Οι μεγαλύτεροι μεταπολεμικοί τραγουδιστές/ριες του λαϊκού - ρεμπέτικου (1946-1955)


(system) #1

Νομίζω πως είναι ένα θέμα που κατά καιρούς -έστω και σαν σκέψη- μας απασχόλησε όλους λίγο-πολύ και παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η κατάθεση προσωπικών απόψεων και προτιμήσεων.

  • Προτείνω την παράθεση δύο πεντάδων (θα μπορούσε να ήταν τριάδα -πιο δύσκολη κατάταξη/αξιολόγηση-, ή και δεκάδα αν θέλετε), ξεχωριστών όμως για ερμηνευτές και ερμηνεύτριες, ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ για μεταπολεμικούς εκτελεστές (όχι αυτών που ξεκίνησαν προπολεμικά και συνέχισαν και μετά το 1946).
  • Αν το θέμα σας αρέσει, τότε μπορούμε να επεκτείνουμε το αντικείμενο κατάταξης και σε πεντάδες/τριάδες ή δεκάδες με προπολεμικούς εκτελεστές).
  • Ίσως να παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η εμφάνιση των ονομάτων με απόλυτη σειρά προσωπικής προτίμησης-κατάταξης του καθενός μας.
  • Βεβαίως και μια τέτοια κατάταξη προσωπικών προτιμήσεων αντιμετωπίζει την αντικειμενική δυσκολία της σύγκρισης και επιλογής διαφορετικών ποιοτικών χαρακτηριστικών, χροιάς και ύφους φωνών.

Προσωπικά αρχίζω με τους άντρες:
Σταύρος Τζουανάκος, Πρόδρομος Τσαουσάκης, Οδυσσέας Μοσχονάς, Γιάννης Κυριαζής και Θανάσης Ευγενικός.
Κάνοντας υπέρβαση στην πεντάδα και αναφερόμενος αποκλειστικά στο λαϊκό τραγούδι, δεν μπορώ να μη συμπεριλάβω και τον μεγάλο Στέλιο Καζαντζίδη (ιδίως στα καλά του τραγούδια μέχρι το 1955-56), όπως και τους Τάκη Μπίνη και Γρηγόρη Μπιθικώτση (ο τελευταίος, αχτύπητος τεχνίτης).

Γυναίκες - Ερμηνεύτριες:
Μαρίκα Νίνου, Στέλλα Χασκίλ, Ιωάννα Γεωργακοπούλου (με μικρή προπολεμική παρουσία από το 1938-39), Σωτηρία Μπέλλου και (δισταγμός) Πόλυ Πάνου ή Καίτη Γκρέϋ.

Περιμένω τη συμμετοχή όλων -ει δυνατόν- με μεγάλο ενδιαφέρον.

Σάκης Πάπιστας

Υ.Γ.: Ξέρω πως αρκετοί είναι “κολλημένοι” στις δύο πρώτες περιόδους του Ρεμπέτικου, δηλαδή στη “Σμυρνέϊκη Σχολή: 1920-1932” και στην “Κλασσική ή Πειραιώτικη Σχολή: 1933-1940”. Όμως, παρ’ όλα αυτά φίλοι συν-ρεμπετοφορουμιστές υπάρχει και η “Νεώτερη Σχολή: 1946-1955” που μας έδωσε εκπληκτικά και ανεπανάληπτα αριστουργήματα, τα οποία προσωπικά θεωρώ πως είναι εξ’ ίσου αξιόλογα με τα προπολεμικά.

  • Γι’ αυτό λοιπόν μη διστάζετε καθόλου να δώσετε το παρόν σας καταθέτοντας τις προσωπικές σας προτιμήσεις.

Ο ίδιος
Σ.Π.


