Μακρυδάκης Θόδωρος

Ο Μακρυδάκης Θόδωρος (γιός του συγχωρεμένου Στέλιου) παραδίδει μαθήματα μπουζουκιού. Το μάθημα είναι ιδιαίτερο, έχει διάρκεια 1,5 ωρας. Βρίσκεται στην περιοχή του Νέου Ηρακλείου (οδός Πευκών και Ηροδότου 1.) Τηλ: 6976 56 33 26, 210 28 21 712. Η τιμή είναι super!!! Ο ίδιος, εξαιρετικός άνθρωπος και ωραίος τύπος. Φοβερή ικανότητα μετάδοσης.

Υ.Γ. Αφού πέρασα απο 4-5 δασκάλους, τώρα κατάλαβα τι σημαίνει μάθημα.

Φιλε διδάσκει και 3χορδο και 4χορδο ?

Επίσης δωσε μια ενδεικτικη τιμη ποσο κοστίζει το καθε μαθημα

Αν ενδιαφέρεσαι φίλε μου μπορείς να τον πάρεις τηλέφωνο για περισσότερες πληροφορίες!:088:

Τηλ: 6976 56 33 26, 210 28 21 712

Ναι, ο κ. Μακρυδάκης διδάσκει και 3χορδο και 4χορδο, αλλά για τις λοιπές λεπτομέρειες είναι όντως καλύτερα να του κάνεις ένα τηλέφωνο. Κι εγώ, απογοητευμένος από 2 άλλους δασκάλους βρήκα στο φόρουμ αυτό το τηλέφωνό του, και εντάξει…δεν είναι ότι είμαι μαθητής του από το 2004 και τον παινεύω… Ως δεξιοτέχνη του μπουζουκιού υπάρχουν εδώ μέσα πολύ αξιότεροι από εμένα για να τον κρίνουν…απλά τον βάζω στους 3-4 καλύτερους δασκάλους (από άποψη υπομονής, μεταδοτικότητας και μεθοδικότητας) που έχω συναντήσει…κι έχω συναντήσει πολλούς…σχολεία,φροντιστήρια,αγγλικά,γερμανικά,ιατρική…

Καλές πενιές πάντως, όπου κι αν πας! :slight_smile:

1 «Μου αρέσει»

Φαίνεται καλός άνθρωπος και να γουστάρει αυτό που κάνει!

I like this video. Thanks
Από συντονιστή: Γιάννη, για αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει το μπραβόκουμπο ή ζυγαριά, ώστε να μη βαραίνουμε τη βάση δεδομένων μας.

Ο Θόδωρος Μακρυδάκης την Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010, παίζει στις ‘‘Χίλιες και δυο νύχτες’’. Καραϊσκάκη 10, Ψυρρή, 210 3317293-4.

1 «Μου αρέσει»

Καταπληκτική η χθεσινή βραδυά στις 1002 νύχτες.
Μακρυδάκης Θόδωρος σε μεγάλα κέφια.
Το μαγαζί με πάρα πολύ νεαρόκοσμο !!!.
Απο τις 9.30 γεμάτο.
Πρόγραμμα συνεχές απο 10 (ακριβώς) μέχρι 1.45.
Πάντα τετοια.

1 «Μου αρέσει»