από σιb ακούγεται, νομίζω πως είναι παιγμένο από σι. και μάλιστα η εισαγωγή ακούγεται καλύτερα αν παιχτεί ολόκληρη στη μεσαία χορδή, χωρίς να περάσεις στο καντίνι. η κιθάρα μένει σε Bm, στο τελείωμα αντί για Am βάζει γέμισμα στα μπάσα. στη φωνή αρχίζει με Bm, αλλάζει σε Em και κλείνει με F#.
Νομίζω Πέτρο ότι έχεις ένα λαθάκι στην εισαγωγή. Είναι κάπως δύσκολο να προσδιορίσω το πού, αλλά θα προσπαθήσω:
Μετρώντας το ρυθμό, 1, 2, 3, 4 κλπ. μέχρι το 9, στο 4 ακριβώς έχεις Σολ, και ανάμεσα στο 4 και στο 6 κάτι γρήγορες νοτούλες που πάνε: Λα[SUB]b[/SUB] - Si[SUB]b[/SUB] - Λα[SUB]b[/SUB] - Σολ - Φα (και μετά ξανά Φα στο 6 του ρυθμού).
Δε θέλουμε όμως ύφεση στο Σι, μόνο στο Λα. Το Λα[SUB]b[/SUB] - Si είναι τριημιτόνιο.
Είναι σε b, αλλά πως το μετρά ο κύριος Μάρκος… (καταλαβαίνω ότι είναι 9/8 αλλά πως μοιάζει τις νότες;; Νίκο βοήθεια, μετά από 14 Χρόνια που είναι η ανάρτηση
Είναι απτάλικο, με την τριάδα στην αρχή (3+2+2+2=9/8). Αλλά και ο Μάρκος την φωνή την χειρίζεται κάπως ιδιαίτερα σε αυτό το κομμάτι, χωρίς να βγαίνει ποτέ από τον ρυθμό φυσικά.
Όχι ρε παιδιά, στα περισσότερα απτάλικα (δεν έχω προσέξει για ζεϊμπέκικα) το τραγούδι μπαίνει με άρση γιατί έτσι πάει η σύνθεση. Είναι από τα (δευτερεύοντα) στοιχεία του ρυθμού. Ειδάλλως, γιατί σε άλλους ρυθμούς το τραγούδι μπαίνει κατευθείαν;