(system) #2

Παρόλο που οι κατατάξεις πάντα αδικούν, έχουμε και λέμε (σταματώ στα 1950):

ΠΡΟΠΟΛΕΜΙΚΟΙ - ΑΝΔΡΕΣ

  1. Κάβουρας
  2. Στελλάκης
  3. Νταλκάς
  4. Μάρκος

ΠΡΟΠΟΛΕΜΙΚΟΙ - ΓΥΝΑΙΚΕΣ

  1. Ρόζα
  2. Ρίτα

ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΟΙ - ΑΝΔΡΕΣ

  1. Τσαουσάκης
  2. Μάρκος

ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΟΙ - ΓΥΝΑΙΚΕΣ

  1. Γεωργακοπούλου
  2. Μπέλλου
  3. Χασκήλ
  4. Νίνου

Φραγκίσκος


(system) #3

Το πιο δύσκολο είναι να τραβήξεις τη γραμμή και να πεις τί είναι “λαϊκό” και τί όχι. Ίσως από εκεί πρέπει να ξεκινήσουμε για να υπάρχει κοινή βάση για συζήτηση/ψηφοφορία. Τί λένε οι ρεμπετολόγοι μας που είναι και σοφότεροι μας;


(system) #4

Προς Σάκη: Αν σ’ άκουε από καμιά μεριά ο αείμηστος Παπαϊωάννου πώς μιλάς για τον Μπιθικώτση… μαύρο φίδι που σ’ έφαγε! Κι επαναλαμβάνω μία ερώτηση που έκανα στο παρελθόν στο forum: Μήπως, τελικά, αυτόν εννοεί στα σχόλια της αυτοβιογραφίας του Γιάννη Παπαϊωάνου (“Ντόμπρα και σταράτα”) ο Χατζηδουλής όταν αναφέρεται στον “γνωστό άρπαγα τραγουδιστή”;


(system) #5

Δεν καταλαβα καλα φιλε Frank…
Αγνοεις τον Μεγα Στρατο ;;;;;


(system) #6

ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΟΙ ΑΝΤΡΕΣ

  1. Πρόδρομος
  2. Μοσχονάς

ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ

  1. Χασκίλ
  2. Γεωργακοπούλου
  3. Σωτηρία
  4. Νίνου

Αν και λένε οι παλιοί πως η τελευταία ήταν αχτύπητη στο πάλκο.


(system) #7

Προς TROUMPAS: Τον Στράτο και να θες δεν μπορείς να τον αγνοήσεις. Όμως, εγώ δεν έγραψα τους “καλύτερους” αλλά αυτούς που εμένα μ’ αρέσουν περισσότερο. Και ο Στράτος δεν μ’ αρέσει ιδιαιτέρως. Αυτά.

Φραγκίσκος


#8

PROS FRANK !
frangisko, geia xara. kairo exoume na ta poume.
sou grafw me aformi ta 78aria pou petixa sto monastiraki. arketa endiaferonta diskakia, alla sou anaferw mono ta “milaneika”.
1.pou me vrikes pou se vrika. papaiwannou me ti
mpellou kai ton kalergi. entaksei gnwsto alla
se 78ari !
2.o mama ! me panagopoulo kai trio kitara !
3.ap ti mana mou diwgmenos.tou tsitsani me to
marko kai ti lampiri.
4.opoios tha pei kako gia sena. tou mitsaki me
elli sofroniou kai stellaki !!! auto einai ap
t agapimena nikou kai karolou, kai diko mou.
den kserw an to xeis akousei.

tha ta plinw tha ta kanw cd kai tha ta ferw pros ta panw to pasxa. tha milisw me ton kwsta i tha vrethoume skala.


