Μήπως μας κοροϊδεύουν?

Πριν λίγες ημέρες αποφάσισα να φύγω από τον ΟΤΕ και να κάνω ένα πρόγραμμα στην FORTHNET.Το 2play. Δωρεάν λέει αστικά, υπεραστικά, 1 ώρα το μήνα στα κινητά, απεριόριστο Internet μέχρι 24 Mbps και όλα αυτά με 40 ευρώ το μήνα.
Aπό τότε που ενεργοποιήθηκε η υπηρεσία, έχω πολύ αργό internet σε σχέση με πρώτα. Το παράδοξο είναι ότι το router που έχω (AirTies RT-111) με ενημερώνει ότι αυτή την στιγμή έχω 9441 Kbps Download και Apload 1041 Κbps. Καλά λέω με τόση ταχύτητα και σέρνεται? Και κάνω ένα από τα τεστάκια που κυκλοφορούν.
Και διαπιστώνω ότι την συγκεκριμένη στιγμή έχω ταχύτητα Download 55 Κbps.:019::019:
Τι να παίζει ρε μάγκες?:082:

Κώστα, το μόνο που ξέρω είναι ότι δεν πρέπει να παίρνεις στα σοβαρά τι λέει το router. Η ταχύτητα download όμως εξαρτάται από ένα κάρο παράγοντες. Τα τεστάκια μόνο μια ένδειξη σου δίνουνε, κι αυτή καμιά φορά είναι παραπλανητική (εγώ π.χ. κατέβαζα με 300 ΚΒ/s στο rapidshare και το test του adsl.gr μετά από 1 λεπτό μου έδωσε μέτρηση 75 ΚΒ/s !!!).

Γιατί δεν ρίχνεις την ερώτησή σου στο φορουμ του adsl.gr ?
Αυτοί είναι σαϊνια σε τηλεπικοινωνιακά θέματα.
Θα βρεις και ομοιοπαθείς να πεις το πόνο σου (κάτι είναι κι αυτό, ε;)
:slight_smile:

ΥΓ. Αυτό το 55 kilo bit per second (kbps) σα μικρό το βλέπω.
Μήπως εννοείς 55 kilo byte per second (KB/s) ?

ισως ειναι θεμα περιοχης και dslam εγω απο το site της Nvindia κατεβαζω μαχ speed με forthnet 24αρα με 2.1 Mbit

ποπο μαγκες στα λατινικά όταν πηγαινα σχολείο πιο πολλα σκαμπαζα!!!:112::112::112::019:

Κι όμως Κώστα τόσο έγραψε. 55 Kbps. Άσε που τώρα το απόγευμα δεν μου άνοιγε καθόλου τις σελίδες.Σερνότανε φουλ. Επικοινώνησα με την Forthnet και μου είπανε ότι δεν βλέπουν κανένα πρόβλημα. Και μάλιστα εκείνη την στιγμή που μίλαγα με τον τύπο μου είπε ότι συγχρόνιζα στα 9300Kbps. Και μου είπε να απευθυνθώ στην εταιρεία που πήρα τον υπολογιστή. Γιατί από αυτούς ήταν όλα οκ.

Τελικά έβαλα τα μεγάλα μέσα!!! Πήρα τον αδερφό μου και μου είπε να κλείσω το router για κανα 5λεπτο. Το έκανα και τώρα είμαι μια χαρά!!! Τρέχει σαν μικρό παιδάκι.!!!:019::019::019:
Υ.Γ. Άσε που τον πέτυχα την ώρα που τρύγιζε το αμπέλι!!:127:

Όντως Κώστα τα ρούτερ λίγο πολύ κολλάνε. Και είναι καλό να το αφήνεις και να κρυώνει που και που. Προφανώς τώρα κάτι είχε κολλήσει και με το ρεστάρτ ξεκόλλησε.
Πρόσεχε να το έχεις κάπου που δεν ζεστένεται πολύ.

Ειδικά, δε, αν πας σε κάποιο σοβαρό router (π.χ. US ROBOTICS) θα δεις ακόμη μεγαλύτερη διαφορά. Πάντως, για τα τύπου 2play πακέτα σε είχα προειδοποιήσει. Ζαριά είναι, για να παρέχουν όσα υπόσχονται πρέπει να είσαι τρυχερός. Με το σταθερό έχεις προβλήματα ή όλα ΟΚ;

Εγώ πήγα και πήρα ένα wireless router της εταιρείας “linkys”.
Mέχρι τώρα μου έχει βγει αστέρι…
Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα… Αλλά και τα u.s robotics τα σπάνε.

