Αναζήτηση κιθάρας κοντά σε λαϊκό με χαμηλό μπάτζετ

Είμαι μαθητής και σε ενα χρόνο θα γινω φοιτητής. Κατάγομαι απο οικογένεια με πολυ μικρες οικονομικές δυνατότητες. Ψάχνω για κιθάρα κοντά σε λαϊκή/ ρεμπέτικη δηλαδή με δυνατά καντίνια. Δεν είμαι εξπέρ στο θέμα, αλλα απ’ όσο το έχω ψάξει θα καταλήξω να πάρω βιομηχανική. Θα ήμουν ευγνόμων εάν μου προτείνατε την καλύτερη λύση. Ξέχασα να αναφέρω πως το μπάτζετ μου είναι μεχρι 200-250€.
Ευχαριστώ για τον χρόνο σας!

Καλησπέρα Βασίλη! Καλωσόρισες στο φόρουμ μας! :grin:

Έχεις ήδη κιθάρα; αν ναι, τότε αξίζει να περιμένεις να μαζέψεις λίγα χρήματα παραπάνω. Γιατί στα χρήματα που ψάχνεις είναι λίγο δύσκολο να βρεις μια ικανοποιητική κιθάρα. (αν και ίσως όχι ακατόρθωτο).

Εγώ ας πούμε τόσα χρόνια παίζω με την πρώτη μου κιθάρα, μια κλασσική Guernica (γύρω στα 500 ευρώ) που την έχω 12 χρόνια. Με τις κατάλληλες χορδές (σκληρές D’ addario) δίνει έναν πολύ δυνατό ήχο σε όλες τις νότες. Ίσως σε κάνα χρόνο επενδύσω σε μια πιο καλή κιθάρα. (κι εγώ φοιτητής είμαι)

Χρήστο καλησπέρα, όντως έχω ήδη κιθάρα κλασική, παρ’ όλα αυτά σπασμένη αλλά ψιλομαζεμένη(την δουλειά της την κάνει). Όμως, διάβασα και σε άλλα φόρουμ πως είναι δυνατόν να βρω κιθάρα που θα αγγίζει το λαϊκό(ίσα-ίσα). Για παράδειγμα, διάβασα για takamine dreadnought που ο ήχος τους μοιάζει σε αυτόν των λαϊκών κιθαρών. Θα ήθελα να μάθω περισσότερα για αυτές τις κιθάρες και τις δυνατότητες τους.

Δοκίμασε να ψάξεις σε αγγελίες για μεταχειρισμένα όργανα , εγώ έτσι είχα βρει τον τύπο κιθάρας που έψαχνα , στο budget που αναφέρεις (300 ευρώ) .Απλά φρόντισε να έχεις κάποιον μαζί σου που μπορεί να αξιολογήσει αν το όργανο είναι σωστό και όχι σκουπόξυλο γιατί υπάρχουν και αυτά τα ενδεχόμενα .

3 «Μου αρέσει»

με 200-250 μόνο βιομηχανική, και μακάρι να βρεις με μασίφ καπάκι (μην φοβηθείς τον κέδρο αντί για έλατο). μην μπεις στην διαδικασία να βρεις παλιά και να την φτιάξεις, οι ευκαιρίες τελειώσανε και όλοι τις χτυπάνε πια λόγω ζήτησης.