(system) #9

Πούσε ρε ʼρη, καιρούς και ζαμάνια

Λοιπόν
το 1. το έχω σε πεντακάθαρο 78άρη
το 2. το έχω με τις Αφες Καλουτά. Θάθελα να το ακούσω με Παναγόπουλο/Τριο Κιτάρα
το 3. δεν το έχω ακούσει ποτέ
το 4. το έχω σε ανατύπωση από τον χατζηδουλή αλλά είναι άθλιο. Καλό είναι να υπάρχει πιο καθαρό

Έχω κι εγώ νέες παραλαβές που μπορεί να σ’ ενδιαφέρουν. επειδή είμαι κυρίως στην Αθήνα και όχι τόσο συχνά στον Βόλο πιά, πάρε όποτε θες τηλέφωνο να τα πούμε από κοντά. Αν δεν έχεις τα τηλέφωνά μου, ρίξε mail

Thanx

Φραγκίσκος


(system) #10

Παίδες ας βάλουμε μια τάξη στο παρόν αντεικείμενο της κατάθεσης ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ και ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ.
Το θέμα αυτό είναι 100% ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΟΥΣΤΟΥ και μόνον και όχι αντικείμενο προσωπικών επιθέσεων και αντεκλήσεων. Και ο νοών νοήτω!
Ας σεβαστούμε λοιπόν τη γνώμη και τα γούστα ΟΛΩΝ σαν πολιτισμένοι και δημοκρατικοί άνθρωποι και είμαι βέβαιος πως στο τέλος θα βγάλουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ πολύ σπουδαία ΡΕΜΠΕΤΟ-ΙΣΤΟΡΙΚΟ-ΜΟΥΣΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ, με πολλές προεκτάσεις.

Κατά συνέπεια, δεν έχω πρόθεση να κριτικάρω και να μαλώσω κανέναν -δεν έχω καν αυτό το δικαίωμα- αλλά βρε ρωμιοί σας παρακαλώ πολύ συγκρατηθείτε και πειθαρχήστε στο ΘΕΜΑ. Λέμε “Μεταπολεμικοί Τραγουδιστές/Τραγουδίστριες”. Τελεία και παύλα.
Ο μόνος που το ακολούθησε ΠΙΣΤΑ, μέχρι στιγμής, είναι ο Κώστας Φέρρης. Και μπράβο σου φίλε Κώστα.

Επειδή λοιπόν ευελπιστώ να σας αρέσει το θέμα και για να προλάβουμε (τώρα στην αρχή) παράταιρες θεματικά καταθέσεις απόψεων, θα ανοίξω παράλληλα και τα ακόλουθα συναφή θέματα:

  1. ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ/
    ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΛΑΪΚΟΥ-ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΥ 1946-1955) (ήδη ανοικτό)
  2. ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΠΡΟΠΟΛΕΜΙΚΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ/
    ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΕΣ ΤΟΥ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΥ (1920-1945)
  3. ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ/ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΕΣ
    ΤΟΥ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΥ (1920-1955)
  4. ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΤΟΥ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΥ
  5. ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ ΤΟΥ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΥ
  6. ΟΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΙ ΟΡΓΑΝΟΠΑΙΚΤΕΣ-ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΤΟΥ
    ΡΕΜΠΕΤΙΚΟΥ

Μπορείτε να συμμετέχετε ξεχωριστά για τους άντρες και τις γυναίκες, με μέχρι 10 ονόματα σε κάθε ομάδα ανδρών/γυναικών και με σειρά προτίμησης.

Καλή συμμετοχή λοιπόν στα γκάλοπ και να θυμηθείτε πως αν ανταποκριθείτε, τα αποτελέσματα ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ως παρακαταθήκη στις επόμενες γενιές !!! Τραβηγμένο; Καθόλου. Νομίζω (και ελπίζω) να δικαιωθώ και σεις όλοι μαζί με μένα.

Φιλάκια

Σ.Π.


