Ποιός τραγουδιστής ερμήνευσε καλύτερη την "Δραπετσώνα";

Ποιός τραγουδιστής κατά τη γνώμη σας ερμήνευσε καλύτερα το τραγούδι αυτό;
Προσωπικά δεν μου αρέσει καθόλου η ερμηνεία του Γρηγόρη Μπιθικώτση και νομίζω ότι ο Γιάννης Πάριος (παρόλο που δεν είναι του γούστου μου ως τραγουδιστής γενικότερα) το τραγούδησε όπως του έπρεπε. Και ο ρυθμός είναι λίγο γρηγορότερος κάτι που νομίζω πως ταιριάζει στο ύφος του τραγουδιού.
Απόψεις;

https://youtu.be/Q6gk7lztAY0

Σχεδόν ιερόσυλο θα σε έλεγα! Αρχικά μην ξεχνάς οτι η πρώτη εκτέλεση είναι πάντα η “πρώτη εκτέλεση”. Δεύτερον δεν μπορώ ούτε έστω και λίγο να μπω στην σύγκρηση του μπουζουκιού του Παπαδόπουλου με αυτό του σκυλάδικου.Που αν οχι γνήσιο τέκνο,τουλάχιστον θαμώνας είναι ο Πάριος.Αυτό διαμορφώνει και τον τρόπο με τον οποίο θα εκτελέσεις ενα τραγούδι.Ο μόνος λόγος που απαντάω στο θέμα σου είναι γιατί θεωρώ τον Μπιθικώτση την μεγαλύτερη φωνή.Ανατριχιαστική!(δεν μεγάλωσα με Καζαντζίδη) και επειδή απ την άλλη μεγάλωσα με το μπουζούκι του Κ.Παπαδόπουλου! Θυμήθηκα μια παροιμία τελειώνοντας που έλεγε “τα μεταξωτά…θέλουν και …” Ε δεν μπορείς οτι και να κάνεις ξαφνικά απο μελιστάλχτος να πεις την Δραπετσώνα.Και να θέλεις να βγάλεις την ρετσινιά δεν βγένει εύκολα.

Για τη δική μου αισθητική η πρώτη εκτέλεση είναι μακράν καλύτερη από όλες τις άλλες που έχω ακούσει.

Ίσως να “φταίει” που προσωπικά ποτέ δε μου άρεσε ιδιαίτερα η φωνή του Μπιθικώτση.
Όσο σκυλάς και κλαψομ…ης και να είναι ο Πάριος (που είναι), κατά τη γνώμη μου το συγκεκριμένο τραγούδι ακούγεται καλύτερα με λίγο ταχύτερο ρυθμό και μεγαλύτερη “ζωντάνια” από πλευράς τραγουδιστή. Για παράδειγμα ο Καζαντζίδης δε θα μπορούσε ποτέ να το πει σωστά, γιατί δεν είναι στο στυλ του.

Έχω να προτείνω κάτι…στο καινούριο φόρουμ όσο μπορούμε να σκεφτόμαστε προτού ανοίγουμε ένα θέμα…έτσι απλά…και ειδικά τέτοιες ώρες που συμπίπτουν με το μεσημεριανό φαγητό. Γιατί ρε Θοδωρή καλές,χρυσές οι απόψεις σου αλλά μου κοψαν την όρεξη…

Ειπα να μη χωθω παλι , αλλα δε μ αφηνετε ν αγιασω …

Το να σου αρεσει η οχι η φωνη του Σερ Μπιθι , ειναι προβλημα καθαρα των αυτιων σου !!!

Αλλα δε σε ξεπλενει , παντα κατα την ταπεινη μου γνωμη , “τιποτα” , οταν αποκαλεις “κλαψοτέτοια”
και “σκυλαδικη” τη φωνη του Γιαννη Παριου , ελεος !

Απο τη μια μας κουβαλας τον Παριο για συγκριση και μαλιστα στη Δραπετσωνα κι απο την αλλη
τον αποκαλεις “σκυλα” , ΞΑΝΑ ΕΛΕΟΣ !!!

