Σχετικές κλίμακες

Υπαρχει στο internet σελιδα που να αναφερει τις σχετικές κλίμακες όλων των δρομων;

Αν και υπάρχει σχετικό ποστ σου παραθέτω κάποια Links

http://wiki.kithara.gr/Δρόμοι_και_Τρόποι_-%CE%9C%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%85%CE%B3%CE%BA%CE%B5%CE%BD%CF%84%CF%81%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE_%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B1%CF%83%CE%B7

http://wiki.kithara.gr/Δρόμοι_τρίχορδου_με_εικόνες

http://wiki.kithara.gr/Δρόμοι

— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 17:11 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 17:08 —

Επίσης εφ’όσον έχεις κάποιοιες γνώσεις θεωρητικών μπορείς να δείς και το βιβλίο ¨Λαϊκοί δρόμοι" του Χαρ.Παγιάτη που είναι ένα από τα πιο αξιόλογα θεωρητικά έργα πάνω στη λαϊκή μουσική κατά την άποψή μου πάντα…

[QUOTE=philoctetes;183861]Αν και υπάρχει σχετικό ποστ σου παραθέτω κάποια Links

— Νέο μήνυμα προστέθηκε στις 17:11 ::: Το προηγούμενο μήνυμα δημοσιεύθηκε στις 17:08 —
Σ΄ευχαριστω πολυ. Ομωs θα ηθελα αν υπαρχουν συγκετρωτικα οι σχετικεs κλιμακεs.To βιβλιο Λαικοι Δρομοι το εχω.

Μα είναι συγκεντρωτικά οι κλίμακες και ειδικά το βιβλίο τις κάνει φύλλο κ φτερό! Εκτός αν δεν κατάλαβα τι ακριβώς ψάχνεις! Τι εννοείς σχετικές???

Μαλλον εννοεί οτι θα ήθελε τους δρόμους και σε άλλες τονικότητες εκτώς της ΡΕ.

Δεν νομίζω οτι υπάρχουν βιβλία με γραμμένους δρόμους σε παρτιτούρα και σε άλλες τονικότητες. Εγω θα ξεκινήσω να τα γράφω όλα μάλλον sto Sibelius ετσι ώστε να τα έχω κάπως ποιό οργανωμένα…και ίσως και με δακτυλισμούς αμα τα καταφέρω…

Αν ψάχνεις αυτό μπορείς να τις βγάλεις και από μόνος σου με άλλους 2 τρόπους:

1ον καθαρά πρακτικά. Πχ έστω πως παίζεις ρε χιτζάζ ξεκινόντας απο το 6ο τάστο στη χορδή Λά. Αν χρησιμοποιήσεις τα ίδια- δάκτυλα-διαστήματα ένα τάστο πιο κάτω, έχεις Μιb χιτζάζ, δύο τάστα πιο κάτο Μι χιτζαζ κ.ο.κ. το κακό είναι πως οι νότες που έπαιζες μέχρι τώρα ανοιχτά θα χρειαστούν “δάχτυλο”!:085:
2ος τρόπος (και καλύτερος φυσικά) παίρνεις μια κλιμακα πχ ρε ουσάκ και υπολογίζεις τις αποστάσεις μεταξύ των φθόγγων που την αποτελούν. Δηλ ρε-μιb-φα-σολ-λα-σιb-ντο-ρε, μας δίνει ημιτόνιο-τόνο-τόνο-τόνο-ημιτόνιο-τόνο-τόνο και εφαρμόζεις το σύστημα αυτό σε όποιο τόνο θέλεις πχ λα ουσακ θα είναι λα-σιb-ντο-ρε-μι-φα-σολ-λα

Ελπίζω να βοήθησα…!

Παιδιά σας εφιστώ την προσοχή γιατί το forum τείνει να γίνει chat εάν συνεχίσετε σε αυτό το στυλ.
Έχουμε και από αυτό πάντως (chat)

Σχετικεs ειναι οι κλιμακεs που εχουν τον ιδιο οπλισμο. Δεν εχετε καταλαβει μαλλον τη ζητω.

!!! Έλεος αν η κουβέντα αυτή ήταν σε επίπεδο chat…! Ok, δε δημοσιεύτηκε και καμία διατριβή αλλά όχι και chat! Υπάρχουν πολύ πιο “chatoειδείς” συζητήσεις στο forum και αυτό είναι γνωστό σε όλους.
Τέλοσπάντων για να κλείσει η κουβέντα, μάλλον εννοείς λοιπόν οτι με το φθογγικό υλικό μιας κλίμακας μπορείς ξεκινόντας από άλλη νότα να βρεθείς σε μία άλλη κλιμακα, αλλά και αυτό υπάρχει στο βιβλίο -βλ.σελιδα 14, στο δρόμο ρε χιτζάζ χρησιμοποιεί το ίδιο φθογγικό ύλικό (δε λέω οπλισμό γιατί το θεωρώ αδόκιμο γι αυτές τις κλίμακες, ή καλύτερα τρόπους, δρόμους) για να δημιουργήσει τον σολ αρμονικό μινόρε και τον ντο ποιμενικό μινόρε.

υπάρχει στο βιβλίο -βλ.σελιδα 14, στο δρόμο ρε χιτζάζ χρησιμοποιεί το ίδιο φθογγικό ύλικό (δε λέω οπλισμό γιατί το θεωρώ αδόκιμο γι αυτές τις κλίμακες, ή καλύτερα τρόπους, δρόμους) για να δημιουργήσει τον σολ αρμονικό μινόρε και τον ντο ποιμενικό μινόρε.[/QUOTE]
Αυτο εννοω και θελω αν υπαρχει πουθενα να κατεβασω ολουs τουs δρομουs με τιs σχετικεs. Do you know something about?

Δυστυχως δε γνωρίζω κάτι, αν και πιστεύω πως εφ’όσον έχεις το βιβλίο μπορείς να φτιάξεις μόνος σου ένα πινακάκι, δεν είναι και τόσες πολλές άλλωστε…

αυτό που ξέρω στα σίγουρα είναι ότι όταν παίρνεις μια ματζόρε κλίμακα, τότε η πρώτη τρίτη είναι ο ουσάκ (μινόρε) και η πρώτη έκτη πάνω (ή τρίτη κάτω) είναι το διατονικό μινόρε…

πχ… Ντο ματζόρε κλίμακα: ντο ρε μι φα σολ λα σι ντο (όλα φυσικά)
πρώτη τρίτη είναι η Μι: Μι φα σολ λα σι ντο ρε (όλα φυσικά) ουσάκ
πρώτη έκτη είναι η Λα: λα σι ντο ρε μι φα σολ λα (όλα φυσικά) διατονικό μινόρε

δηλαδή ο οπλισμός είναι ο ίδιος… απλά στον ουσάκ πολλές φορές έχουμε καποιες έλξεις…

Φιλοκτήτη χαλάρωσε γιατί δεν απευθύνθηκα σε σένα. Γράφουν κι άλλοι στο θέμα. Είπα λοιπόν: