Όταν οι μουσικοί είναι πρώτα άνθρωποι

Ανεβάζω εδώ ένα ποστ του Γιάννη Τζιάλλα σχετικά με το Spotify.

" Yiannis Tziallas

1 ώρ. ·

[Scroll down for ENG & FR]

Τέλος εποχής για τη μουσική μου δραστηριότητα στο Spotify. ❌

Μετά την ανακοίνωση του Daniel Ek για την επένδυση 600 εκατομμυρίων ευρώ σε ευρωπαϊκή startup για την «αμυντική» πολεμική βιομηχανία, κατέθεσα ήδη αίτηση στην εταιρία που διαχειρίζεται τη μουσική μου στις ψηφιακές πλατφόρμες για απόσυρση όσων κυκλοφοριών διατηρώ τα πνευματικά δικαιώματα από το Spotify.

Τα πενιχρά εισοδήματα των μουσικών που προκύπτουν από το streaming σε κατάφορη δυσαναλογία με τα υπερκέρδη των υπηρεσιών streaming ήταν πάντοτε ένα ζήτημα. Πλέον το ότι τα υπερκέρδη επενδύονται στην πολεμική βιομηχανία είναι η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι.

Όλο αυτό το τσίρκο που απαρτίζεται από social media κ streaming platforms δεν είναι η «πραγματική ζωή» είναι μια μάλλον στρεβλή της αντανάκλαση. Είναι ωραίο κι έχει την πλάκα του στο βαθμό που αναγνωρίζουμε τα όριά του και θέτουμε τα όριά μας.

[ENG]

End of an era for my musical activity on Spotify. ❌

Following Daniel Ek’s announcement of a €600 million investment in a European startup focused on the defense industry, I have already submitted a request to the company managing my digital releases to withdraw from Spotify any material for which I retain the rights.

The meager income that musicians receive from streaming, which is grossly disproportionate to the massive profits of streaming services, has always been an issue.

Now, the fact that those profits are being invested in the arms industry is the final straw.

This whole circus of social media and streaming platforms is not “real life” — it’s a rather distorted reflection of it. It’s nice and fun as long as we recognize its limits and set our own.

[FR]

Fin d’une époque pour mon activité musicale sur Spotify. ❌

Suite à l’annonce de Daniel Ek concernant un investissement de 600 millions d’euros dans une startup européenne dédiée à l’industrie de l’armement, j’ai déjà déposé une demande auprès de la société qui gère mes sorties musicales numériques afin de retirer de Spotify toutes celles dont je détiens les droits.

Les revenus dérisoires des musiciens issus du streaming, totalement disproportionnés par rapport aux profits colossaux des plateformes, ont toujours été un problème.

Désormais, le fait que ces profits soient investis dans l’industrie militaire est la goutte d’eau qui fait déborder le vase.

Tout ce cirque composé des réseaux sociaux et des plateformes de streaming n’est pas la « vraie vie » — c’en est plutôt un reflet déformé. C’est sympa et amusant tant qu’on en connaît les limites et qu’on fixe les nôtres.

Πηγή: Redirecting...

3 «Μου αρέσει»