Να και το άρθρο περί Μανέτα στη Βίκη
Νομίζω ήταν όπως την κιθάρα, για την οποία έχουμε αρκετές ελληνικές παρτιτούρες της εποχής, από καντάδες μέχρι διασκευές όπερας και φυσικά τσάμικο, συρτό κλπ. Για το μπουζούκι έχουμε μαρτυρίες, νομίζω πιο παλιά είχαν εμφανιστεί στο φόρουμ και κάποιες ηχογραφήσεις «αθηναϊκής σχολής».