Με το σταθερό όλα οκ Κώστα! Μέχρι στιγμής δηλαδη! Πάντως δεν ξέρω αν το πρόβλημα είναι από την Forthnet. Όπως είπα έκανα ένα restart στο router και τώρα δεν έχω πρόβλημα.

Ποιον provider έχεις Γιώργο;
Αυτό που με νοιάζει είναι να αλλάξω κι εγώ router, αλλά τα settings της vivodi ποιος θα μου τα πει; Η vivodi? Xα! Εδώ παίρνω τηλ. για να τους πληρώσω και τρωω μια μέρα στο περίμενε.
:108:

Το ρούτερ το πήρα ξέχωρα…Μόνος μου. Γιατί τότε δεν είχα βγει ασύρματα από τις εταιρείες και ήμουν με το καλωδιακό τους.
Εγώ έχω hol. Μην νομίζεις. Και αυτοί τα ίδια ***** είναι!!!
Και εγώ μια ζωή στο περίμενε… Ευτυχώς τώρα έχουν μια υπηρεσία που σε πέρνουν αυτοί πίσω και έτσι δεν περιμένεις πάνω απο το τηλέφωνο.
Όσο για τα settings πάνω κάτω σε όλες τις εταιρείες ίδια είναι.
Πάντως με το που θα τελειώσει η συνδρομή μου, εγώ έκλεισα με το κεφάλαιο hol.
Πάω πάλι πίσω ΟΤΕ. Μπορεί να είναι λίγο πιο ακριβός αλλά θα πιάνω την ταχύτητα που θα πληρώνω.
Τώρα έχω 24άρα και πιάνω 3.5…
Φαντάσου.

το ρουτερ μου ειναι linksis παει καλά.Οταν λείπω 2-3 μέρες πρέπει να βγάζω για 2 λεπτά
το καλωδιο του μετα οταν το ξανα βάζω πάει σφαίρα:245:

Γιώργο, μπορεί να μη φταίει η hol αλλά το πόσο μακριά είσαι από το dslam, οπότε και ΟΤΕ να πας το ίδιο θα πιάνεις. Το θέμα με τους εναλλακτικούς παρόχους είναι ότι μας φουσκώνουν τα μυαλά με μεγάλες ταχύτητες που γνωρίζουν ότι μόλις το 1% των συνδρομητών μπορεί να τις πιάσει…και εμείς τσιμπάμε. Εγώ έχω ADSLαπό forthnet και σταθερό από ΟΤΕ. Πληρώνω κάτι παραπάνω στον ΟΤΕ αλλά έχω το κεφαλάκι μου ήσυχο.

αδμίνορα, τα περί dslam και τα λοιπά τα παίζω στα δάχτυλα. Όντως είμαι μακριά από αυτό. Εγώ μένω Άνω Κυψέλη και το dslam είναι στο πεδίο του Άρεως. Δηλαδή κάπου 3 χιλιόμετρα σε ευθεία. Άσε που είναι και παλιά τα καλώδια και έχω θόρυβο στην γραμμή.
Απλά όταν τους πήρα και τους ρώτησα σε ποιο ντισλάμ με έχετε μου είπανε εκεί. Και τους λέω “δεν υπάρχει πιο κοντά” και μου απάντησαν πως υπάρχει και πως θα με μεταφέρανε. Όσο μεταφέρανε εσένα, άλλο τόσο μεταφέρανε και εμένα.
Και εγώ έχω Χολ ιντερνετ και σταθερό ΟΤΕ. ¨Ασε που έχω και ISDN και θέλω να μου το αντικαταστήσει ο ΟΤΕ γιατί είναι αρχαίο. Μπορεί να φταει και αυτό.
Απλά αυτό που με έχει απομακρύνει από την Χολ είναι η κοροϊδία τους. Τους παίρνεις, δηλώνεις βλάβη και σε πέρνουν μετά από 2 μήνες.

Με πήραν χτες για μια βλάβη που είχα δηλώσει πριν 2 μήνες…Άκουσον Άκουσον…

Τεσπα. Μια φορά γίνονται τα λάθη!

