Καλημέρα παιδιά.
Ψάχνω για άηχο τρίχορδο. Μεταχειρισμένο για να είναι οικονομικό γιατί καινούρια κάνουν κάνα χιλιάρικο. Δεν με ενδιαφέρει να παίξω με ενισχυτή κλπ, απλά να παίζω και να μην ακούγεται. Αν ξέρετε κάτι μου στέλνετε. Ευχαριστώ. Καλό ΠΣΚ
Καλημέρα παιδιά.
Ψάχνω για άηχο τρίχορδο. Μεταχειρισμένο για να είναι οικονομικό γιατί καινούρια κάνουν κάνα χιλιάρικο. Δεν με ενδιαφέρει να παίξω με ενισχυτή κλπ, απλά να παίζω και να μην ακούγεται. Αν ξέρετε κάτι μου στέλνετε. Ευχαριστώ. Καλό ΠΣΚ
https://youtu.be/GLCz61477aU?feature=shared Αν έχεις ήδη μπουζούκι μπορεί να σε βοηθήσει το συγκεκριμένο βιντεακι ώστε να μην ακούγεται.
Καλημέρα και σ ευχαριστώ για το βίντεο. Να σου πω την αλήθεια το έχω κάνει αυτό με το σφουγγαράκι και όντως κόβει αρκετά τον ήχο. Με ανησυχεί κάτι όμως με αυτή τη λύση. Ο ήχος μπουκώνει και ακούγεται ο ίδιος είτε πατάω σωστά λίγο πριν το τάστο είτε πατάω λάθος επάνω στο τάστο. Οπότε με αυτό τον τρόπο μπορεί να πατάω πάνω στο τάστο, λάθος δηλαδή, και να μην το καταλαβαίνω εφόσον δεν το ακούω.