Το ενέχυρο - Σταύρος Τζουανάκος (2024)

Θα ήθελα να μοιραστώ με όλους σας μια συλλογική προσπάθεια & προσωπική μου εμπειρία.
Ένας φίλος που έχει καψούρα με τον Τζουανάκο είχε την ιδέα της επανεκτέλεσης 2 τραγουδιών του συγκεκριμένου συνθέτη.
Δυο τραγούδια που προσωπικά δεν τα γνώριζα αλλά δεν ήταν δύσκολο να τα αγαπήσω.
Η προσωπική μου συμμετοχή αφορά το τραγούδι του τίτλου.
Η καψούρα του έφτασε σε σημείο να βρεθούμε σε στούντιο με επαγγελματικό εξοπλισμό βιντεοσκόπησης, που εκτός από την τέχνη του στην μουσική αξιοποίησε και το επάγγελμα του ως κινηματογραφιστής κ.τ.λ.

Σχετικά με την προσωπική μου εμπειρία, να επαναλάβω για όσους δεν έχει τύχει να το διαβάσουν πως είμαι ερασιτέχνης και είχα την τύχη να μπλέξω σε αυτή την ιστορία με μουσικούς επαγγελματίες και όσοι δεν δηλώνουν έτσι, έχουν αντίστοιχο επίπεδο.
Πέριμενα το στούντιο με προσμονή αλλά και άγχος… επιβεβαιώθηκε μια ατάκα του αγαπητού Σπύρου Γκούμα " Το στούντιο είναι χειρουργείο ", ομολογώ πως σε μένα προσωπικά έπαιξε και το τρακ αλλά και το άγχος του λάθους. Αλλά το αποτέλεσμα που θα απολαύσετε παρακάτω έρχεται να τα αντικαταστήσει αυτά τα συναισθήματα με χαρά και ανακούφιση.

Τέλος το στούντιο μου φάνηκε πολύ ωραίο και άνετο, οι έμπειροι βέβαια με ενημέρωσαν πως είναι σπάνιο να βρείς τέτοιες προδιαγραφές και σε συνδιασμό με έναν πολύ φιλόξενο και εξυπηρετικό οικοδεσπότη.

Ακολουθεί το βίντεο καθώς και η περιγραφή αυτού. Καλή απόλαυση σε όλους…

Μουσική: Σταύρος Τζουανάκος
Στίχοι: Χρήστος Κολοκοτρώνης
Έτος πρώτης ηχογράφησης: 1951
Δίσκος: HMV A.O. 5013

Επανεκτέλεση:
Κωνσταντίνος Κίτσης - Κιθάρα
Άρης Παϊζάνος - Μαυράκης - Φωνή/Ακορντεόν
Σοφία Κούρου - Φωνή
Νάσος Πούλος - Μπουζούκι
Πάνος Πασογλανίδης - Μπουζούκι

Με θάμπωσε η ομορφιά σου
που άλλη δε συνάντησα,
ενέχυρο κατάντησα,
στην πλάνα αγκαλιά σου.

Μαστόρικα μ’ έχεις τυλίξει
σατράπικα με κυβερνάς,
ποτέ δε λες πως μ’ αγαπάς
κι ο πόνος μ’ έχει πνίξει.

Θα `ρθει καιρός να σε πληρώσω

ενέχυρο δε θα `μαι πια
κι απ’ τη μοβόρα σου καρδιά