Δισκογραφικές εταιρείες: Συμβόλαιο


(system) #1

εχω παει απειρα demo σε μεγαλες δισκογραφικες αλλα δεν τ ακουνε, εχω στη πλατη μου ενα βραβειο απ την ΑΕΠΙ, και παλιοτερα ενα συμβολαιο με τη δισκογρ.Λετζεντ παλι κατοπιν διαγωνισμου εν μεσω 8000 τραγουδιων! αλλα τελικα μειναμε στην απ εξω.Προσφατα μεσω αγγελιων βρηκα 2 μικρες ανεξαρτητες αλλα θελουν συνδρομες και δε ξερω αν αξιζει. Μπορει καποιος να με διαφωτισει;


(system) #2

συνδρομες;; δλδ;


(system) #3

δηλαδη 70 ευρω το χρονο προβολη με φωτο και λιγα λογια στο διαδυκτιο σε δικη τους σελιδα υποχρεωτικη παρουσια στις εκαστοτε συναντησεις σε μπαρ η κεντρα με το αναλογο αντιτιμο και δε ξερω τι αλλο …η αλλη εταιρεια μετα απο 3 μηνες καθυστερημενης απαντησης τους μου ειπαν για ενα μικρο αντιτιμο εναντι προωθησης των τραγουδιων εδω και εξω, κοιτταν να φανε λεφτα απ το κοσμακη…Το θεμα ειναι οτι δεν εχω καμια ακρη σε καποια μεγαλυτερη δισκογραφικη εστω για ν ακουσουνε


(system) #4

Κωστα κι εγω ασχολουμαι με το σπορ, με τη διαφορα πως δεν τοχω βαλει σκοπο να κυκλοφορησω δισκο και καλα. Στο βαθος του μυαλου υπαρχει αυτο παντα -μη γελιομαστε- ισως καταλοιπο καποιας ματαιοδοξιας του παρελθοντος ή μιας απλης σκεψης : αφου εβγαλε ο ταδε γιατι οχι κι εγω ;
Τελικα ομως μου αρκουν τα καλα λογια -οταν ερχονται- απο καποιους που ακουνε δημιουργιες μου
οχι βεβαια χαριν κολακιας, το καταλαβαινεις αυτο αλλωστε … και να μου λειπει το βυσσινο να πρεπει να βγαλω αυτη τη λεξη και να βαλω την αλλη, να βαλω ξερω γω ντραμς ή το ενα ή το αλλο
για να βγει πιο εμπορικο ή να το δωσω να το πει ενας επωνυμος και αλλες “υποχωρησεις”.
Επιλογη εμενα και πολλων αλλων -και να ξερες ποσα υπεροχα τραγουδια φιλων εχω ακουσει που δεν θα ηχογραφηθουν ποτε και πολλα τα σιγοτραγουδαω συχνα- να μενουμε εκτος κυκλωματος εν γνωσει μας και απο αποψη. Στο φιναλε δεν ειναι δυσκολο να κανεις και μια ανεξαρτητη παραγωγη, καθολου μαλιστα, αλλα και με ενα μινιμουμ ποσο να πας σε μια μικρη εταιρεια …
Τωρα απο τις εταιρειες τι περιμενεις δηλαδη ;;;
Να σου πουν ελα να σου κανουμε το καλο το συμβολαιο με τους ορους που θελεις εσυ ;;
Ξεχασε το. Ειναι μαγαζακια ή σουπερ μαρκετ και ετσι λειτουργουν, παει τέλειωσε !!
Σε καποιες αλλες χωρες εχουν την προνοητικοτητα βεβαια να ψαχνουν και να προωθουν περισσοτερους και ικανοτερους αλλα εδω οπως ξερεις ειμαστε χωρα της φαιδρας πορτοκαλεας ή οπως λενε στο χωριο μου “απου μπορει κι απανω του”
Γεια σου Καλυμνος !!
υγ
στειλε κανενα mp3ακι να ακουσουμε να γουσταρουμε …


(system) #5

Λοιπόν, παιδιά, γιά να μην έχομε ψευδαισθήσεις, ήτανε που ήτανε οι εταιρίες, τώρα τις χάσαμε κιόλας! Η δισκογραφία έχει φαληρίσει ολοκληρωτικά, κι ένας καλλιτέχνης που πούλησε τη μιά χρονιά 250.000 κομμάτια, σ’ ένα χρόνο έπεσε στις… 8.000.

Σήμερα, ένας δίσκος, ακόμα κι αν είσαι ιδιοκτήτης του 100 %, φέρνει πίσω 100 Ευρώ το πολύ! Φαλημένο πλήρες σας λέω.

