"επτα νυχτεσ" με το συγκροτημα μπουζουκιων "δρομοσ"

αθήνα

(Αναστασία) #1

Καλό χειμώνα σε όλους τους συμφορουμίτες!
Συγχαρητήρια για το βελτιωμένο πρόσωπο του φόρουμ στους φίλτατους διαχειριστές.
ΤΑ ΜΠΟΥΖΟΥΚΙΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ…
Το συγκρότημα μπουζουκιών Δρόμος εμφανίζεται φέτος στις “Επτά Νύχτες” (Ηρώνδα 6-Καλλιμάρμαρο) κάθε Πέμπτη Παρασκευή και Σάββατο.Θα χαρούμε να σας δούμε και φέτος από κοντά,φίλοι συμφορουμίτες.
Ηδη βέβαια μας τίμησαν αρκετοί από εσάς και ελπίζω να σας άρεσε…


#2

Περάσαμε προχτές μια βόλτα από κει. Τα πρώτα συμπεράσματα:
Καθαρό ποτό (τουλάχιστον αυτό που σέρβιραν σε μας).
Αρκετά καλό περιβάλλον.
Και:
Ο καλύτερος ήχος που έχω ακούσει εδώ και μερικά χρόνια σε μαγαζί. Οι τύποι πρέπει να ξόδεψαν πάρα πολλές ώρες για να βγάλουν αυτό το αποτέλεσμα. Βλέποντας τον (γνωστό εμπειρότατο) ηχολήπτη, φαντάζομαι ότι ξόδεψαν και φράγκα. Μπράβο τους!
Για να μπω σε λεπτομέρειες που ίσως βοηθήσουν, εκτός από το Βλάχο, οι άλλοι δύο καλό θα είναι να κοιτάξουν την πιθανότητα να φτιάξουν δυο άλλα όργανα γιατί αδικούνται. Ιδιαίτερα ο Νώε που το μπουζούκι του έσκαγε μεν φοβερά, όμως του έλειπαν αρκετές συχνότητες.
Αυτά βέβαια επειδή οι ίδιοι το ψειρίζουν το θέμα πολύ. Γιατί -επαναλαμβάνω- ο ήχος τους ήταν πολύ καλός. Και το τσεκάραμε άμεσα: Περάσαμε από δίπλα στο Απτάλικο να πούμε ένα “γεια”. Παρά τις προσπάθειες του πολύ καλού (και φίλου) Κοντογιάννη, φάγαμε έναν …ηχητικό βομβαρδισμό που μας έστειλε σε 10 (κυριολεκτικά) λεπτά. Ασε το ουισκάκι (να σταματήσουν να παίρνουν από την ΕΚΟ και συμβληθούν με τη Shell που δίνει και στη Ferrari)…
Ξαναγυρνάμε στις “Επτά νύχτες”:
Τραγουδούν όλοι, έχοντας μπροστά τη Σοφία Εμφιετζή, η οποία δε χρειάζεται κανένα σχόλιο.
Πρόγραμμα καλό. Θα έλεγα ότι συνεχίζει να απέχει κάπως από τα δικά μου γούστα, αλλά ίσως αυτή τη φορά φταίω εγώ, καθώς μόλις φτάσαμε κάτω στην πόρτα ακούσαμε το “Εφουμέρναμ’ ένα βράδυ”, που πα να πει ότι μάλλον βιάστηκα. Οι πληροφορίες που έχω λένε ότι το πρόγραμμα έχει γίνει πιο ζόρικο. Δεν μπόρεσα να το τσεκάρω καθώς το πρωί δουλεύουμε και έτσι αναγκάστηκα να φύγω κατά τις τρεις. Την επόμενη φορά θα σκάσω αργά για να φύγω αργά.

ΥΓ. Για το πώς παίζουν τα μπουζούκια δεν το συζητάμε. Μπουζουκομαχία!


#3

Και κάτι ακόμη, που δεν είναι τωρινό συμπέρασμα αλλά μου δίνεται η ευκαιρία να το ξαναπώ:
Αν δούμε τη φήμη που έχουν οι καλοί σύγχρονοι μπουζουξήδες μας, όπως π.χ. ο Πάππος, ο Καραντίνης κ.ά., τότε νομίζω ότι ο Βλάχος αδικείται παράφορα…


(ΚΑΤΕΡΙΝΑ_ΤΣΙΡΙΔΟΥ) #4

Ο Βλαχος ειναι ετη φωτος μπροστα,και οτι αδικειται ειναι σιγουρο.Εναι ακατεργαστο διαμαντι απο αποψη δημοσιων σχεσεων και μαρκετινγκ.Γι’αυτο και καθονται αλλοι στη μεση και αυτος στο πλαι…Οχι οτι τον ενδιαφερει…Υπαρχει ομως και το φαν κλαμπ που αγανακτει!Ζητω ο Γιαννης!


(Σώτος) #5

Σίγουρα ο Βλάχος είναι παιχταράς αλλά ότι στην συγκεκριμένη φάση αδικείται δεν το πιστεύω , ίσα -ίσα αναδεικνύεται μέσα απο ενα πολύ δουλεμένο δεξιοτεχνικό σύνολο που αποτελούν οι τρείς τους.
Τώρα αν τον “ρίχνουν” που κάθεται στην άκρη δεν μπορώ να το καταλάβω γιατι μου δείχνει σαν ζήτημα “πρώτου ονόματος” πράγμα που δεν νομίζω να μπαίνει ανάμεσα τους .Η δική μου εμπειρία απο την βόλτα μου στις “επτά νύχτες” είναι ότι και οι τρείς μπουζουξήδες “πετάνε” , πιο ώριμοι φέτος και πιο δεμένοι σαν ομάδα.


(Αναστασία) #6

Οι ομάδες και τα σχήματα δημιουργούνται για να προσφέρουν κάτι καλύτερο απ ότι μπορεί μια μονάδα και απαραίτητη προυπόθεση είναι η, όσο το δυνατόν,υπαναχώρηση από το “εγώ”.Οι θέσεις και οι καρέκλες δεν έχουν νόημα σε μια υγιή ομάδα, αλλά η ομοψυχία και η σύμπνοια διακρίνονται σε αυτό που προσλαμβάνουν τα αυτιά και η ψυχή.
Τα άλλα…είναι απλά να χαμε να λέγαμε…


#7

Νομίζω ότι η παραπάνω φράση μου δεν επιδέχεται παρερμηνεία. Μιλάω για τη θέση του Βλάχου στο “πάνθεο” των σύγχρονων μπουζουξήδων σε σχέση με αυτή που του αξίζει. Για τη φήμη του στον ευρύτερο χώρο μιλάω.
Η θέση του στο συγκρότημα “Δρόμος” είναι άλλο πράγμα. Προσωπικά πιστεύω ότι οι τρεις μπουζουξήδες στέκονται “στα ίσια”. Πιθανολογώ ότι η θέση του Βασίλα στη μέση έχει να κάνει με την οργανωτική και όχι την …οργανική του ικανότητα. Η συμμετοχή του Βλάχου στο συγκρότημα νομίζω ότι όχι μόνο δεν του κάνει κακό, αλλά αντίθετα τον αναβαθμίζει. Δε θα ήταν καθόλου δύσκολο να παραμείνει στην ιστορία της λαϊκής μουσικής σαν ένας ακόμη λούμπεν καλός μπουζουξής. Στο “Δρόμο” είναι κάτι παραπάνω. Ένας δεξιοτέχνης με την καθημερινή δυνατότητα να επιδεικνύει την κλάση του.
Αν μάλιστα μπούμε στο λούκι να δούμε το ζήτημα με τη λογική της φωτεινής επιγραφής των νυχτερινών κέντρων, τότε ο αδικημένος είναι ο Ζαφειρίδης, καθότι αυτός είναι (κατά τη γνώμη μου) ο καλύτερος τραγουδιστής από τους τρεις, και τη σήμερον ο τραγουδιστής είναι αυτός που “πουλάει”. Ή κάνω λάθος;
Μακριά από εμάς αυτές οι κριτικές. Εξάλλου όταν έχουμε τρία άτομα, ο ένας είναι στη μέση ενώ οι άλλοι δύο στην άκρη. Δεν ξέρω άλλο τρόπο.


