Αναγνώριση τρίχορδου μπουζουκιού

Καλησπέρα και καλή χρονιά. Είμαι ερασιτέχνης και στο παίξιμο και στην συντήρηση οργάνων. Βρήκα αυτό το τρίχορδο και θα ήθελα αν μπορεί κάποιος να μόυ δώσει οποιαδήποτε πληροφορία για την προέλευση του.

Νομίζω θα χρειαστούν περισσότερες φωτογραφίες για κάποια αναγνώριση. Υπάρχει κάποια ετικέτα μέσα στο σκάφος;

1 «Μου αρέσει»

Νομίζω τα προφανή είναι πως δεν ήτανε φτηνό όργανο (από τους οδηγούς στην ταστιέρα), δεν είναι πολύ παλιό (από την πεταλούδα), αλλά ούτε και πολύ πρόσφατο (ένωση στο 17 αντί το 18, που θα πρέπει να καθιερώθηκε μετά την αναβίωση και να ανάγεται σε όποιον έκανε τότε πρώτος μαζική παραγωγή τρίχορδων, και, αν βλέπω καλά, οχτώ κλειδιά για αρμάτωμα με τριπλή μουργκάνα).

Πού τη βλέπεις;

Πού τα βλέπεις;

Ή βλέπεις άλλη φωτογραφία ή κάτι που εγώ δε βλέπω! :thinking: :face_with_monocle:

Πεταλούδα τρύπα, όχι πεναριά (χώρια που πεναριά πεταλούδα θα μπορούσε και να είναι πολύ παλιά). Τα κλειδιά δεν φαίνονται τα ίδια, αλλά νομίζω η μεσαία δεν είναι κέντρο, πράγμα που τυπικά σχετίζεται με περισσότερες στη μουργκάνα.

Το ό,τι υπάρχει φιλέτο/κορδόνι στο καπάκι, η τρύπα είναι πεταλούδα (όπως λες) και τα ξύλα μοιάζουν φτηνά, θα έλεγα ότι πρόκειται για νεότερο όργανο σχετικά φθηνό. Χωρίς όμως περισσότερες φωτογραφίες δεν μπορούμε να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

1 «Μου αρέσει»

Το λένε αλλιώς κανονικά αυτό το σχήμα;

Νομίζεις ότι η ταστιέρα είναι καρυδιά;

Και εγώ από οργανοποιούς “πεταλούδα” το έχω ακούσει και αν θυμάμαι καλά πρώτος υποτίθεται ότι την έκανε ο Ζοζέφ.

Μήπως εννοείτε “νυχτερίδα”; Αν και η νυχτερίδα είναι κάπως πιο γωνιώδης, του συγκεκριμένου οργάνου φέρνει πιο πολύ σε πεταλούδα.

Εγώ πάντως εννοώ <<πεταλούδα>>, δηλαδή το σχήμα το απλό το παραπάνω που διαφέρει από την πιο πολύπλοκη (και μάλλον πιο κοινή) κλασική <<νυχτερίδα>> του Ζοζέφ, αλλά με έπιασε αμφιβολία μήπως δε λέγεται κανονικά έτσι

Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας. Δεν υπάρχει ετικέτα στο όργανο. Κάποιες παραπάνω φωτογραφίες μπορώ να ανεβάσω.