Παρά το γεγονός ότι πέρασε ένας μήνας, χωρίς άλλη συμμετοχή στην συζήτηση, μόλις είδα το θέμα δεν μπόρεσα να αντισταθώ και να μην καταθέσω τον πόνο μου.

Μ α ς δ ο υ λ ε ύ ο υ ν χ ο ν τ ρ ά.
Τον Οκτώβρη 2007, έκανα σύνδεση στην ‘‘ON telecoms’’ (θου Κύριε, μακριά απο μας, όξ΄απο δώ).

Να πώ εξ΄αρχής ότι :
Υπάρχουν ομάδες που καταθέτουν μαζικές αγωγές κατά της ΟΝ.!!!
Έξω απο τα γραφεία της ΟΝ στην οδό Σώρου στο Χαλάνδρι, έχω πετύχει δικηγόρο, που περιμένει τον κόσμο και ρωτάει, αν θέλουν να κάνουν αγωγή!!!

Από τότε που έκανα την αίτηση και για 5,5 μηνες δεν είχαμε ούτε τηλέφωνο, ούτε Internet. Οι προσπάθειές να επικοινωνήσουμε με την τεχνική υπηρεσία ήταν ε κ α τ ο ν τ ά δ ε ς. Οι ώρες αναμονής ατελείωτες. Πέρασαν νύχτες ολόκληρες, ακούγοντας το ΄΄ όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες. Για την καλύτερη εξυπηρέτηση καλέστε αργότερα ΄΄. Και ξύπναγα στις 3 και στις 4 για να τους πετύχω. Αρχίσαμε να επισκεπτόμαστε τα γραφεία της εταιρείας. Μας διαβεβαίωναν ότι το πρόβλημα θα λυθεί. Οι επισκέψεις άρχισαν να πυκνώνουν. Τελικά έγιναν π ά ρ α π ο λ λ έ ς. Μας δήλωναν ότι όλα λειτουργούν κανονικά, αλλά …περιέργως δεν δούλευε τίποτα. Μετά από ά π ε ι ρ ε ς προσπάθειες και παρακλήσεις, εδέησαν οι τεχνικοί της ΄΄ON΄΄ να έρθουν και να διαπιστώσουν το πρόβλημα ιδίοις όμασι (15 Φεβρουαρίου 2008, στις 13.30) . Άρχισαν να φτάνουν και οι λογαριασμοί, οι οποίοι φυσικά πληρώθηκαν. Το πρόβλημα δεν λύθηκε ποτέ και έτσι μας παρέπεμψαν στον τάδε υπέυθυνο. Αρχικώς μας μιλούσε στο τηλέφωνο, ή όποτε πηγαίναμε από την εταιρεία. Μετά δεν απαντούσε π ο τ έ στο τηλέφωνο και αρχίσαμε τα μηνύματα!!!(Άκουσον, άκουσον). Τελικά δεν απαντούσε ούτε στα μηνύματα. Από την εταιρεία κατά ένα περίεργο τρόπο, π ά ν τ α έλειπε. Αυτή η κατάσταση συνεχίστηκε μέχρι τον Μάρτιο του 2008. Ποτέ δεν είχαμε σύνδεση, και ποτέ δεν ακούσαμε τίποτε μέσα από την γραμμή της ΄΄ON΄΄. Τον Μάρτιο ΄08 κάναμε αίτηση αποσύνδεσης. Ζητήσαμε πίσω, όλα τα χρήματά μας (πάγια, λογαριασμοί, το modem της ΟΝ), καθώς και ένα μέρος από τους φορτωμένους λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας που είχαμε στο προαναφερόμενο 5μηνο. Αντ΄ αυτού, ακόμα σήμερα (Οκτώβρης ΄08) μας στέλνουν λογαριασμούς. Στις γραπτές πρωτοκολλημένες αιτήσεις που έκανα (Μάρτιο ΄08) δεν έχουν απαντήσει μέχρι σήμερα, 7 μήνες μετά.
Στις 30 Σεπτεμβρίου 2008, μου στέλνουν ένα γράμμα (???) με την ένδειξη ΕΠΕΙΓΟΝ (!!!), που αναφέρει ότι ΄΄σας επιβεβαιώνουμε εγγράφως ότι η αίτησή σας από 5/3/2008 ακυρώθηκε !!!΄΄. Συνεχίζει με : ΄΄Η Εταιρείας μας, με σεβασμό στον πελάτη και ευθύνη απέναντι στις εκάστοτε ανάγκες του, σας ευχαριστεί θερμά για την εμπιστοσύνη σας και ελπίζει σε μια μελλοντική και επιτυχημένη συνεργασία΄΄. Υπογράφει η κ. ,…
Ακολούθησε επίσκεψη, τσακωμοί, εκνευρισμοί, κ.λ.π. (μετά από φοβερή ταλαιπωρία για να ορισθεί το ραντεβού και απίστευτη αγένεια από τους εργαζόμενους). Η κ. …τάδε υπέυθυνη, μας διαβεβαίωσε ότι: ΄΄έχει γίνει λάθος, με τους λογαριασμούς και εκ παραδρομής φτάνουν ακόμα σήμερα, 7 μήνες μετά την αποσύνδεσή σας από την ΟΝ, και Θ Α λάβετε έναν τελικό λογαριασμό που θα είναι πιστωτικός΄΄. Επίσης ανέφερε ότι η ίδια θα απαντήσει γ ρ α π τ ώ ς, μέσα στην ίδια ημέρα ή το αργότερο την επόμενη, σχετικά με όλα τα θέματα, που μας ταλαιπωρούν κοντά ένα χρόνο τώρα και φυσικά έχουμε απόλυτο δίκιο να είμαστε εκνευρισμένοι με την ΟΝ. Ακόμα περιμένουμε.
Την υπόθεση διαχειρίζεται η δικηγόρος μου.
Δείτε τον νόμο 2225/1994 (www.find.in.gr)
Το παρών εστάλλει:

  1.   στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτών (fax: 210  38 43 549, [EMAIL="info@efpolis.gr"]info@efpolis.gr[/EMAIL], καλέστε στο 1520, δείτε το site  [www.efpolis.gr/content](http://www.efpolis.gr/content) ) 
    
  2.   Στο Κέντρο προστασίας Καταναλωτή [www.kepka.org](http://www.kepka.org/) (801-11-17200, 2310 233333, fax 2310 24 22 11
    
  3.  Γραφεία [FONT=Times New Roman]της Ευρωπαϊκής Ένωσης στην Αθήνα, Βασ. Σοφίας 2, ΤΚ 10674, τηλ. 7243.982-4 και 7241.515. [/FONT]
    
  4.   αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου Ανάπτυξης, στον αριθμό 1720. 
    
  5.   Τμήμα Προστασίας Καταναλωτή ή στην Επιτροπή Φιλικού Διακανονισμού (στην Αθήνα τηλ. 3212.087)
    
  6.   Ένωση Καταναλωτών «Η Ποιότητα Ζωής» (ΕΚΠΟΙΖΩ), [www.ekpizo.gr](http://www.ekpizo.gr/) Bαλτετσίου 43-45, ΤΚ 106 81 Αθήνα, τηλ. 3300.673, 3301.137 
    
  7.   Ινστιτούτο Καταναλωτών (ΙΝΚΑ), [www.inka.gr](http://www.inka.gr/) ,  λεωφ. Ποσειδώνος 31, ΤΚ 175 61, Π. Φάληρο, τηλ. 9829.152, 9817.426 
    
  8.  Νέο ΙΝΚΑ,  Κηφισίας [b] 5, 11523, Αθήνα, 5ος όροφος. [/b] 210 9577422   fax: 210 6469982, [](http://www.newinka.gr/)[EMAIL="inka@newinka.gr"]inka@newinka.gr[/EMAIL] 
    
  9.   Πανελλήνια Ένωση Καταναλωτών (ΠΕΚ), Μάρνη 30, ΤΚ 104 33 Αθήνα, τηλ. και φαξ 5239.377 
    
  10. Ε.ΚΑΤ.Ο, [FONT=Calibri]Πανελλήνια Καταναλωτική Οργάνωση, [COLOR=black]2310 226 426 Φαξ: 2310 908 519, [/FONT]E mail: [/COLOR]info@ekato.org
  11. Ένωση Καταναλωτών Ελλάδας, Ηρώων Πολυτεχνείου 73, ΤΚ 18536, Πειραιάς, τηλ: 4510.527
  12. Ένωση Ενεργών Καταναλωτών (ΕΝ.Ε.ΚΑ.), www.eneka.gr
  13. www.ec.europa.eu, Ευρωπαική επιτροπή, Γενική Διεύθυνση Προστασίας καταναλωτών
  14. Κέντρο Προστασίας Καταναλωτή Αθήνας, Αιόλου 100, ΤΚ 105 64 Αθήνα, τηλ. και φαξ 3239.370
  15. Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, www.eett.gr, 6151000, fax: 6105049
  16. www.katagelies.gr
    ‘Ολο τον τύπο κινητής τηλεφωνίας και εφημερίδες. www.hitech.gr, www.online-mag.gr, www.comsol.gr, www.kinitanea.gr, www.adesmeytos.gr, www.apogevmatini.gr, www.ethnos.gr, www.e-tipos.com, www.enet.gr, www.tanea.gr, www.cpress.gr, www.kathimerini.gr/sunday/, www.tovima.dolnet.gr.