(katsibox) #8

Δυστυχώς το “παράπονο” της Κατερίνας δείχνει το κλίμα που υποβόσκει σε αρκετά σχήματα… Αντί να κοιτάμε τη θέση του “ονόματος στη μαρκίζα” θα πρέπει να δούμε την ουσία και τη θέση της λαϊκής μουσικής που φθίνει.

Έχοντας διαπιστώσει ιδίοις όμμασι τις σχέσεις μεταξύ των παιδιών του “Δρόμου”, χαίρομαι που επικεντρώνουν την ενέργειά τους στον καλό ήχο, την ποιότητα, το δέσιμό τους ως μουσικοί και όχι ποιός κάθεται όρθιος, στο πλάϊ, οκλαδόν ή παραδίπλα. Αν ήταν έτσι ο Νώντας που στέκεται όρθιος (λόγω ακουστικού μπάσσου) είναι ο ευνοημένος σολίστ της υπόθεσης…! :112:


#9

Είσαι σίγουρος ή μήπως απλά τον έχουν βάλει τιμωρία;
Γιατί έχω δει το Σοφρά να παίζει κοντραμπάσο καθιστός!


(Ισαάκ) #10

Είναι όλοι τους φοβερές μουσικάρες!

Απλά ίσως κάποιοι “γράφουν” καλύτερα και κάποιοι μιλάνε μόνο με το όργανο, αλλά αυτό δεν τους βάζει σε καμμία περίπτωση σε δεύτερη μοίρα.

Όσοι δεν πήγατε να πάτε. Αξίζουν!


(Σταυρακέλλης Γιώργος) #11

Κατα την ταπεινή μου γνώμη και μιλώντας ως τακτικός ακροατής του σχήματος,πρέπει αρκετοί να παραδειγματιστούν απο την φιλοσοφία που επικρατεί στο σχήμα,το οποίο επικεντρώνεται στην ψαγμένη εκτέλεση των τραγουδιών και όχι σε μια επιφανειακή αναπαραγωγή τους ταυτόχρονα με τον απόλυτο σεβασμό στους ακροατές που βρίσκονται κάτω.3 μπουζούκια μαζί για να αποδώσουν απαιτείται πολύ μα πολύ δουλειά πολλές θυσίες και όρεξη απο τους παίχτες.Το όλο σκηνικό και το κλίμα θυμίζει παρέα πιο πολύ παρά επαγγελματίες μουσικούς και αυτό πρέπει να προβληματίζει κάποιους που θεωρούνται ονόματα και ανεβαίνουν στο πάλκο με το χρονόμετρο,γιατί να ξέρετε ο κόσμος τα παρατηρεί όλα.


(Πάνος Καραγιώργος) #12

Ξέρει κανείς τί τρέχει και δεν ανοίγει η σελίδα των ΔΡΟΜΟΣ;


(Κώστας Κ.) #13

Είναι suspended για λίγες ημέρες λόγω συνεχών επιθέσεων από Τούρκους hackers. Την έχουν βάλει στόχο εδώ και αρκετό καιρό και την χτυπάν σε εβδομαδιαία βάση. Ο συνδυασμός της λέξης bouzouki με το domain .gr αποτελεί γι’ αυτούς “κόκκινο πανί”.

Θα είναι ξανά onlline σύντομα.