#11

Σπουδάζοντας κάποια εποχή (σαν παιδί κι εγώ) για να γίνω επιστήμων-αλήτης-δημοσιογράφος, ανάμεσα στα βιβλία που αναγκάστηκα κατά καιρούς να διαβάσω υπήρχαν συχνά διάφορα “αποφθέγματα …επιφανών ανδρών”. Ενα από αυτά που μου έμεινε (κάποιου Αγγλου δημοσιογράφου-μελετητή που μου διαφεύγει) έλεγε:
<FONT SIZE="+1">“Θες να τεκμηριώσεις ένα ψέμα; Κάνε ένα γκάλοπ”.</FONT>
Πιστεύοντας ότι το παραπάνω …ρητό δεν απέχει πολύ απ’ την πραγματικότητα, αμφιβάλλω για τη χρησιμότητα της παραπάνω κουβέντας.
Επίσης, έχω εκφράσει από καιρού τη διαφωνία μου για τις συγκρίσεις μεταξύ μεγάλων καλλιτεχνών, οι οποίες κατά τη γνώμη μου μόνο να αδικήσουν μπορούν.
Τέλος, θα ξαναματαθέσω την ερώτηση -τεκμηρίωση της σκέψης μου:
<FONT SIZE="+1">“ΚΑΡΝΕΖΗΣ ή ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ;”</FONT>
ΑΝ


(system) #12
  • Καλέ μου ʼρη, γενικά μιλώντας, δεν σε αδικώ για τις σκέψεις σου. Μου φαίνονται όμως λίγο πεσιμιστικές στην προκειμένη περίπτωση και ίσως συμπαρασύρουν και άλλους στη θέση της …αποχής!

Ας ξεκαθαρίσουμε λοιπόν κάποια πράγματα προς άρσιν πάσης παραξηγήσεως.

  1. Δεν νομίζω πως μπορεί να θέλει κανείς να αδικήσει κανένα καλλιτέχνη. Τουλάχιστον αν δεν υπάρχει πρόθεση και υστεροβουλία.

  2. Επομένως, το να καταθέσει κανείς την προσωπική του προτίμηση (ή προτιμήσεις), που βρίσκεις -σε παρακαλώ εν ονόματι της κοινής λογικής- κάτι το επιλήψιμο;

  3. Έτσι κι αλλιώς, εκ των πραγμάτων, ΟΛΟΙ ΜΑΣ έχουμε τα προσωπικά μας γούστα. ΜΑ ΟΛΟΙ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ.
    Και λόγω ιδιοσυγκρασίας, προσωπικών βιωμάτων, επιδράσεων, κλπ, κλπ, προτιμάμε, αγαπάμε ή είμαστε τρελλαμένοι με τον άλφα ή βήτα καλλιτέχνη. Και αυτόματα -σε προσωπικό επίπεδο πάντα- θέλουμε δε θέλουμε προτιμάμε (ας πούμε) σαν τραγουδιστή τη φωνή του ΣΤΡΑΤΟΥ από του ΜΑΡΚΟΥ. Δηλαδή ρε συ ʼρη, σ’ αυτή τη περίπτωση, ΑΔΙΚΟΥΜΕ (;;:wink: το Μάρκο και υποβαθμίζουμε την αξία του;;; Αν είναι δυνατόν. Μη τρελλαθούμε κι όλας με τα αυτονόητα!!

  4. Πιστεύω ακράδαντα -χωρίς ίχνος εγωϊσμού- πως με τις ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ αυτές που προτείνω θα δώσουμε ΑΙΓΛΗ, ΤΙΜΗ και ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ σε όσους ΚΑΤΑ ΚΟΙΝΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ (ΤΕΚΜΗΡΙΟ) ΑΞΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΜΑΣ (σαν συνισταμένη -μέσο όρο- προτίμησης) πρώτα απ’ όλα τους καλύτερους και σίγουρα τους αδικημένους και όσους καλλιτέχνες σκόπιμα οι τέτοιοι, οι δήξοι και οι πήξοι τους κράτησαν κατά καιρούς (ή συνεχώς) στην αφάνεια και στο ρίξιμο.

Αυτά. Κι αν ακόμα δεν σ’ έπεισα και σένα και τους ομοϊδεάτες σου, ειλικρινά φίλε ʼρη δεν έχω άλλα επιχειρήματα να σου παραθέσω. Φυσικά δεν θα πάψω να εκτιμώ την παρουσία και την προσφορά σου στο forum (καθώς και τόσων άλλων συν-φορουμιστών), απλά -στις συγκεκριμένες συζητήσεις- αγνοείστε μας.

