"Κάποιος άγνωστος αλήτης"

Παιδιά έχει κανείς αυτό το τραγούδι του Τσιτσάνη;

που το άκουσες αυτό και το ψαχνεις?Ποιος το τραγουδάει για να δούμε αν μπορούμε να το βρούμε!!!.
Είναι από τα πιο σπάνια του Τσιτσάνη,ο δίσκος στην άλλη πλευρά έχει το “μάγκα μου συμμορφωσου πια”,βεβαιώς με Τσαουσάκη και Γεωργακοπούλου.Το ανταλλάσω με το “τα ορφανά” με τον Τσαουσάκη που είναι από τα λίγα που λείπουν.
Πλάκα κάνω Αγγελική θα δω αν μπορώ να το βρώ.

Γιώργο, στειλε μου το τηλέφωνό σου στο fcoutelieris@uowm.gr να μιλήσουμε. Θα δεις γιατί…

Γιώργο ξέρεις ποιος το έχει σε κασσέτα; Ο Μήτσος ο κόκκινος. Μου το είπε τις προάλλες. Να το ψήσουμε να μας το δώσει.

Αγγελική μήπως εννοείς το “Η ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΣΣΑ (ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΑΛΗΤΗ)” του Τσιτσάνη;

Σ.Π.

Οχι Σάκη δεν εννοεί αυτό, είναι τραγούδι του Τσιτσάνη με την Γεωργακοπούλου και τον Τσαουσάκη,στην άλλη πλευρά έχει όπως είπαμε το “μάγκα μου συμμορφώσου πια και ασε αυτή τη βιόλα”.Ωραιότατο ταξιδιάρικο χασάπικο το κάποιος άγνωστος αλήτης, το έψαχνε μετα μανίας ο ερασιτέχνης άνθρωπος και “μπουζουκτσης” της παρέας του Τσιτσάνη.Το 19997 που έγινε έρευνα πανελληνίως για το τραγούδι βρεθηκε σε 6 αντίτυπα.Ενα απ΄αυτά στην Καρδίτσα σε συλλέκτη τρελαμένο με τον Τσιτσάνη,απ΄τον οποίο το τραβήξε ο Ζυγούρας ο κιθαρίστας της Παρέας.Αυτή την στιγμή υπάρχει στη Θεσνίκη στα εξής χέρια Στρουθόπουλος,Κήπος του κουφου(ταβέρνα της Θεσνικης),Χριστοδούλου Ηλίας(παιδικός φίλος του Πρόδρομου),'ισως στον άλλος ερασιτέχνη “άνθρωπο” Κόκκινο μέσω του Χατζηιωάννου του μπουζουξή, Μιμίδης τρελαμένος συλλέκτης στην Ευαγγελίστρια Θεσνίκης ίσως και σε άλλα χέρια τα οποία δεν τα ξέρω. Επειδή είναι απο τα πολυ σπάνια τραγούδια δεν νομίζω οτι είναι για να το ανεβάσουμε, όποιος από τους φίλους ενδιαφέρεται μπορούμε να το δώσουμε χέρι-χέρι, ειδάλως ελάτε στο “Πήρε” να το ακούσετε.

Γιώργο, επιμένω. Ή στειλε μου e-mail, ή γράψε το τηλέφωνό σου.

Φ.

