Καλησπέρα παιδιά. Πριν λίγο καιρό είχα βάλει αγγελία ζήτησης άηχου και βρήκα ένα από κάποιο μέλος του φόρουμ το οποίο είναι πολύ καλό μπουζούκι. Τώρα ψάχνω άλλο ένα ίδιο για έναν φίλο ζηλιάρη
Τρίχορδο ή τετράχορδο από ξυλόηχος. Αν έχετε κάτι στο νου σας με ενημερώνεται. Ευχαριστώ ![]()
1 «Μου αρέσει»
Ο Τομής Διαμάντης κατασκευάσει αυτό που ψάχνεις…
Ποιος είναι αυτός; Στο Google δε μου βγάζει κάτι.