Την αγάπη και την εκτίμησή μου.

ΑΡΕΡΕΡ = Αιώνια Ρομαντικός & Ευαίσθητος Ρεμπετοκαβλιάρης Ερασιτέχνης Ρεμπετολόγος)

Φιλάκια

Σ.Π.


(system) #13

Όπως λένε και γιά τον “Μπίγκ Μπράδερ”, ένα παιχνίδι είναι, δε χάλασε ο κόσμος…
Γι αυτό κι εγώ ανοίγω καινούργιο… “Γκάλοπ”:

Τ’ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ (ΠΑΙΔΙΟΘΕΝ) ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ
(αυστηρώς προσωπικό)

  1. Απ’ τη μάνα μου διωγμένος (Τραγουδάρα).
  2. Τι τόθελα να μπλέξω (Τσαουσάκης)
  3. Ήθελα νάμουνα πασάς

ΚΙ ΕΝΑ… ΕΦΗΒΙΟΘΕΝ!

“Μάγισσα τσιγγάνα απ’ τη Βαγδάτη”

Θα θυμηθώ κι άλλα.


(system) #14

Κώστα γέλασα με το αστείο (ή το υπονοούμενό;) σου, αλλά μου μένει μια απορία.
Προσωπικά εσύ βλέπω πως έχεις συμμετοχή και δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοείς.
Πλάκα κάνεις; Θέλεις κάτι άλλο να πεις; Δεν ξέρω. Όμως για να μη με τρώει η απορία, μπορείς σε παρακαλώ να πεις ξεκάθαρα τι εννοείς; Ειλικρινά δεν θα με πείραζε ακόμα κι αν με δουλεύεις (ή μου φαίνεται;).
Μεγάλα παιδιά είμαστε, αίσθηση του χιούμορ έχουμε, ε, θα τ’ αντέξω.

Φιλάκια, την αγάπη μου

Σ.Π.


(system) #15

<FONT FACE=“Courier New”>Ωραία.
ΤΩΡΑ αρχίζω να γουστάρω.</FONT>


(system) #16

Όχι, βρε Σάκη, μην είσαι τόσο ευαίσθητος…
Σοβαρά μιλάμε πάντα, αλλά κάνουμε και τις πλακίτσες μας… Στην ουσία ήταν μιά απάντηση στον Φρανκ, που σ’ άλλη στήλη είπε πως δεν πισ΄τεύει στα γκάλοπ, και συμφωνώ μαζί του, αλλά δεν κοστίζει τίποτα να τα “παίζουμε” και σαν παιχνίδι.

Να σου δώσω ένα παράδειγμα. Το 1986, 60 Έλληνες Κριτικοί ανακήρυξαν τις… 100 καλύτερες ταινίες του Ελ΄ληνικού κινηματογράφου, και το “Ρεμπέτικο” δεν ήταν ούτε… 99ο ούτε καν 101ο!!! Δέκα χρόνια αργότερα, η Ακαδημία Ευρωπαϊκού Κινηματογράφου (250 μέλη) ανακήρυξε το "Ρεμπέτικο ως μία από τις 100 καλύτερες ταινίες της Ιστορίας του Παγκόσμιου Κινηματογράφου!!! Τι να πω εγώ ο καημένος; Απλά, τίποτα! Κι όταν ο Κόνδουρος μου λέει δημοσία και επανειλημμένα πως το “Ρεμπέτικο” είναι η καλύτερη ταινία του Ελληνικού Κινηματογράφου, εγώ του απαντώ πως προτιμώ τον “Δράκο”, και το χειρότερο είναι πως ΤΟ ΕΝΝΟΩ!!! Φυσικά, δεν απεμπολώ τη… 2η θέση, μετά το “Δράκο”!