Τσαουσάκη,
Προσωπικά δεν έχω κάποια παράφορη επιθυμία να ακούσω το “Κάποιος άγνωστος αλήτης”, αλλά θέλω να καταλάβω το :“Επειδή είναι από τα πολύ σπάνια τραγούδια δεν νομίζω ότι είναι για να το ανεβάσουμε”. Γιατί; Οι συλλέκτες συλλέγουν μουσική ή τον δίσκο. Θα είναι σαν να με πειράζει να δώσω μιά φωτοτυπία ενός σπάνιου γραμματόσημου από τη συλλογή μου, αν είχα.
Δηλαδή οι τόσες εκτελέσεις από προσωπικές κασέτες και ηχογραφήσεις που ανεβάζει ο Βαβουλές είναι λιγότερο σπάνιες;
Γράφοντας τα παραπάνω αναρωτιέμαι αν οι συλλέκτες φοβούνται μήπως το αντιγράψουν κάποιοι μουσικοί παραγωγοί ή λοιποί, που μπορεί να επισκέπτονται “σιωπηρά” το φόρουμ και το παίξουν σε εκπομπές τους; Δεν καταλαβαίνω.
Αν εγώ είχα κάτι ανάλογο θα το έθετα στη διάθεση οποιουδήποτε το ήθελε. Δεν θα έδινα τον δίσκο βέβαια, που κατά τη γνώμη μου είναι και το αντικείμενο της συλλογής. Τέλοσπάντων.

Και γώ συμφωνώ απόλυτα με τον Ισαάκ…παρομοίως δε με καίει ιδιαίτερα να ακούσω το εν λόγω άσμα αλλά όσο συλλεκτικό και νά ναι δεν παύει να είναι μια μουσική…νότες…τι διαλο…για να την ακούμε την γράψανε όχι για να θαφτεί στους συλλεκτικούς τάφους.
Εκτός βέβαια και αν είναι έμμεση διαφήμιση-προβολή του “Πήρε”.Όποιος θέλει να το ακούσει να έρ8ει να του το παίξουμε…

Και δεν το εννοώ το όλο ειρωνικά…απλά ερμηνεύω αυτό που διάβασα…

Καλημέρα

Ρε μάγκες, κάθε πληροφορία έχει τη τιμή της και όχι μόνο. Ο κατέχων, αν θέλει τη χαρίζει, αν θέλει τη πουλάει κι αν θέλει την κρατάει για τον ευατό του.

Προς Ισαακ και μουλτι,ξαναδιαβαστε προσεκτικα τι έγραψα και αφήστε την ειρωνία.Αναφέρω “όποιος από τους φίλους ενδιαφέρεται να του το δώσουμε χέρι χέρι” οπότε δεν καταλαβαίνω που είναι η άρνηση.όποιος καίγεται να ακούσει και να έχει το κομμάτι ερχεται και του το δίνουμε μαζί με άλλα τόσα ενδιαφέροντα κομμάτια.Δεν ανεβαίνει γιατί πολλά απο τα συλλεκτικά κομμάτια όπως το παραπάνω μας έχουν φάει πολλές εργατοώρες και χρήματα για να βρεθούν και προσωπικά πιστευω οτι δεν είναι για όλους που μπαίνουν ελευθερα σε ένα σαιτ για να κατεβάσουν κομμάτια.
Απ την άλλη φίλε κούλτι αν θες να το πάρεις σαν έμμεση διαφήμιση παρτο όπως θες,είναι δικαίωμα σου να νομίζεις ότι θέλεις όπως δικαίωμα σου είναι να έρθεις ή να μην έρθεις στο μαγαζί.
Επίσης ρωτήστε τον Βαβουλε γιατί ανεβάζει τραγούδια και όχι εμένα,άσε που νομίζω οτι και αυτός είναι προσεκτικός στο τι ανεβάζει.

Λογικό απο τα γραπτά να βγαίνουν λάθος συμπεράσματα και να γίνονται παρεξηγήσεις.Γι αυτό πρόλαβα να γράψω ότι τα όσα είπα δεν τα εννοούσα ειρωνικά…

Εννοείται πως το Πήρε δεν χρειάζεται τέτοιου είδους διαφήμιση.Την αξία του και εσεις την δικιά σας την δείχνετε στο παταράκι και αυτό δεν αμφισβητείται απο κανέναν.

Σεβαστή η άποψη σου περί συλλεκτικών.Επειδή δεν υπήρξα ποτέ ο ίδιος συλλέκτης μουσικής (τη θεωρώ αρκετά ζωντανή για να τη θεωρήσω συλλεκτικό είδος) ίσως να μην μπόρεσα να αντιληφ8ώ εξ αρχής το σκεπτικό σου.

Αυτά

Νίκος

“Τσαουσακη” μ’αρεσεις οταν αγριευεις !!
Σου παει το αγριο στυλ, στο 'χουνε πει ;;
Ελα ρε πλακα κανω

Εγω οντως ειμαι προσεκτικος, οπωσδηποτε, αυτα που ανεβαζω ειναι δειγματα,
ασε που προτιμω να ανεβαζω λαϊβ πραγματα …
π.χ. απο Ιορδανη ζωντανα εχω απο Ολλανδια 4 1/2 ωρες κι εχω ανεβασει 2-3 τραγουδια και απο αλλα λαιβ του γυρω στις 7 κασετες κι απο αυτα εχω ανεβασει 3-4.
Τα παλια και σπανια οντως εχουν μεγαλη αξια και
κοπο κλπ κλπ μπορει πχ ενα κομματι που γυρισε καποιος ολο τον κοσμο για να το βρει, εδωσε λεφτα κλπ να το δωσει σε καποιον και να το χασει ή να μην το ακουσει ποτε.
Πιστευω οτι δημιουργειται κι ενας μυθος ενας θρυλος για τα αγνωστα κομματια που τυχαινει να ειναι και καλα τραγουδια, ασφαλως καποια υπερεκτιμουνται.
Π.Χ. το “Γκελ Καιξη” ή το “Παλιωσε το σακκακι μου” ειναι τοσο χιλιοακουσμενα αλλα οι πρωτες τους εκτελεσεις ειναι ανυπερβλητες !!
Παρεπιμπτοντως προχθες ακουσα ενα με τη Σταυροπουλου προπολεμικο οπου ελεγε “θα σβησω απ’το μερακι μου” … κυκλος η δουλεια …
Ενα αλλο ειναι οτι οντως απο το ιντερνετ εφοσον κυκλοφορουν καποια τραγουδια σπανια που δεν εχουν κυκλοφορησει ξανα, μπορει καποιος μπαγασας να τα παρει, να βαλει κι αλλα 10-15 κυκλοφορημενα και να βγαλει ενα νεο cd. Οι πολλοι θα το παρουν για τα 2-3 αγνωστα κι αυτος εχει κανει τη δουλεια του.
Προχθες ειδα μια καινουρια εκδοση απο γνωστο
συλλεκτη και συγγραφεα -νομιζω 4 cd- οπου
“περιεργως” βγαζουν στη φορα 5-6 ακυκλοφορητα μαζι με 30-40 κυκλοφορημενα και με εξωφυλλο και επιμελεια πολυ γκα-γκαν !! π.χ. ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ :Μικροπαντρεμανακι μου, ΕΥΓΕΝΙΚΟΣ : Καινουρια νοιωθω τη ζωη κλπ
Καποιοι ψυλλοι μου μπαινουνε οτι ο συλλεκτης
ο “ξυπνιος” προφανως θελοντας να αποσβεσει το κοστος αποκτησης των σπανιων δισκων ή η
εταιρεια η “ξυπνια” θελοντας να κερδισει παραπανω, τα “χωνει” σε μια σειρα με ηδη γνωστα Μαρκου, Παπαιωαννου, Τσιτσανη κλπ
Θεμιτο ή αθεμιτο, ηθικο ή οχι γινεται ομως !
Θα μου πεις τι να κανει ο συλλεκτης ;; Να τα παει σε μια εταιρεια και να βγει μια σειρα δισκων
πχ “ΤΑ ΑΚΥΚΛΟΦΟΡΗΤΑ” ή “ΤΑ ΣΠΑΝΙΑ” ;; και να τα βαλει ολα μεσα με μια τσουχτερη τιμη ;;
Αφου θα γινει, ο αντιγραψας του αντιγραψαντος !!
Μενουμε λοιπον σ’αυτη τη συνταγη την … οπως θελετε ονομαστε τη … και ο καθενας ας βρει οτι μπορει εφοσον τον ενδιαφερει βεβαια !!
υγ
Τσαουσακη εχεις “Το πικραμμενο βλεμμα” (τραγουδαρα !!) με τον ΠΡΟΔΡΟΜΟ να μου στειλεις τον “Αλητη” ;;

