Απίστευτο και όμως αληθινό!

Παιδιά δείτε αυτή τη σελίδα…

Καταφέρανε να καταγράψουνε ηλεκτρόνια!

http://odys-online.blogspot.com/2007/07/blog-post_2856.html

Αν μπορεί να θεωρηθεί ως αξιόπιστη η πηγή πληροφοριών, είναι πράγματι μια μεγάλη στιγμή για την σύγχρονη επιστήμη που θα φέρει τα πάνω κάτω σχετικά με τις σχετικές θέσεις των ηλεκτρονίων.

Εδώ και (τουλάχιστον) 100 χρόνια έχουμε “δει” ηλεκτρόνια πειραματικά. Δεν υπάρχει τίποτα το συνταρακτικό ή ριζοσπαστικό σε όλα τούτα. Ούτε κανένα “πανωκατέβασμα” στην σύγχρονη επιστήμη.

Ένα παρόμοιο πείραμα με λυχνία ηλίου σε υψηλή πίεση καλείται να εκτελέσει κάθε δευτεροετής φοιτητής φυσικής στην Ελλάδα τα τελευταία 25 (ίσως και πολύ περισσότερα) χρόνια.

Μα, καλά, είστε σοβαροί???

Το ότι κατεγράφησαν ηλεκτρόνια, εμένα μου άλλαξε την ζωή.
Ο μισθός αυξήθηκε κατα 200% (είμαι φοιτητης!), αδυνάτισα και αποτριχώθηκα και τώρα είμαι ένας ολύμπιος θεός και το σημαντικότερο. Αφού κατεγράφησαν τα ηλεκτρόνια, το ίδιο βράδυ, ξυπνησα στις 2.30, έπιασα το μπουζούκι και έπαιξα το ‘Bouzoukee & Whiskey’ σε ταχύτητα 200 με χρωματισμούς από Mozart πεντακάθαρα(τρέμε Τατα).:092::092::092:

Τι λέμε ρε παιδιά, εδώ ο κόσμος δεν μπορεί να μιλήσει καλά καλά και αυτοί καταγράφουν ηλεκτρόνια. ΟΥΑΟΥ!!!:112::112::112:

ΥΓ:(μην εκληφθεί το μήνυμά μου ως ειρωνικό ή εριστικό, απλά είμαι λίγο απογοητευμένος απο την ηθική και τους στόχους της επιστήμης)

Στέφανος Μαγουλάς

To ότι για σένα δεν αποτελεί κάτι σημαντικό, μπορώ να το δεχτώ. Το ότι υπάρχουν ποιο σοβαρά πράγματα για σενα που μπορεί να σε απασχολούν εδώ στην Ελλάδα, το καταλαβαίνω.
Αλλά το να υποβαθμίζεις ένα τέτοιο επίτευγμα δεν το καταλαβαίνω.
Στο τέλος τέλος, φοιτητές σαν και εσένα το κατάφεραν αυτό μαζί με τον καθηγητή τους.
Μακάρι να μπορούσα να ανακαλύψω (στα μαθηματικά που είναι και το πεδίο μου) έστω και τα μισά από έχουν ανακαλύψει. (είμαι και εγώ φοιτητής)
Δυστυχώς για εμάς και ευτυχώς για αυτούς είναι λίγο καλύτερα τα πράγματα όσον αφορά τους μισθούς στο εξωτερικό!