ειχε προηγηθει ομως ο κατσαρος στην αμερικη, με την σολιστικη κιθαρα που προκαλεσε παταγο. αφου λεει οτι οπου τον καλουσαν ελληνικοι συλλογοι να παιξει, του ζητουσαν να πει και τα ρεμπετικα τα βαρια, ας μην ειχαν οι ανθρωποι σχεσεις με τετοια πραγματα. μην ξεχναμε επισεις οτι εχουμε και την περιπτωση του υποτιθεμενου νωντα σγουρου με κιθαρα, που παλι ο δημητριαδης κρυβεται απο πισω. εχω την εντυπωση οτι ο λογος που εχουμε στην δισκογραφια τον δουσα και τον μπεζο, ειναι η επιτυχια του κατσαρου. εκτος κι αν, ανεβαινε σιγα σιγα η δημοτικοτητα του μαγκικου τραγουδιου, και ηθελαν κατι που να μοιαζει με μπουζουκι. αλλα και παλι, τοσα μπουζουκια ειχε φτιαξει ο σταθοπουλος, ο καραμπας, και αλλοι, αρα υπηρχαν παιχτες μπολικοι, δεν θα τους εβαζαν να κανουν δισκο οπως εβαλαν τον καραπιπερη το 28’-29’? γι’αυτο πιο πολυ ψιλιαζομαι για κατσαρο. ενας και μοναδικος!