Γιώργο,

Καταρχήν στο πόστ μου ήθελα να καταλάβω το σκεπτικό του να κρατούνται “σιωπηρά” κάποια κομμάτια.
Μην παρεξηγείς καθόλου τα γραφόμμενα μου, είναι σαφέστατο άλλωστε ότι θέτεις το τραγούδι στην διάθεση όλων των συνφορουμιστών, απλά κάποιοι από μας δεν είναι καθόλου μέσα στα πράγματα με αποτέλεσμα τ’ αυτονόητα να μας φαίνονται ανήκουστα. Όσο για ειρωνία καμία σχέση.

Ακόμα και αυτά που εξηγεί ο ΓιώργοςΒ μου φαίνονται επιστημονική φαντασία, μάλλον πολλοί έχουν αναγάγει το χόμπυ τους σε κονόμα, οπότε γάμη…

Εγώ πιστεύω ότι τα τραγούδια αυτά, είτε γνωστά είτε σπάνια, είναι για να τα μοιραζόμαστε και δεν ανήκουν σε κανέναν ειδικά. Στις σελίδες αυτές συχνάζουμε εμείς που έχουμε ιδιαίτερη αγάπη και ενδιαφέρον για το ρεμπέτικο. Γι’ αυτό δεν καταλαβαίνω γιατί να μην ανεβαίνουν τα σπάνια και δυσεύρετα κομμάτια και γιατί πρέπει να συνεχίσουν να είναι σπάνια.
Στο κάτω κάτω, αν θέλει κανείς να εμποδίσει την κερδοσκοπία με τα τραγούδια αυτά, ας τα ανεβάσει σε κοινή “θέα” και πρόσβαση ώστε να μην μπορεί να τα εκμεταλευτεί κάποιος ως σπάνια.

Και όμως Ισαάκ αυτά που γράφει ο Γιωργης ο Βαβουλές πιο πάνω είναι η πραγματικότητα.Οπως λέει και ο λαός κηδεία με ξένα κόλυβα.Ασε που τώρα με το νετ έγιναν ξαφνικά όλοι συλλέκτες και ρεμπετομανείς που θέλουν τα πάντα και άπ’ όλους.Σκέψου δηλαδή να βγεί ο Φραγκίσκος που έχει δώσει λεφτα στο μοναστηράκι αλλά και ατελείωτο περπάτημα και να ανεβάσει το" Τα ορφανά" που έχουμε γυρίσει όλη την Ελλάδα να το βρούμε και δεν έχουμε μπορέσει.Η λογική, κατα την αποψη μου, ενος συλλέκτη(αυθεντικού-που καταλαβαίνει τι είναι το ρεμπέτικο και πως γραφτηκε) και όχι των νεόκοπων ρεμπετολαγνων, είναι οτι αν μου δώσεις ένα κομμάτι που δεν έχω πάρε όλο το αρχείο μου αρκεί να μπορείς να το διαχειριστείς σωστά.
Με λίγα λόγια την έχουμε πατήσει(προσωπικά 3-4 φορές) με σπάνια τραγούδια και γι΄αυτό είμαστε επιφυλακτικοί αλλά όχι αρνητικοί.
Βαβουλέ άνοιξε το ταχυδρομείο, μολις απογειώνεται το “πικραμένο βλέμμα”.Είδες ρε φίλε τελικά κάτι μου έχει μείνει απο το πυγμαχικό μου παρελθόν.Ρε Γιώργη,“αλήτη” τι εννοείς? τραγούδι σπάνιο είναι αυτό και δεν το ξέρω???
Γεια σου Αγγελική με τον ρομαντισμό σου,θα τα πούμε στο υπόγειο!

