Μουσική Παράσταση για τον Ανέστη Δελιά!

Αγαπητοί φίλοι του ρεμπέτικου και του Ανέστου!
Ξεκινάμε παρέα με τον τραγουδοποιό Παύλο Μπερμπερίδη, σε σενάριο της Γεωργίας Καποπούλου, περιοδεία σε όλη την Ελλάδα με μια παράσταση-μονόπρακτο αφιερωμένη στον Ανέστη Δελιά!

Κάναμε χρόνια την έρευνα και το στήσιμο και εντέλει σας την παρουσιάζουμε.
Εισιτήρια

Σας περιμένουμε όλους, θα χαρούμε να σας δούμε σε κάποιο σταθμό μας! Κοινοποιήστε το!

9 «Μου αρέσει»

Καλησπερα!
Μιας που πρόκειται για εναν απο τους αγαπημένους μακαρι να μπορουσε να ερθει και στη Συρο.
Ιδανικο μερος για καλοκαίρι ο χωρος στα Χρουσσα .Νομιζω πως αξιζει μια επικοινωνία με το τμημα πολιτιστικων εκδηλώσεων που (υποτίθεται)υποστηρίζει ο,τι εχει σχεση με το ρεμπετικο μιας που ανήκει στην αυλη πολιτιστική κληρονομιά του τοπου!..

2 «Μου αρέσει»

Σκοπεύετε κάποια στιγμή, αργότερα έστω, να παρουσιάσετε και τα ίδια τα ευρήματα της έρευνάς σας; Θα έχουν σίγουρα μεγάλο ενδιαφέρον αρκετά μέλη μας, εδώ, να τα διαβάσουν και σε μορφή παρουσίασης εργασίας.

2 «Μου αρέσει»

Εννοείται πως με την πρώτη ευκαιρία θα το πράξουμε! Φυσικά πολλά από τα γεγονότα παραμένουν ακόμη στο επίπεδο μιας καλά εγκατεστημένης φήμης η οποία απλώς έτυχε να προκριθεί. Νομίζω πως με τα χρόνια θα πέσει περισσότερο φως σε όλα τα γεγονότα.

1 «Μου αρέσει»

Χαρά μας, αν υπάρχει κάποια διάθεση και επαφή. Δυστυχώς εμείς δεν γνωρίζουμε κάποιον εκεί.

Α, εδώ τα χαλάμε λιγάκι. Εντάξει, δεν θα καταθέσετε τη δουλειά σας για διεκδίκηση διδακτορικού στην έρευνα, αλλά αν μία «καλά εγκατεστημένη φήμη» σας παρασύρει να δημιουργήσετε σκηνές στην παραγωγή σας που δεν τεκμηριώνονται από έρευνα, τότε δεν θα πρόκειται για την «αληθινή ιστορία του ρεμπέτη Ανέστη Δελιά» για την οποία μιλάτε.

1 «Μου αρέσει»

Έχετε δίκιο κ.Νίκο αλλά και μόνο που βλέπουμε τη διάκριση μεταξύ τεκμηριωμένου και ανεπίσημου είναι δείγμα καλής πρακτικής και σε επίπεδο έρευνας.
Στην εργασία μου πρόσφατα έπεσα σε στοιχεία σε κάποια πηγή τα οποία δεν ήταν επαρκώς τεκμηριωμένα αλλα σίγουρα άξια αναφοράς. Ο ερευνητής τα όριζε ακριβώς έτσι, ως γεγονότα τα οποία παρουσιάζει με επιφύλαξη λόγω έλλειψης πηγών.
Το πρόβλημα μου βέβαια ήταν πως θα τα χρησιμοποιούσα εγώ, γνωρίζοντας πως πιθανών να αναμασούσα ανακρίβειες. Τελικά απλά ανέφερα εν συντομία την πηγή μου και την όλη αβεβαιότητα αλλά πήρα το ρίσκο να τα συμπεριλάβω.
Ίσως πρέπει να υπάρχει χώρος και στην έρευνα λοιπόν για διάσωση όχι απόλυτα τεκμηριωμένης πληροφορίας αν ο ερευνητής το κάνει με ειλικρίνεια.

4 «Μου αρέσει»

Μπα, εγώ δε θα πήγαινα σε κιαλλιτεχνική παράσταση με την προσδοκία ν’ ακούσω ακποκλειστικά τεκμηριωμένες εγκυκλοπαιδικές πληροφορίες. Ακόμη κι ο υπότιτλος «η πραγματική ιστορία» μπορεί κάλλιστα να υπόκειται στις συμβάσεις του καλλιτεχνικού έργου. Θυμίζω ότι όταν σ’ ένα βιβλίο (λογοτεχνικό) ή μια ταινία οι δημιουργοί θέλουν να μας πληροφορήσουν ότι υπάρχουν στοιχεία πραγματικά ή το αντίθετο, ότι κάθε ομοιότητα με πραγματικα γεγονότα είναι τυχαία, το λένε σε σημείο ετκός του κυρίως έργου.

Τι θα γίνει στην περίπτωση που η έρευνα έχει μείνει με κάποια κενά σε σημεία όπου η παράσταση δε γίνεται να έχει κενά; Ας υποθέσουμε ότι ο Δελιάς είχε, εξακριβωμένα, σχέσεις με κάποια γυναίκα που δεν έχουμε βρει με σιγουριά το όνομά της: στο έργο όμως κάπως πρέπει να τη λένε! Σε έργο επιστημονικό, εγκυκλοπαιδικό ή τεκμηρίωσης, θα λέγαμε «η γυναίκα με το άγνωστο όνομα», ή «ή Μαρία ή Κατερίνα - οι πηγές δε συμφωνούν», αλλά σε μια παράσταση αναπόφευκτα θα την ονομάσουμε μ’ ένα αυθαίρετο όνομα, ή μ’ ένα όνομα που τεκμηριώνεται από κάπου αλλά αμφισβητείται από κάπου αλλού.

2 «Μου αρέσει»

Εσύ, ναι, Περικλή μου. Αυτό όμως δεν δίνει το ελεύθερο στον οποιονδήποτε παραθέτει δημόσια τα όποια στοιχεία παραθέτει, να μην εξετάζει το πόσο «πραγματικά» είναι αυτά τα στοιχεία και να ενημερώνει ανάλογα στην δημοσίευσή του. Όπου κάποια έρευνα έχει κενά, κάτι που με την βιογραφία του Δελιά ισχύει, τα κενά πρέπει να μνημονεύονται. Στην περίπτωση αυθαίρετης ονοματοδότησης προσώπου σε κάποια παράσταση, πρέπει αυτό να γνωστοποιείται.

βλεποντας τελευταια διαφορες εκδηλωσεις, οπως, θεατρα, συναυλιες, βιβλια, μελετες…κ.τ.λ. θυμηθηκα μια κουβεντα που μου ειπε ο γιωργος τσιλιχρηστος ενα βραδυ στο περιπτερο πριν χρονια. οτι, ‘‘αυτοι οι παλιοι ακομα ταιζουν κοσμο’’. ειναι εκπληκτικο!

3 «Μου αρέσει»

Καλησπέρα,

Θα συνεχιστούν οι παραστάσεις στην Αθηνα και το χειμωνα;