Μηπως πρεπει να σκεφτουμε πως θα το `λεγε το τραγουδακι ο Φλωρινιωτης ? :092:

Πελαγία, ο φανατισμός είναι πάντα κακός σύμβουλος. Το αν μου αρέσει ο Sir (sic) Μπιθί, δεν είναι πρόβλημα των αυτιών μου, αλλά δικαίωμά ενός ανθρώπου που σκέπτεται, κρίνει τί είναι καλό για τα γούστα του και αποφασίζει. Άλλωστε η τέχνη δεν υπόκειται σε αντικειμενικά κριτήρια. Εκτός κι αν δεν είναι μέσα στη λίστα των πανανθρώπινων δικαιωμάτων το να μην αρέσκεται κανείς στη φωνή του Μπιθικώτση ή όποιου άλλου. Και ναι, το ύφος του ρεπερτορίου του πάριου μπορεί να μη μου αρέσει, ή ακόμη και η φωνή του, αλλά υπάρχει μια πιθανότητα να μου αρέσουν 2-3, 10, 15 τραγούδια του. Δεν είναι όλα άσπρα ή μαύρα στη ζωή.

Θοδωρη , ακουσε με , απ ολα που εγραψα στ"αυτια" σταθηκες ? μα με τ αυτια ακουμε , ειτε το θελουμε ειτε οχι …

Και τελειως προσωπικο σου γουστο , αλλα εμενα μου κακοφανηκε ο,τι εγραψες για τον Παριο , που τον “στολισες” μεν
αλλα τραγουδα και καλυτερα απο τον Μπιθικωτση την Δραπετσωνα δε !!!

Ο.Κ. σεβαστο , διοτι και καθοτι αυτη την αισθηση εχει στα “δικα” σου παντα αυτια , τουλαχιστον ομως καλε μου φιλε
μη τον λες σκυλα κ.λ.π.

Ο Γιαννης Παριος εχει φωνη και εχει καλη φωνη ο ανθρωπος , μακαρι να ειχα κι εγω την φωνη του !!!

Εμένα από την άλλη μου κακοφάνηκε που εμμέσως πλην σαφώς με χαρακτήρισες προβληματικό επειδή δε μου αρέσει ο Μπιθικώτσης.

Δεν ειμαι “αξια” να χαρακτηρισω προβληματικο εναν συνανθρωπο μου , απλα και μονο για τις μουσικες του προτιμησεις …:083:
Εαν διανοουμην να κανω κατι τετοιο , μαλλον εγω θα ειχα το προβλημα ! (το Ιντερνετ σερνει και δεινα πισω του συνεννοησης) …:112:
Απλα φιλε μου , πηγα να παρω τα κομματια του Παριου , που ειναι παλι κατα την ταπεινη μου γνωμη , μεγαλος τραγουδιστης !!!:109:

Νομιζω πως λυσαμε την παρεξηγηση μας …:slight_smile:

Χωρίς να μπω καν στο τεράστιο θέμα “ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΑΪΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ” και των αντικειμενικών μέτρων που αυτή ορίζει, αρκούμαι να πω πως η συγκεκριμένη σύγκριση (των δύο ερμηνειών ντε!) είναι κάπως… ατυχής.
Κι ας λέγαν τον Μπιθικώτση Σερ-σικ.

…ψηφιζω:ΓΡΗΓΟΡΗ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ.

Αγαπητέ θοδωρή πιστεύω πως είναι ατυχής η σύγκριση για έναν και μόνο λόγο .υπάρχουν πολλά τραγούδια αριστουργήματα που οι πρώτες εκτελέσεις όσο καλές κι άν είναι δίνουν την δυνατότητα σε έναν μεγάλο τραγουδιστή να φωτίσει ερμηνευτικά κάποια ελάχιστα σημεία που έχουν μείνει . Στην προκειμένη περίπτωση ο Γρηγόρης Μπιθηκώτσης δεν άφησε κανένα περιθώριο .Προσωπικά η καλίτερη εκτέλεση που θα μπορούσε να γίνει είναι …΄ΣΑΝ του Μπιθηκώτση . Τώρα για τα άλλα που ειπώθηκαν .Ο Πάριος τραγουδάει ζωντανά παρόντως του Μπιθηκώτση σε συναυλία μαζί με τους πλέον γνωστούς τραγουδιστές για να τιμήσουν τον Γρηγόρη . Επίσης υπ όψιν και οι μουσικοί που συμετέχουν μόνο τυχαίοι δεν είναι γιατί γράφτηκαν διάφορα

Στην α’ εκτέλεση ο Χιώτης παίζει. (Νομίζω).