Επαναφέραμε τον ΟΤΕ και όλα λειτουργούν μια χαρά. (Ποιός το φανταζόταν πριν απο λίγα χρόνια ότι θα παρακαλούσαμε τον ΟΤΕ!!!)
Τελικά αυτό είναι πρόοδος?

Συγνώμη αλλά τόσος πόνος δεν χωρά σε μικρότερο μήνυμα.
Πάνος:112:

Να πω κι εγώ την εμπειρία μου, μπας και βοηθήσω έστω και έναν χριστιανό από έστω και μία κακοτοπιά.

Νομίζω ότι εδώ ισχύει αυτό που λένε και για τις τράπεζες: Οτι το μέγεθος της ελληνικής αγοράς δεν επιτρέπει παραπάνω από δύο - άντε δυόμιση βιώσιμες τράπεζες. Στο χώρο των επικοινωνιών το παιχνίδι υποψιάζομαι πως είναι σκληρότερο. Φαίνεται ότι δεν υπάρχει χώρος για παραπάνω από έναν - ενάμιση βιώσιμο φορέα - πάροχο.

‘Εχω τραβήξει κι εγώ των παθών μου τον τάραχο. Αιτήσεις από OTE σε CONNX, από CONNΧ σε HOL, από HOL σε FORTHNET, από FORTHNET σε VIVODI, από VΙVODI σε… Ασ’ τα να πάνε. Εφαγα ατέλειωτες ώρες στα τηλέφωνα να παρακαλάω να με συνδέσουν. Δεν λέω το πού πήγα τελικά για να μην θεωρηθεί διαφήμιση. Οχι τίποτα άλλο, αλλά δεν αξίζει σε κανέναν η διαφημιση.

Ανέκδοτο Νο.1. Από τα άπειρα τηλέφωνα που έκανα σε τόσους πάροχους, μιά φορά έπεσα στον ίδιο πωλητή που είχε αλλάξει εταιρεία! Θυμήθηκε μάλιστα και το όνομά μου (προφανώς απ’ το βρισίδι που έφαγε την τελευταία φορά). Τον ρωτάω “τι γυρεύεις εκεί ρε;” και μου λέει “μα κι εμείς ψάχνουμε να δούμε ποιος θα επιβιώσει και αντιστοίχως κάνουμε μεταγραφές”.

Ανέκδοτο Νο.2. Ενας απ’ τους τεχνικούς που ήρθαν να… ελέγξουν τη γραμμή μου, με ρώτησε “Εσείς για τον Α είστε, για τον Β ή για τον Γ ?”. Εξηγώ ότι οι Α, Β και Γ είναι ανταγωνιστές, μάλιστα δε, ο Γ ήταν εταιρεία κινητής τηλεφωνίας! Κουφάθηκα. Το ίδιο άτομο έπαιρνε υπεργολαβίες απ’ όλους τους “παρόχους”. Αυτός ήταν όμως που μου άνοιξε τα μάτια. Μου είπε ότι στο συγκεκριμένο σημείο που είσαι, μόνο ο Β (πάροχος) θα σου φέρει γραμμή πριν τα Χριστούγεννα και θα πηγαίνει και σφαίρα. Τον πίστεψα. Και καλά έκανα. Ακύρωσα όλες τις αιτήσεις και πήγα σ’ αυτόν που μου υπέδειξε. Του έδωσα και ένα δωράκι να με “βοηθήσει αν μπορεί” και πράγματι σε όσο χρόνο μου υποσχέθηκαν είχαν μπει τρεις (3) συνδέσεις που ακόμα τρέχουνε σφαίρα - φτου να μην τις ματιάσω!

Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτός ο τεχνικός μου είπε το ίδιο με τον πωλητή. Οτι δηλαδή μόνον ο ΟΤΕ και ο Χ (δεν λέω ποιός - αν θέλετε στείλτε μου ΡΜ) μπορούν να επιβιώσουν. Οι υπόλοιποι απλά μαζεύουν πελατεία για να την πουλήσουν κάποτε στον Χ.

Υπάρχει όμως και η δικαστική οδός για όλους αυτούς τους τυχάρπαστους που στήνουν εταιρείες της πλάκας και εξαπατούν τον κόσμο.
Το κέρδος σ’ αυτή την περίπτωση είναι και η αποζημίωση του καταναλωτή (για τα λεφτά που ακούμπησε, για την ταλαιπωρία του και για την καθυστέρηση) αλλά και το λουκέτο στις εταιρείες αυτές.
Επειδή το θέμα με την ‘‘ON telecoms’’ έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις, κοιτάξτε και στο διαδίκτυο.
Μέχρι τη δυνατότητα μαζικής καταγγελίας για λιγότερα έξοδα και καλύτερα αποτελέσματα θα βρείτε…

Πάντως και οι άνθρωποι του ΟΤΕ δεν είναι αμέτοχοι σε αυτό…
Ξέρω άνθρωπο που δουλεύει στον ΟΤΕ και είναι στο τμήμα που δίνει τις γραμμές στις υπόλοιπες ιδιωτικές εταιρείες, ο οποίος μου είπε ότι ο ΟΤΕ όντως καθυστερεί να δώσει γραμμές στους υπολοίπους εσκεμμένα, και ότι αυτή είναι πάγια πολιτική της εταιρείας έτσι ώστε να καταφέρουν να σπάσουν τα νεύρα των καταναλωτών και να τους κάνουν να γυρίσουν πίσω στον ΟΤΕ…

Όλα τα προαναφερθέντα ισχύουν.
Αλλα όταν τσακώνονται οι ελεφαντες την πληρώνουν τα μυρμηγκια.

Επίσης η στάση των επίσημων φορέων, είναι απαράδεκτη. Δηλαδή η επιτροπη τηλεπικοινωνιών, βάζει πρόστιμα για γέλια. Έτσι θεωρεί ότι έκανε την δουλειά της. Αλλά σε εμάς το πρόβλημα παραμένει.

Ο ΟΤΕ σαφώς και δεν είναι αμέτοχος.

(ακούστε και ένα καλό. Ήρθε υπάλληλος του ΟΤΕ για να κανει έλεγχο και συνδέσεις και τον ρώτησα σε ποιόν θα απευθύνομε απο τούδε και στο εξης σε περίπτωση προβλήματος?.
Με κοίταξε, συνωμοτικά, μου έδωσε ένα χαρτάκι που είχε πανω γραμμένο το κινητό του και μου είπε: -Γιάννης. Όλες τις μέρες και ώρες).
Ο νοών, νοήμων (που 'λεγε κι σχωρεμένη γιαγιά μου). :78:

Πάνος

Υπάρχει όμως και η δικαστική οδός για όλους αυτούς τους τυχάρπαστους που στήνουν εταιρείες της πλάκας και εξαπατούν τον κόσμο.
Ελένη είμαστε ήδη στα δικαστήρια, με ότι αυτό συνεπαγεται.

Το κέρδος σ’ αυτή την περίπτωση είναι και η αποζημίωση του καταναλωτή (για τα λεφτά που ακούμπησε, για την ταλαιπωρία του και για την καθυστέρηση) αλλά και το λουκέτο στις εταιρείες αυτές.
Δύσκολο και χρονοβόρο. Άσε που προσωπικά μας έχει κανει ράκος αυτή η κατάσταση ένα χρονο τώρα. Η υπόθεσή μας πήρε δικάσιμο για το Μάιο του 2010!!!.
Επειδή το θέμα με την ‘‘ON telecoms’’ έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις, κοιτάξτε και στο διαδίκτυο.
Μέχρι τη δυνατότητα μαζικής καταγγελίας για λιγότερα έξοδα και καλύτερα αποτελέσματα θα βρείτε
Όντως. Μέχρι και ομάδες που καταγγέλουν σε μόνιμη βάση υπάρχουν. Στέλνουν συνεχώς άρθρα σε εφημερίδες και περιοδικά
Πάνος

Πάνο, ως το 2010 υπάρχει πιθανότητα να μην υπάρχει καν ο αντίδικος.