Εδώ βλέπεις πως το χιούμορ μας είναι τις περισσότερες φορές αυτοσαρκαστικό, σαν του Καργκιόζη. Έλληνες γαρ.

Κι εσύ, Κουρούνη, φρόνημα, μη χαίρεσαι σαν τον λύκο στην αναμπουμπούλα, γιατί θα σου φωνάξω τον Μιχάλη!


(system) #17

<FONT FACE=“Courier New”>Εγώ το έλεγα πως θα 'ρθει η μέρα που θα ψάχνουμε για κάνα μιχάλη να μπινελικώνουμε και δε θα μας βρίσκεται. Τα έλεγα και γελάγατε.

Ετσι μούρχεται να διχασθώ σε μιχάλη και baglaman και να ανοίξω γαμόσταυρο διάλογο.</FONT>


(system) #18
  • Ο.Κ. φίλε Κώστα Φ., κατανοητή και απόλυτα αποδεκτή η επεξήγησή σου. Καλές είναι και οι πλακίτσες και ο αυτοσαρκασμός μερικές φορές και ειλικρινά πολύ λυπάμαι που συνήθως οι αξιολόγοι δημιουργοί, οι περισσότεροι τουλάχιστον, δυστυχώς δικαιώνονται … μετά θάνατον (κούφια η ώρα!).

Δεν είσαι ούτε ο πρώτος, ούτε και ο τελευταίος στη λίστα … Εμείς όμως εδώ (και όχι μόνον πιστεύω) σε τιμούμε νομίζω ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ (και δεν είναι κολακεία) και δεν είμαστε και λίγοι (αλήθεια μήπως ξέρει κανείς -εκτός από τον αδμήτορα- πόσα είναι τα μέλη του ρεμπετοφόρουμ;).

  • Επί της ευκαιρίας: φίλε αδμήτορα τις τελευταίες 20 ημέρες σου έστηλα δύο mail ζητώντας τη βοήθειά σου για κάποια προβλήματα που είχα στη πρόσβαση του forum, αλλά φαίνεται πως είσαι …ακριβός! Δεν έλαβα ακόμα καμμία απάντηση.

Σ.Π.


(Γιώργος Παναγιωτακόπουλος) #19

Αγαπητέ φίλε Σάκη, δεν είμαι ακριβός…Ίσα ίσα… Απλά έπεσαν τις τελευταίες μέρες αρκετά στο κεφάλι μου…
Το φόρουμ είναι δομημένο σε μία ξεπερασμένη perl που πρέπει να αναδομηθεί. Για το λόγο αυτό, σε λίγο καιρό, σκοπεύω να αναβαθμίσω το forum με την καινούρια version του ίδιου προγράμματος. Οπότε κάποια μικρά προβλήματα ίσως υπάρχουν μερικές φορές. Αλήθεια, συνεχίζει το ίδιο πρόβλημα;

Τα μέλη του φόρουμ είναι 120… και ελπίζω να αυξάνονται συνέχεια.

admin


(system) #20
  • Φίλε Γιώργο (Admin.) σ’ ευχαριστώ που δεν με …ξέχασες. Ευτυχώς τώρα έχω πρόσβαση, αλλά όπως όλοι - νομίζω- “μετ’ εμποδίων”, μέχρι αποκατάστασης…

Τελικά με εξέπληξες. Περίμενα πως τα μέλη είναι περισσότερα από 120. Καιρός να “σηκώσουμε τα μανίκια”!

  • Μάγκες, ας σοβαρευτούμε όλοι, ας στρώσουμε τη γλώσσα μας, ας κάνουμε δουλειά και ας “ελκύσουμε” κι άλλους, πολλούς-πολλούς, φίλους στην παρέα μας, απ’ όλο τον Κόσμο.
    Η νοοτροπία του “είμαστε λίγοι αλλά …εκλεκτοί!” είναι μόνο για ευρεία κατανάλωση.

Φιλάκια

Σ.Π.