάπως διαφορετικοί αλλά η μουσική είναι όμοια με το γνωστό…:088:


(giwrgos_) #11

…και χαρηκα πολυ για την ανταποκριση!
ειναι οντως ρε#7 που καταληγει σε μι+! και μου κολλαει μια χαρα και το ομορφαινει κι ολας!
να πω και λιγα για μενα με την ευκαιρια…
ειμαι ο γιωργος, 32,αθηνα,
παιζω ερασιτεχνικα κιθαρα καμια δεκαρια χρονια, μαζι με τον αδερφο μου με τριχορδο μπουζουκακι, και ενιοτε κι αλλους.
φετος, μου γεννηθηκε η επιθυμια να παω και λιγο παραπερα, και με συγκινησε βασικα το κανονακι, αλλα ειναι πολυ δυσκολο να μαθω τωρα…1600$$ ειναι δυσκολα!ετσι, σκεφτηκα για κανα σκαφτο τζουραδακι για αρχη. τωρα περιμενω το μαστορα να το τελειωσει να το δω!
αιντε καλημερα σας τωρα, και να πιουμε και κανα κρασακι…


(Petros Veneris) #12

Σωστό το Πέτρος, το PenVen είναι λάθος. Οι συγχορδίες που ανέφερα είναι για εκτέλεση σε Am (Λα-).
Η εκτέλεση με το Στελλάκη, είναι σε Dm (Ρε-) και δεν περιέχει πουθενά E (Μι+).
Σε αναμονή για τη τονικότητα του τραγουδιού με τον Νταράλα. Εύχομαι να ξέρεις καλό κολύμπι και να γλυτώσεις το πνίξιμο.


(alex_s) #13

παιζοντας απο ρε μινορε,το ακκορντο που απ οτι καταλαβα ψαχνουμε,ειναι, το μι ματζορε.
αν παιξουμε απο λα μινορε, τοτε το αντιστοιχο ακορντο ειναι,το σι ματζορε.


(giwrgos_) #14

κοιταξα στο kithara.vu
εκει εχει εκτελεση λεει, απο μ.χιωτη με τα εξης ακορντα στα λογια…
Από: Dimitris, στις 26-01-2005:
Dm C F - Cm D7 Gm - Gm A Dm - A# Gm A - rep- Gm A Dm - A# Gm A Dm
ε, συμφωνα με ΑΥΤΑ τα ακορντα,
της εισαγωγης το ακορντο που εψαχνα, ειναι μι+!
αμα ειμαστε λαθος, θα φαω τα συκωτια μου!:107::112::016:


(Petros Veneris) #15

Η επικοινωνία δεν ήταν ποτέ το δυνατό μου σημείο. Ούτε καν στα προτερήματά μου.
Αν έχει καταλάβει κάποιος τα περί ακόρντων (που δε το πιστεύω πια) παρακαλώ να το εξηγήσει, για να μη τα μπλέξω χειρότερα.

Ευχαριστώ


#16

τα ακόρντα της εισαγωγής στην ά εκτέλεση (από ρε μινόρε είναι) είναι

Α - Gm - A - Dm // D (7) - Gm - E(7) - A

ο πρώτος φίλος δεν έβρισκε το μι ματζόρε…


(giwrgos_) #17

babis…
μπορει το ρε7 να ισχυει, οκ.
το μι7 που το βρηκες?
ο ιδιος λες για μι+ και οχι για μι7!
αλλα νταξει…τελος παντων…
να αλλαζουμε θεμα σιγα-σιγα…!:230:


(Petros Veneris) #18

Μια τελευταία προσπάθεια και μετά από κάποια διόρθωση που έκανα στα γραπτά μου :102:
λαμβάνοντας υπόψη τις υποδείξεις και τις παρατηρήσεις όλων. Το τραγούδι με τα ακόρντα (κόκκινα ή μπλέ ανάλογα με το τόνο) έχει ως εξής:

EΑ DmGm EA AmDm EA AmDm A7D7 DmGm B7E7 EΑ DmGm EA AmDm EA AmDm

Am[COLOR=darkred]Dm… CF…AD… DmGm[/COLOR]
Το ξεκρέ-μασα απόψε, το παλιό μου μπουζουκάκι
Dm[COLOR=darkred]Gm …EA …AmDm FA# …EA[/COLOR]
για να σπάσουμε μεράκι, .με μια αγάπη μου παλιά
DmGm …EA …AmDm FA# …EA …AmDm
για να σπάσουμε μεράκι, …με μια αγάπη μου παλιά

Προς έλεγχο και διόρθωση από κάθε ενδιαφερόμενο.
Διευκρίνηση: Η αλλαγή του ακόρντου, γίνεται στο πρώτο γράμμα του κάθε ακόρντου που βρίσκεται ακριβώς πάνω από το σημείο των στίχων που πρέπει να γίνει η αλλαγή.


(yiorgosv) #19

Συμφωνω με τους συναδελφους πιο πανω (αν και ειναι χωρις μετρα)
Η εισαγωγη κλεινει με : Gm - A(7) - Dm

Ο Ιορδανης αλλαζε λιγο το κουπλε στην αρχη και δεν εβαζε το Cm ενω ξεκιναγε το κουπλε με F


(giwrgos_) #20

…ειχα να τη δω και να την ακουσω, σχεδον εξι μηνες. σας ευχαριστω πολυ ολους.