Καλησπέρα γνωρίζει κάποιος τι κλίμακα ήταν το μπουζούκι του Μπέμπη;
Καλησπέρα γνωρίζει κάποιος τι κλίμακα ήταν το μπουζούκι του Μπέμπη;
Ένα μόνο είχε;
και τα παραγεμίσματα…
Συγνώμη αλλα δε καταλαβαίνω τα παραγεμίσματα ; Το συγκεκριμένο εννοώ που φαίνεται και στο βίντεο.
Αγαπητέ alekfou, το κείμενο που ήθελα να ανεβάσω ήταν μόνο η φράση «Ένα μόνο είχε;». Όμως η σελίδα μας δεν δέχεται κείμενα μικρότερα από κάποιο νούμερο αλφαριθμητικών στοιχείων, γιαυτό και όταν έχω σχετικά λιγόλογο κειμενάκι να ανεβάσω, είμαι υποχρεωμένος να προσθέτω και αυτά που εγώ ονομάζω «παραγεμίσματα», ώστε υποβοηθούμενο απ’ αυτά, να μπορέσει να ανέβει και το κείμενο που θέλω.