Όμως, ουδέν κακόν αμιγές καλού. Βρεθήκαμε στην παλιά κατάσταση, όπου οι καλλιτέχνες κάνουν δίσκο γιά να τους πάρουν στα μαγαζιά, ή γιά ν’ ανεβάσουν το μεροκάματο. Κι από την άλλη, τα έξοδα της ηχογράφησης -και της εκτύπωσης αντιτύπων- είναι μηδαμινά, κι έτσι πολύ περισσότεροι καλλιτέχνες και δημιουργοί μπορούν να παρουσιάσουν το έργο τους, έστω και τζάμπα.

Τόχω πει και παλιά: Ονειρεύομαι έναν συνεταιρισμό ανεξάρτητων δημιουργών και καλλιτεχνών, που θα παρέχει πλήρη ελευθερία στους δημιουργούς, και θα αποδίδει στον καθένα τα δέοντα. Ίσως τώρα, που το άμεσο οικονομικό συμφέρον είναι μηδενικό, ήρθε η ώρα να μπούμε σ’ έναν πιό ευγενή ανταγωνισμό.


(system) #6

Ευγενη ανταγωνισμο λετε κυριε Κωστα,αυτο δε το καταλαβαινω…


(Ισαάκ) #7

Τα έξοδα ηχογράφησης, εκτύπωσης αντιτύπων μπορεί να είναι μηδαμινά, αλλά μήπως η διάθεση/προώθηση στα μοντέρνα δισκοπωλεία-super market να ελέγχεται πλήρως. Ως αποτέλεσμα νέοι και όχι μόνο, πλήν αξιολογότατοι καλλιτέχνες να μένουν στα αζήτητα. Το “κύκλωμα” βέβαια έχει οργανώσει έτσι το παιχνίδι της προώθησης, που με το καλημέρα κάποιος καινούργιος free-lance να είναι τελειωμένος από χέρι.

Είχα δεί τον παλιό μου δάσκαλο με τί κέφι και όνειρα προσπαθούσε να φτιάξει το καινούργιο του δισκάκι, προσπαθώντας να ΚΟΨΕΙ τραγούδια και να συμπεριλάβει μόνο 20-22, ένω η τάση είναι το πολύ 15-16! Και πάλι όπου και να πήγα στην Γλυφάδα που μένω όχι μόνο δεν είχαν το δίσκο (που το περίμενα) αλλά δεν υπήρχε η παραμικρή διάθεση να το φέρουν ποτέ.

Εγώ πολύ κέφι θα έκανα να’ βγαίνε κάποιος και να άνοιγε ένα σαιτ όπου κάθε άνθρωπος, νέος ή γέρος, με ανησυχίες να μπορούσε να βάλει το στίχο του, τη μουσική του, το τραγούδι του, να εκθέσει τον πίνακα του, ΔΩΡΕΑΝ και να κατοχυρώνεται αυτομάτως.

Κώστα, λυπάμαι, μα η κατάσταση πρέπει να είναι τελείως χάλια.
Σου στέλνω στο εμαιλ σου μερικά στιχάκια. Τα συζητάμε.
ΥΓ: Στείλε ή ανέβασε κανένα mp3 ν’ ακούσουμε εμείς τουλάχιστον…

(Το μήνυμα τροποποιήθηκε από τον/ην isaac 17 Νοέμβριος, 2005)


(system) #8

Εγω δεν εκανα δισκο μονο κατι συμμετοχουλες στο Γκολε στον Αγαθωνα…Μαζευω ομως ολα τα ζωντανα και καποια στιγμη θα κανω μονη την παραγωγη.Αν περιμενε το ρεμπετικο τις εταιριες;Το τρεμουν!


(system) #9

Μπραβο Κατερινα, σε περιμενουμε να σε ακουσουμε…
Αν εχεις την καλοσυνη πες και σε κανενα Αλκη Μαυρο (σας εχω ακουσει την ιδια βραδια παλιοτερα στο Απταλικο) και κανενα Γιωργο Ζορμπα (αν εχεις επαφες) να σε μιμηθουνε γιατι υπαρχουνε καποιες φωνες σαν τις δικες σας (και αλλων φυσικα) που ειναι κατα τη γνωμη μου αναγκη να αποτυπωθουνε δισκογραφικα. Υπαρχει κοινο που θα σας αγκαλιασει ενθερμα…


(system) #10

Ολοι ειναι φιλοι και συνεργατες,χανομαστε,βρισκομαστε…Θελει ξεσκαρταρισμα το ρεμπετικο.Πιασαν ολοι ενα μικροφωνο και ενα ρε μινορε και γιναν επαγκαλματιες…Εω πριν 15 χρονια ακουγα 6ωρες τη μερα Νινου…Οι παιχτες ταπεινοι μα σπουδαιοι παραγκωνιζονται απο κατι ασχετους διπλοθεσιτες για λιγα ευρω…


(Χρήστος Παναγιωτακόπουλος) #11