Πρός τους κιθαρίστες κυρίως του φόρουμ δίνω το λόγο. Θα ήθελα βοήθεια.
Dm Αm A7 Dm
Η καημένη, η Μαργαρίτα, να ξεφύγει δεν μπορεί
Dm Am A7 Dm
πως επάτησε στην πίτα μοναχή της απορεί
Gm Dm
την επάντρεψ’ η μαμά της με τον πρώην έμπορά της
Dm Am A7 Dm
και της έχει στ’ όνομά της προίκα απείραχτη γερή
Στο περίπου είναι. Νιώθω οτι μου λείπει κάτι.Έχετε να προσθέσετε κάτι;
Dm …A7 … Dm
Η καημένη, η Μαργαρίτα, να ξεφύγει δεν μπορεί
Dm …A7 …Dm
πως επάτησε στην πίτα μοναχή της απορεί
…Gm…Α7 …Dm
την επάντρεψʼ η μαμά της με τον πρώην έμπορά της
Dm …A7 …Dm
και της έχει στʼ όνομά της προίκα απείραχτη γερή
είδες νίκο, άμα βάζεις πολλά κομμάτια μαζεμένα και δεν προφταίνω, βάζω τον δημήτρη να με αντικαθιστά!
συμπληρώνω τα ακκόρντα στις απαντήσεις της κιθάρας (ως σολιστικό όργανο!) και την εισαγωγή: Dm A7 Dm Gm A7 Dm
Dm …A7 … Dm A7 Dm
Η καημένη, η Μαργαρίτα, να ξεφύγει δεν μπορεί
Dm …A7 …Dm A7 Dm
πως επάτησε στην πίτα μοναχή της τ’ απορεί
…Gm…Α7 …Dm
την επάντρεψʼ η μαμά της με τον πρώην έμπορά της
Dm …A7 …Dm
και της έχει στʼ όνομά της προίκα απείραχτη γερή
σε ποιό όργανο ακούγεται τόσο έντονα η πένα, στον μπαγλαμά; και οι στίχοι είναι κυριολεκτικά τραγικοί…
η Am δεν ταιριάζει αρμονικά στο κομμάτι. θα μπορούσες να βάλεις στιγμιαία μια D7 ακριβώς πριν την Gm, αλλά τί εμπλουτισμός χρειάζεται σε αυτά τα παιξίματα;
αλήθεια, αυτή η έκφραση “πάτησε στην πίτα” πως βγήκε; δεν την έχω ξανακούσει.
λοιπόν, μόλις τώρα πήρα κιθάρα να το κοιτάξω, και είναι από μι! λογικό, για να έχει τις ανοιχτές στην κιθάρα. οπότε τα ακκόρντα γίνονται ως εξής:
Dm->Em, Gm->Am, A7->B7