(προς συντονιστές και topic starter : ) Επίσης, αντί της διαμόρφωσης αυτού του ποστ με σχόλια, δεν θα μπορούσαμε να βάλουμε ένα Poll στην αρχή όπως παραμονές πρωτοχρονιάς;

Φώτη, οι δημοσκοπήσεις καλόν είναι να γίνονται για κάπως σοβαρότερα θέματα. Και για τη δημοσκόπηση της πρωτοχρονιάς, εγώ θεώρησα ότι δεν ήταν αναγκαία. Επί τίνος θα φωτιστούμε, αν αποκτήσουμε ένα πινακάκι που να λέει Μπιθικότσης / Πάριος, σημειώσατε …ό τι σημειωθεί τέλος πάντων; Η γενική στάση των μελών του φόρουμ φαίνεται καθαρά μέσα από τις ίδιες τις συζητήσεις, και αναλύεται και η εκάστοτε αιτιολόγηση. Αυτό είναι το νόημα των συζητήσεων και όχι οι στατιστικές.

Διορθώνω: στην 1η εκτέλεση της Δραπετσώνας φυσικά παίζει ο αξεπέραστος Μανώλης Χιώτης. Και ασφαλώς το μεγάλης ιστορικής και αισθητικής αξίας παιξιμό του δε συγκρίνεται με τις τρίλιες και τα φρου φρου του παιξίματος στην εκτέλεση του Πάριου (που δεν ξέρω ποιος παίζει).

Στην εκτέλεση της Δραπετσώνας με τον Πάριο,αν δε κάνω λάθος, μπουζούκι έπαιζε ο μακαρίτης Δ. Χριστοδούλου ,σε ένα live cd από συναυλια του Μίκη στον Λυκαβυτό.

Γράφτε άκυρο.Θες η ταχύτητα για να γράψω το μύνημα,θες η μνήμη μου…τη είπα την ανακρίβεια!Απαράδεκτος!
Συγνώμη λοιπόν αν και το νόημα του μυνήματος είναι το ίδιο.

Εξακολουθώ να πριτιμώ τον Πάριο στη συγκεκριμένη εκτέλεση. Αν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια υπεροχής του Μπιθικώτση, να τα παραθέσετε. Αν όχι, αρνούμαι να υποκλιθώ στον “Sir” μόνο και μόνο από ανάγκη ιστορικού σεβασμού. Ακόμη κι έτσι όμως πάλι ο Πάριος θα βγει μπροστά, έχοντας “αγνότερο” παρελθόν.

— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 18:45 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 18:09 —

Το παίξιμο στην εκτέλεση του Πάριου είναι υπέροχο. Σε λίγο θα μας πεις ότι και το παίξιμο του Παπαδόπουλου στο παρακάτω βίντεο (4:28 και μετά) είναι κι αυτό “τρίλια” ή “φρου-φρου” ή δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο.

//youtu.be/acQiYqg3_dg

σε ενα τραγούδι το ποια εκτελεση είναι καλυτερη ειναι προφανως είναι υποκειμενικό θεμα…
στη συγκεκριμένη περιπτωση εχουμε 99% (περιμενε και αλλες απαντησεις) υπερ του Μπιθικώτση… Οποτε σχεδον γινεται το θεμα αντικειμενικό απο μονο του χωρίς αλλα επιπλέον στοιχεία …
και η δική μου γνωμη είναι ότι είναι η μερα με τη νυχτα οι δύο εκτελεσεις…