Ευχαριστω για το “Πικραμενο βλεμμα”, αλλα το ειχα …
και σου προτεινα ανταλλαγη με τον “Αλητη” …
Δεν πειραζει οταν θαρθω Σαλονικη μου το δινεις.
Θα φροντισω δε να κραταω σαν ανταλλαγμα κρητικα καλουδια, ξερεις οπως
παλια που πηγαιναν με τους υποτακτικους κι ενα καρο φορτωμενο πραματα …

Ααα ναι ρε συ απο το πυγμαχικο σου παρελθον βεβαια προερχεται
αυτος ο τσαμπουκας, ξεχαστηκα … καλο παιδι ο Γιωργος !!

Σκέψου δηλαδή να βγεί ο Φραγκίσκος που έχει δώσει λεφτα στο μοναστηράκι αλλά και ατελείωτο περπάτημα και να ανεβάσει το" Τα ορφανά" που έχουμε γυρίσει όλη την Ελλάδα να το βρούμε και δεν έχουμε μπορέσει.Η λογική, κατα την αποψη μου, ενος συλλέκτη(αυθεντικού-που καταλαβαίνει τι είναι το ρεμπέτικο και πως γραφτηκε) και όχι των νεόκοπων ρεμπετολαγνων, είναι οτι αν μου δώσεις ένα κομμάτι που δεν έχω πάρε όλο το αρχείο μου αρκεί να μπορείς να το διαχειριστείς σωστά.

Παρόλο που με τιμά η παραπάνω άποψη του Γιώργη, θεωρώ ότι η μουσική πρέπει να ακούγεται και όχι να κλειδώνεται. Φυσικά και δεν πρόκειται να βγει ποτέ ο εβδομηνταοχτάρης από το σπίτι μου, αλλά η ηχογράφηση πρέπει να κυκλοφορεί.

Πάρτε λοιπόν “τα ορφανά”:
http://rapidshare.de/files/7298881/ta_orfana.mp3.html

Πάρτε και τον “Άγνωστο αλήτη”:
http://rapidshare.de/files/7298866/kapoios_agnwstos_alitis.mp3.html

Α, επισυνάπτω και έναν κατάλογο με τα 78άρια του Tσιτσάνη που μου λείπουν. Όποιος έχει κάτι από αυτά, ας το στείλει στο frank@ipta.demokritos.gr

Μόνο η τελική έκδοση του αρχείου ήταν δυνατό να ανακτηθεί
what_is_missing_78_v2-101284.doc (48 KB)

Τι να σου πω Φραγκίσκε, μετά από από όλα αυτά που άκουσαν τα αυτιά μου και διάβασαν τα μάτια μου, νομίζω ότι πρέπει να σε ευχαριστήσω διπλά και τρίδιπλα για την πράξη σου αυτή.
Ελπίζω να γνωριστούμε σύντομα και από κοντά.

Πολυ ομορφα κομματια !! Ιδιως ο “Αλητης” !!

“Καποιος αγνωστος αλητης” - Χασαπικο - Γεωργακοπουλου, Τσαουσακης, Τσιτσανης - Columbia DG 6723 - Φωνογραφηση : 8.6.48
Στην πισω πλευρα ειναι το “Μαγκα μου συμμορφωσου πια” ζειμπεκικο με τον Προδρομο και Ιωαννα, Τσιτσανη
“Τα ορφανα” - Ζειμπεκικο - Τσαουσακης, Τσιτσανης - HMV AO 2894 - 8.12.49
Στην πισω πλευρα ειναι το “Δεν ετυχε συμπονοια να ζητησεις” χασαπικο με τη Γεωργακοπουλου και τον Τσιτσανη